یکی از لوازم کارواش صنعتی ، جاروبرقی آب و خاک است

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.183.137
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

یکی از لوازم کارواش صنعتی ، جاروبرقی آب و خاک است

 

یکی دیگر از لوازم کارواش صنعتی ، جاروبرقی آب و خاک است که بعد از عملیات شستشو و کف­پاشی با دستگاه کف­ پاش و تمیزی با آب بوسیله پمپ و موتور گرداننده، استفاده شده و برای جمع ­آوری آب و کف گل­ آلود و کثیف از روی زمین و همچنین گرد و خاک پخش شده در اطراف بکار برده می شود. همچنین تنها برخی از دستگاه های واتر جت صنعتی مجهز به مخزن آب می باشند. همچنین در صورت دسترسی به پریز برق یا امکان تهیه مولد برق، استفاده از واتر جت صنعتی الکتریکی ترجیح داده می شود زیرا انرژی لازم برای این دستگاه ها با اتصال به برق بصورت پیوسته تامین شده و نگرانی پیرامون وقفه در کار به دلیل اتمام سوخت وجود ندارد. استفاده از تجهیزات با کیفیت ضامن ادامه فعالیت ما می باشد. در رابطه با اساس کار کارواش صنعتی باید گفت بخش عمده ای از انواع مدل های آن برای انجام فعالیت خود بایستی به شیر آب متصل شوند. صاحبان کارواش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به منظور ارائه خدمات بیشتر، افزایش کیفیت تجهیزات و در نتیجه بهبود نتیجه نهایی عملیات شستشو، از تجهیزات کارواش مختلفی بهره می برند.

PGJ کوچک ترین آبپاش در بین روتور های تولیدی هانتر آبپاش PGJ می باشد که تمام ویژگی های روتور PGP را دارد و در واقع به منظور پر کردن خلاء موجود بین فضا و رنج های آبیاری پی جی پی (PGP) و اسپریر ها، برای شعاع های پاشش بین 0 تا حدود 8 متر تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه اکثر جت واتر ها از نوع واتر جت صنعتی آب سرد هستند، اما به منظور شستشوی آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک، ضد عفونی کردن محیط و بطور کلی عملیات نیازمند کاربرد آب دارای درجه حرارت بالا، برخی از مدل های دستگاه کارواش صنعتی به صورت واتر جت آب گرم و با قابلیت افزایش درجه حرارت آب ورودی تولید می شوند. مخزن این کف پاش ظرفیت 200 لیتر برای ذخیره­ سازی کف را دارد و جنس بدنه آن از فلز با رنگ اپوکسی ضد زنگ می باشد. شاید بتوان این مدل را به عنوان بهترین تایمر آبیاری معرفی کرد. تایمر دیجیتالی آبیاری ساخت کشور تایوان یا چین است و از تایمرهای تک خروجی است.

فروشگاه آبیاری قطره ای تک - خدمات ابیاری قطره ای وآبرسانی دشتبانان صنعت. کارواش COOFIX از نوع تک فاز با ولتاژ 220 ولت است. یکی دیگر از لوازم کارواش صنعتی کمپرسور باد می باشد که برای تولید باد با فشار بالا استفاده می شود. این دستگاه با دریافت هوای متراکم فشار بالا از کمپرسور و استفاده از آب و مایع پاک­ کننده که به صورت کف وجود دارد، یک مخلوط کف فشار بالا تولید می کند. این دستگاه که دو نمونه از آن در شکل ­های زیر نمایش داده شده است، با استفاده از موتورهای نصب­ شده بر روی خود (اغلب سه موتوره)، قدرت مکش زیادی را ایجاد می کند و مواد مختلف را به داخل خود کشیده و در مخزن دستگاه ذخیره می کند. مدل ضربه ای دارای بازوی فنی است که نازل را می چرخاند. علت آن هم این است که این دستگاه های حرفه ای از موتور احتراقی یا دیزلی استفاده می کنند و برای عملیات نظافت صنعتی در هر مکانی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. کیفیت بالا و طیف گسترده ی تولیدات شرکت آنوی ریوربری و پمپ های استنلس استیل آن در سیستم های تصفیه آب دریا تا 2000 بار فشار، مورد استفاده قرار می گیرند.

در نظر داشته باشید هرگاه این نوع از سیستم ها به قیمت بسیار پایین تر از استانداردهای بازار به شما پیشنهاد شد در این صورت به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد که یک محصول مرغوب به قیمت ارزان و کمتر به فروش برسد. هنگامیکه کثیفی و جرم زیادی بر روی ماشین انباشته شده است مانند گل و لای در ابتدا بهتر است با استفاده از واترجت (جت پرشر آبداغ) ، جرم ها زدوده شود و سپس برای جلای رنگ خودرو کارواش بخار برای خودرو استفاده گردد. کارواشها بر اساس نوع موتور به دو دسته کارواشهای دینامی (القایی) و ذغالی دستهبندی میشوند. در شکل­های زیر دو نمونه از این پمپ­ ها نمایش داده شده است. اینگونه پمپ ها برای پمپاژ مایعات در شرایط سخت کاری مناسب هستند در آب شیرین کن ها با توجه به نیاز دستگاه به فشار آب بالا از پمپ های فشار قوی استفاده می شود.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 8:54
می پسندم نمی پسندم