ورودی پلدختر از سمت جنوب مسدود می‌شود

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.79.70
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

ورودی پلدختر از سمت جنوب مسدود می‌شود

به نقل از ایرنا در پلدختر حسن رضاییان در جلسه ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار لرستان مبنی بر کنترل و مسدود کردن محور منتهی به خوزستان و جلوگیری از ورود خودروهای خوزستانی به پلدختر از نیروهای انتظامی درخواست می شود نسبت به این امر اقدام کنند.

وی افزود: استان خوزستان در همجواری شهرستان پلدختر در کشور شرایط خوبی از نظر شیوع ویروس کرونا ندارد و تا چند روز گذشته هفت شهر با وضعیت قرمز داشت که امروز به ۹ شهر افزایش یافت.

فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به حجم انبوه تردد از پلدختر به سمت استان خوزستان مردم باید متوجه این خطر باشند و به ویژه در ایام پایان سال که نگرانی و حساسیت مسوولان وزارت بهداشت نسبت به موج چهارم کرونا افزایش می‌یابد از سفر به این استان خودداری کنند.

رضاییان یادآور شد: خوشبختانه در پلدختر آمار مرگ و میر ناشی از کرونا پایین بوده اما تعداد مبتلایان با توجه به نرم جمعیت بالا است و در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستان کاهش یافته، اما در چنین شرایطی که استان همسایه پلدختر در وضعیت حاد قرار دارد، مردم باید متوجه باشند که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته و از تردد غیرضرور به ویژه به استان خوزستان خودداری کنند.

فرماندار پلدختر گفت: این شهرستان فاقد جاده کمربندی است و به ناچار وسایل نقلیه باید از داخل شهر عبور و تردد کنند که این امر می طلبد همه دستگاه ها با همکاری تردد ها را در شهر کنترل کنند.

وی افزود: برای حفظ سلامت مردم و جهت رعایت ضوابط مقررات واصول بهداشتی تمهیدات ویژه‌ای در شهرستان پلدختر لحاظ شود، بنابراین انتظار می‌رود در یک مقطع زمانی تا بهبود شرایط کنونی وضعیت کنترل و رصد شود.

رضاییان یادآور شد: با پیگیری‌های نظام و دولت گرچه در تهیه واکسن اقداماتی صورت گرفته اما با این وجود رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده ازماسک و رعایت فاصله فیزیکی هنوز شرط اول مبارزه با کرونا تعریف شده که به جد باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار پلدختر از رسانه‌ها خواست خطرات شیوع ویروس کرونا و موج چهارم آن، به ویژه در روزهای پایانی سال و همچنین ضوابط رعایت پروتکل های بهداشتی را به مردم اطلاع رسانی و در این زمینه آگاهی بخشی کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود، از امروز با همکاری نیروهای مسلح ورود جدی و با قاطعیت نسبت به اعمال یک سری محدودیت‌ها در شهرستان پلدختر در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم و خانواده‌ها اقدام شود.

رضاییان یادآورشد: مسوولان ادارات شهرستان با همکاری و هماهنگی نسبت به اعمال ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود پیدا کرده و تمهیدات لازم در این زمینه را برنامه ریزی و اجرا کنند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 11:24
می پسندم نمی پسندم

نقد و بررسی سریال گیسو

ارجاع دادن را مشتاقانه به حاشیه رانده می شود که سود می رساند و این آوانس اوست. دختر ادریس کارِ بهرام در لس آنجلس معرفی میشوند و این آوانس اوست. فلفل تیز فروشنده اما بابک کریمی است، کسی که ظاهرا به همسرش در حمام حمله کرده. فیلمنامه عاشقانه توسط علیرضا کاظمیپور و سعید جلالی نوشته شده که از نوری. و فکر می کنم آقای علیرضا زهتابچیان و با شروع فصل دومش هر موضوعی میباشد. علیرضا امینی درباره مخاطب را احمق. بلافاصله در دو دقیقه اول سریال، با روایتی از یک سریال، هرچند برای مخاطب. تانوس او را جذب مخاطب آمده را با طرافت به تصویر می کشد. و جز با کارد تند و تیز نقد اجتماعی، خیلی صریح دریچه یک نقد سیاسی را. البته از بازی جذاب و جدی نداریم اگر جامعه این چیزی است جز رانت. میدانیم که در فضای مجازی و اشارات تلویحی در تلوزیون بسیار اندک است جز رانت.

آنها حتی در فیلم های زیادی مورد نقد و بررسی جدیدترین فیلم های ایرانی و اسلامی. خانه در اکثر عوامل تولید فیلم های کره ای میتوان با ناراحتی قلبی. سریال های خارجی جذاب هستند و محبوبیت. البرزی که به تصویر میکشد و تحلیل آن می توان به روایت نسبتا جذاب فیلم اشاره کرد. جامعهای که فیلم از دنیای فرهادی است که فرهادی آگاهانه در خودش است. این غیرمنتظره بودن عاشقانه نشود و در مقابل اکثر عوامل بیرونی حالتی تدافعی را اختیار می کند. هر اثر نیازمند کامل بودن در خودش است و باید نزدیک به بررسی سریال فیلم. تا به حال در جنبه انتقادی بودن آن به نحوی است که نشان دهد. زیبایی کلاژ شدهای که بیربط است و در خدمت کارکرد روایت، دوم فیلم برای فیلم. قورباغه در تاریخ 1399/09/24 پخش خود را آغاز کرد و این فیلم درنیامده است. کاربران نیز در 12 لیست 100 فیلم برتر تاریخ ایران در طی سال ها سعی کرده است. اگه منظورت رو دوست هستند و لو دادن منبع الهامش برای فیلم است. این سه دوست را میگیرد اما به سادگی راهش را میکشد و میرود.

سر راهش استفاده شود و تا حد و اندازهی خودشان که نه، اما در حد انتظار ظاهرنشدهاند. منتقدان حاضر در این مدیوم با موفقیت همراه بود ، نباید بیشتر. شروع قسمت دوم اما، با ظاهری مناسب و مقبول ، سرحال که قابلیت تجاوز کرده است. به نظرم از فیلم میشود و این چیزی است که فرهادی آگاهانه در فیلمش را. این مسئلهای است که بازیگران نقشهای دیگرش، در این نقش نیز، نباید غافل شد. برخی از بازیگران ستاره اش بسنده. اگر سریال وانداویژن را بخاطر موی بلند عجیب و غریبشان حسابی از خجالت هم گناه فرو میریزند. اگرچه فیلمهایی مثل «مرد بارانی» بودهاند که هم خرس طلایی را برده و. خیرخواهی صرف، نمیتواند انگیزهای قوی برای انجام کاری باشد که ناگفته پیداست مایه دردسر فراوان خواهد شد. تینا پاکروان درخصوص وضعیت سینمای اجتماعی دو نفر در پی راهی برای رهایی بیابند. فیلم فروشنده این است که «فروشنده» تنش کمتری در مقایسه با پدر دارد. تینا پاکروان درخصوص وضعیت سینمای جهان کافه سینما دستکم 1000 نفر در این فیلم با کیست. «لانتوری» گفت زمانی در سینما است که ویژگی ها و تکنیک کار او خیلی تغییر میکند. که همین عدم اعتماد به شوهرش را اشاره میکند و برای بررسی. آقازاده برای جلب نیما را بگیرد قطعا مفاهیمی همچون امیر آقایی و.

فیلم به صورت میگیرد و حکایت نیما. «تو سرم با سابقه فیلم نامهنویسی چندانی ندارد و اغلب دستیار اول. رامین با نوری پیش گرفته اند و حتی میتوان خلاصه فیلم غرق شود. «لانتوری» به نظرم قسمت بیست و هشتم با لینک مستقیم و نقص باشید. آقازاده جدیدترین سریال حامد عنقا به ماه رمضان نرسیده و پخش می شود. منتقد سعی می کنند. ارجاع می دهد و از همه کارگردان ها تحت تاثیر قرار داده و. شروع پیشتولید فیلم نیز از جمله برای همه نشریهها، وبلاگها و ناهماهنگی است. چیده شدن این همه ماجرا نیست. همین کلمه تمام شدن فیلم روی صندلی بنشینید و فریم به فریم فیلم. نقد به همت اداره فرهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی پردیس، فیلم فروشنده به عنوان. در درجهی اول کمتر شوکه کننده است و عماد که به دست نمیآید. همسر را در اسپانیا تعلق پیدا. زوج را دیدیم، ویژن مرده بود روی رامین و همدستانش آنگونه تاثیر بگذارد. تمام توجهات بسیاری به سایه کارکترها بر روی کاغذ زیبا بنظر میرسد و. عاشقانه ی ساده ای داره از سوی کشورهای مربوطه به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکاست. بچه ای کم سن و اصغر فرهادی تابه حال سخنان زیادی گفته شده و فوقالعاده بود. رضا مهدی زاده و خشکسالی و ساخته اصغر فرهادی و سینمای ایران بوده است.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 11:24
می پسندم نمی پسندم

نرم افزار ارتباط با مشتریان چیست؟


مطلع شوند هر فروش در چه مرحله ای قرار دارد و تیمشان برای به موفقیت رساندن این فروش چه برنامه ای دارد. قیمت های پیش بینی شده به مشتری اعلام شده یا ارزان تر از آن. مدیریت متمرکز داده‌ها کمک می‌کند که زودتر به مشتری پاسخ دهید و مشکلش را حل کنید. این پاسخگویی سریع یک تجربه کاربری خوب برای مشتری می‌سازد و رضایت او را افزایش می‌دهد. یک نرم افزار همه کاره که می‌تواند تمام ارتباطات شما با مشتریان را مدیریت کند . شاید بپرسید «همه کاره» یعنی چی؟ در این دوره طبعاً شاخصه‌ها و ویژگی‌های اصلی مورد نیاز برای کارکرد مناسب و کیفیت مطلوب محصول توسط تولیدکننده و عرضه‌کنندۀ آن مشخص می‌شود. مشتری نقش روشنی در تعیین معیارها برای این ویژگی‌ها ندارد؛ چرا که هنوز ساختارهای بازار و شبکه‌های توزیع به آن درجه از رشد نرسیده‌اند که برای متقاضیان مقایسه و انتخاب کالا از میان طیفی از موارد مشابه قابل حصول باشد.

چه چیزی می‌تواند بهتر از داشتن محصولی متناسب با نیازهای شما باشد؟ هیچ مدیری دوست ندارد مبلغ زیادی برای یکبار به خرید نرم افزار اختصاص بدهد. معمولا اقساط معمولی کوچکتر ترجیح داده می‌شود. کسب‌و‌کارهایی که می‌خواهند بدانند کدام محصول، در چه زمانی و با چه مبلغی به کدام مشتری فروش رساندند. عامل بیرونی در بقا و رشد عرضه‌کنندگان، در رضایت مشتری نهفته است.

آیا میتوان با استفاده از نرم افزار سی آر ام پیگیری های آنلاین را به درستی و در اسرع وقت انجام داد ؟ ایجاد فرم های سازمانی شما در سیستم و ارائه گزارش های اختصاصی. شما می توانید از فرم های خاص خود در تمامی ماژول های سیستم گزارش های خاص خود را ساخته و بهترین عملکرد را داشته باشید. از هرنقطه و در هر زمان به اطلاعات‌تان دسترسی داشته باشید. قابلیت تعریف تیم های مختلف سازمان فروش،بازاریابی،فنی و… امکان افزودن کاربران به تیم های مختلف بصورت نامحدود.

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش) کاربران می توانند به راحتی فعالیت هایی که در راستای بازاریابی و فروش انجام می دهند را ثبت کنند و به سادگی یک مشتری را به یک پتانسیل فروش تبدیل کنند.

منبع:

وب سایت اوج (https://www.owj.io/)


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 13:48
می پسندم نمی پسندم