کسب اطلاع از نحوه خرید داکت اسپلیت از تامین تجهیز (https://tamin24tajhiz.com)

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 3
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 183
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 18
    آي پي امروز آي پي امروز : 1
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 61
    بازدید هفته بازدید هفته : 2918
    بازدید ماه بازدید ماه : 8156
    بازدید سال بازدید سال : 49599
    بازدید کلی بازدید کلی : 267765

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.219.22.169
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

کسب اطلاع از نحوه خرید داکت اسپلیت از تامین تجهیز (https://tamin24tajhiz.com)

 

لازم به ذکر است شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید با مراجعه به وب سایت تاسیسات، دماپویا نسبت به مشاهده و کسب اطلاع از نحوه خرید داکت اسپلیت ایوولی با گارانتی اصلی شرکت سازنده و یا دیگر محصولات مشابه با مارک و برند معتبر اقدام نمایید. لازم به ذکر است شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید برای کسب اطلاع از خرید داکت اسپلیت ایوولی با گارانتی اصلی شرکت سازنده به وب سایت دماپویا مراجعه کنید همچنین دیگر محصولات با مارک و برند معتبر موجود می باشند که می توانید با انتخاب هرکدام آن را در محل زندگیتان دریافت نمایید. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای متراژ لوله کشی بالا، عدم اشغال فضای کف و عدم نیاز به تکنسین ماهر جهت راه اندازی در هر فصل و امکان نصب در فضاهایی با محدودیت مکانی میباشد از این گذشته وجود فیلترهای استاندارد و کارامد در درون هواساز که با چرخش هوا و عبور از این فیلترها هوای درون محیط را تصفیه می کند. ترموستات جهت تنظیم دمای هوای مورد نظر در داکت اسپلیت تعبیه شده است و در برخی موارد که ترموستات با مشکل مواجه میشود نمیتواند دمای مورد نظر را تنظیم کند و باعث علت باد گرم داکت اسپلیت میشود. در ابتدا قبل از اینکه علت خنک نکردن داکت اسپلیت را درون دستگاه جویا شوید بهتر است ریموت کنترل داکت اسپلیت را چک کرده و مطمئن شوید که روی حالت کول است، در صورتی که مشاهده کردید باز هم باد گرم میزند سریعا آن را خاموش کنید و علت خنک نکردن داکت اسپلیت را در بین مراحل زیر جویا شوید.عوامل زیادی می تواند موجب عدم عملکرد داکت اسپلیت شود که به آن ها خواهیم پرداخت.

این عمل باعث می شود تا دمای محیط تغییر زیادی نکرده و فن ، هوای گرم سبک جمع شده در اطراف داکت اسپلیت را هم زده و از همان مقدار گرما استفاده نماید ، که تا حدودی باعث صرفه جویی داکت اسپلیت در استفاده از انرژی می شود . این نرم افزار ابزاری برای بررسی و بهینه سازی مصرف انرژی و تحلیل صرفه جویی انرژی در ساختمان های تجاری ساخته شده و ساخته نشده در شهرهــای ایـــران می باشد. و اما در رابطه با اسپلیتهای معمولی و اینورتر باید بگویم که در زمان خریداری اسپلیت اینورتر از نوع معمولی گران تر اند ولی اینورتر از نظر نوع مصرف انرژی و همچنین سرعت خنک و یا گرم کردن از نوع معمولی سریع تر عمل میکنند و به صورت کلی از نوع معمولی بهتر هستند. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 یکی از محصولات شرکت ایوولی است که در واقع یکی از تولیدات عالی این کمپانی پیشرو در تولید سیستم های تهویه مطبوع محسوب می گردد که با بروزترین تجهیزات و تکنولوژی های موجود در دنیا ساخته و به مصرف کننده ارائه می گردد. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای اندازه و ابعاد مناسبی می باشد که آن را قابل استفاده برای محیط های مانند بانک ها، مدارس، اداره ها، بیمارستانها و مساجد که از فضای محدودی برخوردار هستند قرار داده است همینطور لازم به ذکر است که محل نصب این دستگاه زیر سقف کاذب و در نقطه مسلط به همه محیط است که موجب می گردد پوشش هوا دهی آن به کل محیط باشد و عملا هیچ نقطه ای از محیط از پوشش آن خارج نباشد.

داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه می باشد که موجب گشته است استقامت این دستگاه تا حد زیادی بالا رفته و در برابر خوردگی و فرسایش حاصل از رطوبت مقاوم باشند از این گذشته پوشش رنگ مناسب نیز بر روی این دستگاه را پوشانده تا آن را در مقابل نور آفتاب محافظت کند. در این روش، هوای رطوبت گیری شده و با طراوت در هواساز تهیه شده به بادزن های کمکی مستقر در فضاهای مورد تهویه ارسال می گردد و در آنجا پس از اختلاط با هوای اتاق از دهانۀ خروجی بادزن کمکی وارد فضای اتاق می گردد. با این حال داکت اسپلیت یک سیستم پرمصرف نسبت به اسپلیت های معمولی محسوب شده و برای فضاهای بزرگ یا کاربری های متمرکز توصیه می گردد. 7. باتوجه به اینکه معمولاً در داکت اسپلیتها از هوای برگشتی همان واحد استفاده میشود، لازم است قبل از قرار گرفتن و نصب داکت اسپلیت در بالای سقف کاذب یا هر فضای دیگری که محل قرارگیری دستگاه است، آن فضای نصب با تیغه چینی و یا نصب تایل از دیگر فضاهای عمومی ساختمان (در بالای سقف کاذب) مانند راهروها یا کریدورهای طبقات کاملاً جدا گردند و داکت اسپلیت در محل و موقعیتی نصب گردد که فقط هوای برگشتی همان واحد یا فضای موردنظر در آن جریان داشته باشد.

آمپر برق مصرفی آن، با در نظر گرفتن توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید. یکی دیگر از علت خنک نکردن داکت اسپلیت مناسب نبودن جای کندانسور و یا قرار گرفتن کاور روی آن است. نحوه سیم کشی داکت اسپلیت، همانطور که می دانید یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوعی که در جهان مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم داکت اسپلیت می باشد. یوینت داخلی داکت اسپلیت گاهی در ورودی واحد ، گاهی در ورودی راهرو متصل به واحد ( که البته لازم است از کانال برگشت داکت اسپلیت استفاده شود تا داکت اسپلیت هوای ورودی خود را از درون واحد تامین کند ) و گاهی در ورودی اتاق خواب ها نصب می شود . کار شیربرقی سه راه الکترونیکی به این شکل است تا در زمانی که دستگاه اتومات می کند گردش آب درون کویل داکت اسپلیت متوقف شده و فن داکت به تنهایی کار می کند .


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 ارديبهشت 1400 ساعت: 9:33
می پسندم نمی پسندم

مواد اولیه غذایی در بهترین شرکت ارائه دهنده (پیشگامان شیمی)

سفارش ها روز قبل در وبسایت شرکت ثبت میشود و مشتریان در زمان ثبت نام، ملزم به پرداخت هزینۀ غذا و همچنین هزینۀ ارسال آن هستند؛ سپس سفارشها پس از تأیید به آشپزهای منتخب مشتری ارسال میشود. 5 گرم اسانس در روز برای هر راس( بودند. برای سادهسازی و وجود محدودیت دسترسی به دادهها، تمام مدلها براساس مجموعهای از مفروضات ساخته میشود. در ابتدای شروع فرایند شبیهسازی، این شرکت توانسته است تمام مناطق شهر تهران را پوشش دهد. در ابتدای شروع فعالیت این کسبوکار، فقط مناطق محدودی از شهر تهران تحت پوشش این شرکت قرار داشت. این بازار در جزیرهی ماله در کنار بندر داخلی قرار دارد. مرادی در ادامه بر این نکته نیز تاکید کرد که صنایع غذایی نیازمند حمایت هستند؛ چراکه برخلاف سایر صنایع که منابع مورد نیاز آنها در دسترس است، تامین مواد اولیه این بخش بهصورت سالانه انجام میشود و هر تغییری در کشت و برداشت میتواند تولید این بخش را تحتتاثیر قرار دهد.

از آنجا که جوامع با محدود کردن ارتباطات درجهت کاهش سرعت انتشار کوید 19 گام بر می دارند ، مردم با چالشها و پرسشهایی درمورد چگونگی انجام امور اولیه ی خانه مانند خرید مواد غذایی و دارو و انجام امور بانکی مواجه هستند. شما می توانید برای خرید مواد اولیه غذایی مورد نیاز از همکاران ما لیست قیمت مواد اولیه غذایی را تهیه فرمایید. بازار کمتر مدتی چنین شرایطی را برتابیده و خیلی زود برندهای دیگر محبوبیت خود را در بازار جایگزین خواهند کرد. این هزینه در شرایطی است که در مهمانخانههای محلی اقامت کنید، غذاهای محلی بخورید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. رستوران اصلی این مجموعه، رستورانی شیک و مجلل با بهترین و باکیفیتترین غذاهای ممکن است. حملکننده موظف است ظرف مدتزمان تعیینشده، غذاهای گرم و خانگی را به مشتری تحویل دهد. که غذا را از مراکز خانگی پخت غذا به سفارشدهندگان در نقاط مختلف شهر تهران تحویل میدهد.

در حال حاضر، ارسال غذا فقط در چند منطقه از شهر تهران امکانپذیر است که این امر، یکی دیگر از محدودیتهای مطالعه محسوب میشود. یکی از نکات مهم برای این سیستم، تهیۀ مواد غذایی سالم و با کیفیت از مواد تازه و بدون ضایعات است. برای این منظور، زمان سفارش فقط از ساعت 15:00 تا 18:00 روز قبل است؛ بنابراین، آشپزها میتوانند برای خرید سبزیجات و مواد غذایی تازه برنامهریزی کنند. با توجه به اینکه محصول این کسبوکار، یک وعدۀ غذایی برای ناهار است، زمان تحویل فقط بین ساعت 12:00 و 1:30 بعدازظهر هر روز است. این سیستم فقط برای فروش وعدۀ غذایی ناهار تنظیم شده است. متغیرهای پژوهش جاری از متن مصاحبه با برخی مدیران کسبوکار مربوط، مستندات موجود در اینترنت و شبکههای مجازی و تحلیلهای پژوهشگران استخراج شده است؛ به بیان بهتر، برای درک و شناسایی متغیرها به روش پویاییشناسی سیستم، به مشاهدۀ بخشهای سیستم از نزدیک و مطالعۀ روندهای بین اجزای اصلی سیستم نیاز است.

چگونه میتوان با استفاده از پویاییشناسی سیستم، متغیرهای اصلی مسئله را شبیهسازی و پیشبینی کرد؟ هدف از محاسبه کششها، پس از محاسبات پارامترهای یک مدل، بررسی اثرات درآمدی و قیمتی (خودی و متقاطع) میباشد که بهوسیلهی محاسبه آنها قادر خواهیم بود تحلیلهای اقتصادی را انجام دهیم. دادههای دردسترس برای اعتبارسنجی مدل، متعلق به بازۀ زمانی فروردین 94 تا اسفند 96 است و فرایند شبیهسازی برای 3 سال بعدی، یعنی از ابتدای سال 97 تا انتهای سال 99 انجام شده است. گاهی بهعلت محدودیت مرزهای مدل، یک متغیر که در واقعیت از حاصلضرب چند متغیر یا به شکل معادلهای با چندین متغیر است، فقط بهصورت یک عدد ثابت بیان میشود؛ برای نمونه، هزینۀ حمل هر سفارش، بهطور میانگین، 3500 تومان است که این یک متغیر با عدد ثابت است. گفتنی است دسترسینداشتن به دادههای لازم برای تفکیک بیشتر مدل، این محدودیت را بر پژوهش تحمیل کرده است. این رفتارهای نامطلوب به تحمیل هزینههای هنگفت ناشی از نگهداری موجودی بیشتر از حد نیاز و همچنین هزینههای کمبود محصول در صورت نگهداری موجودی کمتر از حد نیاز منجر میشود (هوانگ و کونچ، 2012). بهطور کلی، استفاده از پویاییشناسی سیستم، گامی مؤثر برای حل مدلهای پیچیده در فرایندهای کسبوکار است (لی و هو، 2012). پویاییشناسی سیستم، بهعنوان رویکردی عملیاتی، کمّی و انعطافپذیر برای شبیهسازی یک مدل کسبوکار شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

https://irchem.ir/dietary/


تاریخ ارسال پست: شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:52
می پسندم نمی پسندم