زمان بندی آبیاری با کنترلر دیجیتال هانتر

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.113.197
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

زمان بندی آبیاری با کنترلر دیجیتال هانتر


امروزه فناوری توانسته است تغییرات زیادی را در مدل کشاورزی و کشت محصولات ایجاد کند که یکی از آن ها ارائه فناوری آبیاری برنامه ریزی شده است. این روش نه تنها از مصرف منابع آبی که این روزها بسیار محدود است جلوگیری می کند، بلکه همه کارها را طبق نظم و اصول خاصی پیش می برد. کنترلر هانتر به گونه ای طراحی شده است که بتواند نیازهای شما را برآورده کند و شرایط مناسبی برای آبیاری دیجیتال ایجاد کند.

آبیاری دیجیتال چیست؟ https://chchek.com/irrigation-timing-with-hunter-digital-controller/

قبلاً برای آبیاری گیاهان و محصولات کشاورزی، کارگران، کشاورزان یا مسئول آبیاری گیاهان باید برای یک ساعت معین خاموش می شدند و گیاهان را آبیاری می کردند. گاهی اوقات خطای انسانی باعث آبیاری بیش از حد گیاهان می شود و این می تواند عملکرد گیاه را کاهش دهد. اما با تکنولوژی دیجیتال در آبیاری تمام این مشکلات به طور کامل برطرف شده و آب در زمان مناسب و به مقدار مشخص به دست محصولات می رسد. این روش آبیاری به محصولی به نام کنترلر شکارچی متکی است تا بتواند تمامی عملیات را با دقت مشخص شده در حافظه خود انجام دهد. این موضوع بسیار مهم است و می تواند کارایی محصولات کشاورزی را افزایش دهد.

مدیر ویژه شکارچی

این محصول دارای ویژگی های زیادی است که آن را برای استفاده در صنعت کشاورزی از جمله آبیاری قطره ای مناسب می کند. در هنگام خرید این محصول بهتر است به مشخصات فنی توجه داشته باشید و بدانید که در حال خرید محصول اورجینال هستید. اگر محصولات تقلبی بخرید تا مدت زیادی نمی توانید از آنها استفاده کنید و به زودی ایرادات آن مشخص می شود.

ضد رطوبت

یکی از مهم ترین ویژگی های این کنترلر هانتر مقاومت آن در برابر رطوبت است. همانطور که می دانید این کنترل در شرایطی مانند خاک یا خاک قرار می گیرد و اگر مقاومت مناسبی نداشته باشد به سرعت خراب می شود و دیگر قابل استفاده نیست. تنظیمات به کار رفته در این کنترلر باعث مقاوم شدن آن در برابر عوامل محیطی و سهولت استفاده می شود.

بدنه کامپوزیت قوی که در برابر زنگ زدگی مقاوم است

یکی دیگر از مواردی که هانتر کنترلر را به محصولی شایسته تبدیل می کند، بدنه محکمی است که برای ساخت آن به کار رفته است. همانطور که مشاهده می کنید این کنترلر در معرض عوامل مضر محیطی قرار دارد. به همین دلیل سازنده سعی می کند این الزامات را برآورده کند و از فلزات بسیار قوی استفاده می کند. این فلزات در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند و به سرعت ساختار خود را از دست نمی دهند. بنابراین باید بدانید که در ساخت این کنترلر معمولا از فلزات قوی مانند فولاد یا آلومینیوم استفاده می شود که آن را به محصولی ایده آل تبدیل می کند.

نصب ساده

یکی از چیزهایی که باید در مورد کنترلر Hunter بدانید این است که راه اندازی آن چقدر آسان است. برخی از کنترلرهای موجود در بازار فرآیند نصب پیچیده ای دارند که نصب و استفاده از آنها را بسیار دشوار می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر می خواهید از چیزهای Hunter استفاده کنید، نگران نصب آن نباشید. شما می توانید به راحتی این کنترلر را در هر کجا که بخواهید نصب کنید یا از یک متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

مدیریت و عملکرد باتری

یکی دیگر از دلایل استفاده از این کنترلر، عملکرد باتری آن است. باتری به کار رفته در داخل این کنترلر باعث می شود که به خوبی کار کند و نیازی به برق نباشد. بهتر است بدانید باتری این کنترلر به قدری قدرتمند است که می توانید با خیال راحت آن را در محیط مورد نظر خود نصب کنید و مطمئن شوید که تمام دستوراتی که به آن می دهید قابل اجرا هستند. این باعث می شود کشاورزان یا مهندسان کشاورزی بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند.

برای خرید کنترلر هانتر به کجا مراجعه کنیم؟

تا کنون سعی شده است تمامی اطلاعات مربوط به عملکرد اپراتورهای Hunter را در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که مشاهده می کنید این کنترلر در برابر رطوبت مقاوم بوده و بدنه آن از آلیاژهای بسیار قوی ساخته شده است. علاوه بر این، این کنترلر با باتری کار می کند و نیازی به برق ندارد. شایان ذکر است که کنترلر هانتر محصول خوبی در بازار است که می تواند مدل کشاورزی و آبیاری را تغییر دهد. اگر به دنبال یک مرکز خرید مطمئن برای این محصول هستید و می خواهید در زمان خرید مجوز دریافت کنید، می توانید به فروشگاه آب نیرو مراجعه کنید. این مرکز خرید اعتبار زیادی دارد و می توانید بدون نگرانی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 15 اسفند 1402 ساعت: 17:19
می پسندم نمی پسندم

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن


میگرن نام اختلالی است که باعث سردردهای مکرر می شود و اغلب تنها یک طرف سر را درگیر می کند. این مشکل علاوه بر سردرد شدید، با کاهش اشتها، حالت تهوع و استفراغ (در موارد شدید) همراه است. این دردها تا چند سال پیش با اقدامات پیشگیرانه و برخی داروهای خاص کنترل می شد. با این حال، دانشمندان به تلاش برای یافتن درمان‌های مؤثر برای کاهش یا کنترل میگرن ادامه می‌دهند. در اکتبر 2010 بود که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تزریق سم بوتولینوم A (بوتاکس A) را برای درمان میگرن مزمن تایید کرد. هنگامی که میگرن رخ می دهد، اعصاب حسی ملتهب و بیش از حد حساس می شوند. التهاب توسط مولکول های مختلفی که توسط اعصاب حسی آزاد می شود ایجاد می شود. بوتاکس این کار را متوقف می کند و درد را تسکین می دهد. تا انتهای این مقاله با فرازطب همراه باشید.

علت میگرن

علل دقیق میگرن هنوز ناشناخته است. اما طبق آمار حدود 70 تا 75 درصد بیماران میگرنی سابقه خانوادگی سردردهای میگرنی را در بستگان درجه یک خود ذکر می کنند و این به تنهایی ثابت می کند که علت میگرن ژنتیکی است.

علائم میگرن

بیماران میگرنی بیشتر از سایرین دست و پا سرد دارند و بیماری حرکت در بین آنها شایع تر است. حالت تهوع استفراغ حساسیت به نور و صدا؛ یا علائمی مانند سرگیجه. با این حال، اکثر مبتلایان به میگرن ممکن است یک یا دو مورد از علائم ذکر شده در بالا را داشته باشند، اما نه همه آنها.

فواید بوتاکس میگرن

تزریق بوتاکس فواید زیادی برای درمان میگرن دارد، از جمله:

بهبود بیشتر از 50 درصد در فراوانی و شدت میگرن.

6 ماه پس از درمان (2 سری تزریق)

شدت حمله کاهش می یابد.

با درمان مناسب، کنترل دارو آسان تر می شود.

شدت سردرد اولیه یا درد گردن کمتر است.

تحمل محرک افزایش می یابد.

بیمار به طور کلی عملکرد بهتری خواهد داشت.

اقدامات قبل از شروع تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

شما به طور متوسط ​​15 روز یا بیشتر سردرد در ماه و حداقل 8 روز میگرن برای حداقل 6 ماه قبل از درمان دارید.

حداقل سه داروی ضدمیگرن (پروپرانولول، آمی تریپتیلین، متی سرژید، پیزوتیفن، سیپروهپتادین یا توپیرامات) پاسخ کافی، عدم تحمل یا منع مصرف داشته باشند.

استفاده بیش از حد از داروهای سردرد باید کنترل شود.

18 سال یا بیشتر باشد.

نحوه اعمال بوتاکس برای میگرن

بیمار دراز می کشد یا می نشیند.

یک پروتکل دقیق وجود دارد که توسط پزشک دنبال می شود، که در آن حجم مشخصی از تزریق به چشم ها، پیشانی، شقیقه ها، پشت سر، بالای گردن و عضلات ذوزنقه ای تزریق می شود.

تزریق های متعدد نیز در نواحی مورد نظر که دردناک ترین و کاملاً ایمن هستند، انجام می شود. برای درمان میگرن از قرص میگرن آمریکایی استفاده نمایید.



درمان بعد از تزریق بوتاکس برای میگرن

می توانید بلافاصله پس از درمان میگرن با بوتاکس فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. تزریق بوتاکس روی پیشانی برای درمان میگرن، گاهی اوقات باعث ایجاد برجستگی های کوچکی می شود که می توانید یخ را روی این نواحی بمالید، به این ترتیب این برجستگی ها در عرض چند ساعت و سریعتر از بین می روند. ناپدید می شوند. همچنین، افراد برای مراقبت خوب باید نکات زیر را رعایت کنند:

حداقل تا 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس خم و کشش ندهید.

به مدت 24 ساعت باید به شدت از آبیاری محل های تزریق خودداری کنید.

در چند روز اول پس از تزریق بوتاکس برای درمان میگرن، باید از خوابیدن روی صورت خودداری کنید.

سعی کنید به پشت بخوابید و صورتتان بالا باشد.

تا 48 ساعت پس از تزریق، اجتناب از ورزش های سنگین و شدید ضروری و ضروری است.

نباید صورت خود یا سایر نقاط تزریق را لمس کنید و صورت خود را تمیز و خشک نگه دارید تا خطر عفونت وجود نداشته باشد.

اگر پزشک دارویی برای شما تجویز کرده است، باید به خوردن آن ادامه دهید.

افراد باید سعی کنند در 48 ساعت اول از تابش مستقیم نور خورشید یا مکان های گرم مانند آفتاب گرفتن خودداری کنند.

موارد منع درمان میگرن با بوتاکس

زنان باردار، مادران شیرده، افراد مبتلا به نارسایی کلیه و افرادی که به پروتئین های موجود در شیر گاو حساسیت دارند، نباید تحت درمان میگرن با بوتاکس قرار گیرند.

از سوی دیگر، بیماران مبتلا به اختلالات عصبی مانند سندرم ایتون-لامبرت یا میاستنی گراویس یا کسانی که با رقیق کننده هایی مانند وارفارین و هپارین درمان می شوند، نباید میگرن را با بوتاکس درمان کنند.

هزینه تزریق بوتاکس برای میگرن

نکات مهمی که در درمان میگرن با بوتاکس باید در نظر گرفت، از جمله هزینه بوتاکس برای میگرن است. از آنجایی که هزینه درمان به عوامل زیادی مانند میزان تزریق، وسعت ناحیه، هزینه کلینیک و دستمزد پزشک و همچنین برند بوتاکس تزریقی بستگی دارد، نمی توان قیمت آن را تخمین زد.

عوارض تزریق بوتاکس در درمان میگرن

عوارض جانبی ناشی از درمان تزریق بوتاکس و میگرن اغلب زمانی گزارش می شود که تزریق توسط افراد بی تجربه و آموزش ندیده در مراکز نامعتبر یا ثبت نام نشده انجام شود. استفاده از برندهای نامناسب برای تزریق در نقاط مورد نظر نیز نکته مهمی است که می تواند عوارض جانبی تزریق بوتاکس را ایجاد کند. در این صورت می توان گفت عوارض تزریق بوتاکس برای درمان میگرن دقیقاً به دلایل ذکر شده می تواند رخ دهد. شایع ترین این عوارض عبارتند از:

گردن درد و سفتی گردن: این وضعیت اغلب به عنوان سفتی گردن شناخته می شود. تزریق بوتاکس به عضلات گردن و بالای شانه ها می تواند باعث ضعف موقت در این عضلات شود. اعتقاد بر این است که درد و سفتی که بیماران تجربه می کنند به دلیل تزریق نشدن بوتاکس به عضلات اطراف است و این عضلات برای ایستادن سر بیشتر کار می کنند. مشکل هرچه باشد، ضعف ناشی از تزریق بوتاکس میگرن و درد و سفتی ناشی از آن ظرف چند روز تا چند هفته از بین می‌رود.

سایر عوارض جانبی شامل افتادگی موقت پلک ها و به ندرت علائم شبیه آنفولانزا است.

خشکی دهان، ناراحتی یا درد در محل تزریق

مشکلات چشمی: دوبینی، تاری دید، تاری دید، افتادگی و تورم پلک، خشکی چشم و افتادگی ابرو.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 1 اسفند 1402 ساعت: 13:51
می پسندم نمی پسندم