کنترلر آبیاری ارزان قیمت – کنترلر آبیاری قطره ای

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 3
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 27
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 183
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 18
    آي پي امروز آي پي امروز : 9
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 61
    بازدید هفته بازدید هفته : 2942
    بازدید ماه بازدید ماه : 8180
    بازدید سال بازدید سال : 49623
    بازدید کلی بازدید کلی : 267789

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.15.143.181
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

کنترلر آبیاری ارزان قیمت – کنترلر آبیاری قطره ای

 

از این وسیله برای آبیاری زمین­های پوشیده شده از گیاه یا چمن استفاده می شود. تفاوت دیگری که بین این دو وجود دارد این است که آب بندی پیستون و سیلندر به وسیله حلقه و یا رینگی که روی بدنه پیستون وجود دارد و همراه با آن حرکت می کند، صورت می گیرد اما در ساختار پمپ های پلانجری محل قرارگیری این حلقه یا رینگ روی سیلندر بوده و متحرک نیست. اما تایمر آبیاری خانگی مشکل شما را حل کرده است. روش کار آنها بدین صورت است . به صورت اتومات روشن و خاموش میشود و آبیاری را به شکلی پایدار و سازگار با گیاه و سر وقت انجام میدهد تا سلامت گیاه شما تضمین شود. در این سیستم پمپ مه پاش میتواند فشاری تا 100بار را تولید کند و با پمپاژ آب با این فشار به نازلهایی با منافذ بسیار ریز آب را کاملا پودر کرده و به صورت مه در میاورد. دمای زیاد محیط می تواند تاثیر عمده ای بر عملکرد مرغ داشته باشد و منجر به کاهش سرعت رشد یا تولید تخم مرغ و در موارد شدید منجر به مرگ شود. کمقیمت ترین مه پاشهای خانگی مدلهای مه پاش بدون پمپ هستند که با فشار آب شهر کار میکنند؛ که عمده تا بهصورت کیتهای آسان نصب ارائه میشوند که بسته به تعداد نازل باقیمتی از حدود ۹۰ الی ۲۰۰ هزار تومان(بسته به تعداد نازلی که استفاده می شود) عرضه میشوند. 

در سیستم مه پاش آب با فشار از سوراخ های باریک نازل به بیرون هل داده میشود و با اینکار یک غبار خیلی ریز از قطرات آب ایجاد میکند که این قطرات به محض ورود به محیط بیرون گرمای اطراف را گرفته و تبخیر میشوند و محیط را بلافاصله خنک میکنند؛ حال هر چه غبار ایجاد شده ریزتر باشد تبخیر آن سریعتر اتفاق افتاده و خنک کنندگی آن به مراتب بیشتر است. مهپاش ها با تبدیل کردن آب به صورت کاملا پودری و بدون خیس کردن سطح گیاهان باعث ایجاد رطوبت مورد نیاز میشوند. همه سیستم های مه پاش بر پایه طبیعت تبخیر آب کار میکنند، بدین گونه که قطرات آب گرمای هوا و محیط اطراف را گرفته و تبخیر میشوند. قطرات خروجی نازل ها درشت بوده و اثر خیس کنندگی بالایی دارد. تمامی اجزای تشکیل دهنده این مه پاش شامل پمپ، موتور، لوله، اتصالات و نازل همه برای تحمل فشارهای بالا ساخته و طراحی شده اند تا در اثر فشار زیاد دچار آسیبهایی مانند ترک خوردن در لولهها و شکستگی نشوند. یک سیستم مه پاش میتواند از بهترین نازلها، قویترین پمپ، با کیفیت ترین اتصالات و گرونترین و بهترین تجهیزات تشکیل شده، و برای خیلی از کاربریها عالی باشد، اما آیا این سیستم همه چیز تمام برای شما هم “عالی” به حساب میاید؟

یکی از فاکتور های مهم در خرید سیستم مه پاش قیمت می باشد اما باید توجه داشته باشیم که در خرید سیستم مه پاش کیفیت را فدای قیمت نکنیم زیرا طراحی و اجرای سیستم مه پاش یک کار کاملا تخصصی می باشد و در هر یک از حوزه های گلخانه،مرغ داری ،گاوداری،خانگی و… نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که فيلترهای توری کارآئی لازم را برای جداسازی مواد آلی نخواهند داشت. خوب است که بدانید خنک کردن فضای بیرون بخصوص در فصول گرما و تابستان یک امر مهم است که افراد زیادی به این نکته توجه نمیکنند. یکی از مزیت های مهم این دستگاه تولید نکردن دود و بو است. به زبان ساده تر تولید مه در دستگاه مهپاش به این صورت است. حال چه سیستمی بی نقص است؟ حال ما در ادامه این مقاله به عنوان نمونه توضیحاتی در مورد شیوه محاسبه قیمت سیستم مه پاش مرغ داری به همراه یک مثال ارائه خواهیم کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید سیستم مه پاش در هر یک از حوزه ها ی گلخانه،گاوداری،مرغ داری و… لازم است فیلتر هر چند وقت یک بار باز و شستشو شود. البته لازم به ذکر است تایمرهایی مثل نود هانتر و امیکوپرو نیز در بازار موجود است که با باطری کار می کنند و به سایزهای بزرگ تر از 3/4 متصل می شوند و به اصطلاح به آنها تایمرهای سر خط می گویند و با توجه به مدل آنها می توانند به یک یا بیش از یک شیر برقی فرمان دهند.

نیز به دلیل بالا بودن سختی آب و ذرات معلق موجود در آب که باعث گرفتگی نازل ها و خراب شدن سیستم مهپاش میشود. دستگاه مه پاش اولتراسونیک بوسیله تغییر فرکانس و وارد کردن فشار زیاد به آب مایع، باعث تبدیل شدن مایع آب به حالت گاز و مه میشود. به عنوان مثال ، پمپ های پیستون اینترپمپ که در سرویس های عمومی یا سرویس های نفتی کار می کنند ، غالباً دارای یک استوانه و پیستون آهنی هستند. از این پمپ (پمپ کارواش بوش 100 بار) برای کارواش های صنعتی که دارای برق سه فاز می باشند می توان استفاده نمود. پمپ 100 بار را میتوان با برق تک فاز و الکتروموتور 3 اسب راه اندازی نموده و استفاده کرد. به جریان برق نیاز ندارند و بدون نیاز به پمپ کار میکنند اما عملکردی مانند آب پاش دارند و آب اسپری شده از این مه پاش ها فقط محدوده کوچکی را خنک میکند و به همین سبب، برای خنک شدن نیاز است که نزدیک نازلها باشید اما هر چه به نازل ها نزدیکتر بایستید احتمال خیس شدن شما بیشتر میشود. مثلا یک مه پاش خانگی ارزان برای بازی بچهها در حیاط که از اندکی خیس شدن لذت میبرند ایدهآل است، ولی همین مه پاش برای نصب در مهمانی عروسی یک نفر اصلا ایده جالبی نیست.

کنترلر آبیاری ارزان قیمت – کنترلر آبیاری قطره ای


تاریخ ارسال پست: جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 14:5
می پسندم نمی پسندم