با انواع پرینترهای hp آشنا شوید

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 80
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 130
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 13
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 43
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 131
    بازدید ماه بازدید ماه : 14408
    بازدید سال بازدید سال : 65638
    بازدید کلی بازدید کلی : 283804

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 198.46.212.119
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

با انواع پرینترهای hp آشنا شوید


امروزه انواع مختلفی از چاپگرهای hp در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. فناوری چاپگر در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی کرده است. چاپگرها اکنون می توانند کارهای بسیار پیچیده تری را نسبت به چند سال پیش انجام دهند. اگر بخواهیم از مثالی برای نشان دادن تفاوت چاپگرهای نسل جدید استفاده کنیم، باید به ظهور فناوری چاپ سه بعدی اشاره کرد. صنایع هنر، ساخت و ساز، خودروسازی، پزشکی و هوافضا به لطف توسعه و تولید چاپگرهای سه بعدی، انفجار عظیمی از نوآوری را تجربه کرده اند. اگرچه چاپگرهای کوچک که اغلب توسط خانواده ها استفاده می شود، در آن زمان راه طولانی را پیموده اند. در این میان پرینتر اچ پی یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای شما در انتخاب بهترین چاپگر بازار است. در این مقاله شما را با انواع پرینترهای hp آشنا می کنیم و با انواع تکنولوژی های چاپگر این شرکت آشنا می شویم. اگر می خواهید از قیمت چاپگر مطلع شوید یا می خواهید چاپگر خود را تعمیر کنید، می توانید از خدمات تخصصی و سریع فالنیک در این زمینه استفاده کنید.

لیست پرینترهای HP موجود در بازار

چه به دنبال خرید پرینتر hp چند منظوره باشید، چه به دنبال چاپگر با حجم بالا برای کار و چه به دنبال چاپگر سه بعدی هستید، می توانید از پرینترهای مختلف اچ پی دیدن کنید و با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. زمانی که می خواهید نوع چاپگر HP را انتخاب کنید، اولین تصمیمی که باید بگیرید نوع فناوری چاپ آن دستگاه است. پرینترهای لیزری و پرینترهای رنگی دو نوع اصلی پرینتر HP هستند که در بازار پیدا خواهید کرد. البته، باید در نظر داشته باشید که بهترین نوع چاپگر برای شما بستگی به این دارد که از چاپگر برای چه استفاده می کنید، چند نفر با آن کار می کنند و اینکه مدل چاپگر برای استفاده خانگی، تجاری یا سازمانی است. . .

چاپگرهای جوهر اچ پی

چاپگرهای جوهرافشان HP می توانند کارهای مختلفی مانند چاپ اسناد و عکس ها، کپی، اسکن و فکس را برای شما انجام دهند. این چاپگرها با فشار دادن جوهر به سوراخ هایی در سر چاپگر کار می کنند. آنها می توانند چاپ عکس با کیفیت بالا و همچنین چاپ سیاه و سفید و رنگی را برای شما تولید کنند. می توانید تصور کنید که چاپگرهای جوهرافشان بهترین نوع برای ترکیب رنگ ها در عکس ها هستند. به همین دلیل، چاپگرهای جوهرافشان برای صنایع گرافیک ایده آل هستند.

چاپگرهای رنگی فقط یک گزینه برای خانواده ها یا کسانی که دفتر کار سیار دارند نیستند. همچنین می توانید از این چاپگر برای کارهای باکیفیت با حجم چاپ زیاد استفاده کنید. مدل های تجاری پرینترهای رنگی دارای سرعت چاپ بسیار بالایی هستند و می توانید آنها را با حجم کاری روزانه دفتر تطبیق دهید.

مزایای استفاده از چاپگرهای جوهر hp

با کمک پرینترهای جوهرافشان می توانید روی سطوح مختلف مانند کاغذ عکس براق، پارچه و لوازم التحریر چاپ کنید.

در بین انواع پرینترهای اچ پی، شرکت اچ پی نوع جدیدی از چاپگر جوهرافشان را با نام HP Pagewide تولید کرده است. این مدل برخلاف چاپگرهای سنتی دارای هدی است که تمام عرض کاغذ را می پوشاند و با کمک آن می توانید کیفیت بهتر، چاپ سریعتر و مصرف انرژی بهتری داشته باشید. با استفاده از چاپگرهای جوهرافشان می توانید کارهای زیر را به بهترین نحو انجام دهید:

چاپ گرافیکی سنگین

چاپ عکس

کسب و کارهای کوچک و متوسط

استفاده خانگی و اداری

پرینترهای لیزری اچ پی

در میان انواع پرینترهای اچ پی مبتنی بر فناوری چاپ، پرینترهای لیزری جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. چاپگرهای لیزری در واقع دستگاه های کپی اصلاح شده هستند و از همین فناوری استفاده می کنند. چاپگرهای لیزری به لطف الکتریسیته ساکن کار می کنند و عنصر اصلی در آنها گیرنده نوری است که به شکل یک درام یا سیلندر چرخان با بار الکتریکی مثبت است. در میان انواع پرینترهای HP، پرینترهای لیزری سریعتر از پرینترهای جوهرافشان هستند.

کاربردها و مزایای پرینترهای لیزری اچ پی

این نوع پرینترهای HP آوافرهنگ در چاپ خطوط و فونت های کوچک در مقایسه با چاپگرهای جوهری بهتر عمل می کنند. اگر کار چاپی شما بیشتر متن است و تصاویر زیاد نیست، چاپگر لیزری ممکن است یکی از بهترین گزینه های شما باشد. پرینترهای لیزری اچ پی با استفاده از نوع خاصی از فناوری لیزری می توانند به مشاغل حرفه ای، دفاتر کوچک و مشاغل بزرگ با نیازهای چند رسانه ای خدمات رسانی کنند.

پرینترهای تک کاره چند منظوره Kapena

سوال بعدی که باید از خود بپرسید این است که آیا لازم است علاوه بر چاپ کاری با چاپگر خود انجام دهید؟ علاوه بر قابلیت های اولیه چاپ سیاه و سفید، چاپگرهای چند منظوره نیز وجود دارند که می توانند محل کار یا دفتر کار شما را اجرا کنند. به عنوان مثال، برخی از چاپگرها می توانند بدون چاپ اسکن، کپی و فکس کنند.

پرینترهای ویژه

برای چاپ با چاپگر HP خارج از پارامترهای عادی؛ شما به چاپگری نیاز دارید که برای نیازهای خاص و غیرعادی شما طراحی شده باشد. چاپگر عکس HP Sprocket; چاپگرهای فرمت عریض مانند سری HP DesignJet و انواع چاپگرهای سه بعدی مانند چاپگر سه بعدی HP Jet Fusion به شما کمک می کنند تفاوت را احساس کنید و چاپگر مورد نیاز خود را برای کارهای خاص خود تهیه کنید.

پرینترهای اچ پی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

اگر می‌خواهید یکی از انواع پرینترهای HP را خریداری کنید، اما مطمئن نیستید که کدام مدل برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید به طبقه‌بندی پرینترها بر اساس خطوط مختلف تولید HP نگاهی بیندازید. DeskJet، ENVY و Tango پرینترهایی هستند که می توان از آنها در خانه استفاده کرد. در همین حال، مدل های OfficeJet و LaserJet پرینترهای مفیدی در دفتر شما هستند. اگر برای دفتر کار خانگی خود نیز به چاپگر نیاز دارید، یک مدل Smart Tank Plus وجود دارد.




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 20 آذر 1402 ساعت: 13:46
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: