چهار نکات نجات‌بخش در مورد برج العرب

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 107
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 36
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 930
    بازدید ماه بازدید ماه : 9632
    بازدید سال بازدید سال : 51075
    بازدید کلی بازدید کلی : 269241

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 185.220.69.110
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

چهار نکات نجات‌بخش در مورد برج العرب

 

فروشگاه های عرضه کننده محصولات الکترونیکی و تکنولوژیک این ابر مال امارات، جایی برای معاملات و تخفیف های فصلی گوناگون به خریداران از سراسر جهان است. باغ وحش و آکواریوم زیر آب مرکز خرید دبی دلیل دیگری برای بازدید از مجتمع با برندهای لوکس است. در دبی مال که یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا است، آکواریوم دبی با حجمی در حدود 10 میلیون لیتر ساخته شده است .این آکواریوم عنوان بزرگترین آکواریوم جهان را به خود گرفته است. همانطور که از نام کشور امارات متحده عربی پیداست یک کشور عربزبان است و زبان مردمان دبی نیز عربی است، اما با توجه به رفتوآمد گردشگران و به این کشور، مردم دبی به زبانهای دیگری مانند فارسی، انگلیسی و هندی آشنایی دارند و قشری از جامعه که با گردشگران سر و کار دارند میتوانند با این زبانها نیز صحبت کنند. در این بخش تمامی توضیحات مورد نیاز توسط راهنمای انگلیسی زبان برای شما داده خواهد شد. هزینه بلیط اصلی برای بازدید، 120 درهم برای هر نفر است که شامل تجربه تونل آکواریوم و باغ وحش زیر آب آن است. اگر به دنبال تجربهای خاص و بسیار مهیج هستید، میتوانید تجربه غواصی کوسه را با فرو رفتن در اعماق مخزن 10 میلیون لیتری برای تماشای کوسههای ببر شنی در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب انتخاب کنید. در دهکده ی جهانی دبی شما حجم زیادی از رنگ ها، نورپردازی های مختلف، لهجه ها و گویش های متفاوت آشنا خواهید شد و نمایش های کودکانه و اجرا های بین المللی در این دهکده سبب می شود تا حس بسیار خوبی را داشته باشید. یک سری از مکانهای دیدنی دبی هستند که در تور دبی حتماً باید از آنها دیدن کنید و اگر این کار را نکنید بعد از سفر پشیمان خواهید شد و افسوس میخورید! تونل های زیرآبی به عنوان یک تجربه همه جانبه در این تمدن گمشده کشتی های گمشده و خراب، پیرامون موضوع شهر گمشده آتلانتیس طراحی شدهاند که شما با خارق العادهترین و رنگارنگ ترین کلکسیون زندگی زیر دریا در ۱۰ اتاق زیبا برخورد خواهید کرد.

Rio 2016 Wrestling 139505251913141578391774 همچنین میتوانید از میان طیف وسیعی از تجربیات هیجان انگیز مانند غواصی در قفس، برخورد با حیوانات، راه رفتن در میان کوسهها، غذا دادن به آنها و غواصی، یکی را انتخاب کرده و از آنها لذت ببرید. با تجربه اسنورکلینگ در قفس اکواریوم دبی میتوانید با هزاران حیوان دریایی در آکواریوم دبی برخورد نزدیک داشته باشید. آکواریوم دبی دارای هزاران حیوان آبزی است که شامل بیش از 140 گونه متنوع است. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب در دبی، به شما این امکان را میدهد تا با هزاران حیوان آبزی شگفت انگیز از طریق طیف وسیعی از تجربیات منحصر با فرد آشنا شوید. در اکواریوم شگفت انگیز دبی میتوانید از نزدیک با این شکارچیان جذاب آشنا شوید. با رفتن به این پارک آبی همانگونه که می توانید متوجه شوید به صورت یخ زده مانند و سفید میباشد و بسیار زیبا می باشد. بدون شک بازدید از باغوحش آکواریوم برای هر رده سنی به ویژه کودکان بسیار جالب و فراموشنشدنی خواهد بود. تماشای این باغوحش دریایی برای تمام سنین، از کودکان تا بزرگسالان میتواند جذاب و در عین حال آموزنده باشد. بازدید از تونل آکواریوم دبی فرصت قدم زدن از میان آبهای دریا و تماشای آبزیان مختلف و جالب برای گردشگران تور دبی فراهم میکند. پیاده روی در داخل مخزن آکواریوم فرصت مناسبی را برای این دسته از افراد فراهم میکند تا بتوانند زندگی زیبای دریایی را از نزدیک با استفاده از کلاه ایمنی تماشا کنند. یعنی با پرداخت 80 تومن دو بلیط برای ورود تهیه میشه ؟ برای ورود به این هتل یا باید اتاقی در آن رزرو کرده باشید، یا هزینه ورودی پرداخت کنید. شاید تصور اینکه در دل شهر دبی خیابان های اصیل هندی را ببینید، باورنکردنی باشد اما اینجا می توانید از طریق تونل ۳ بعدی به رئیس مافیا Don بپیوندید و هیجان بزرگی را تجربه کنید و در پایان برای بازسازی صحنه موزیکال فیلم های هندی سوارِ قطارهای رمانتیک هندی در “Mumbai Chowk” شوید.

دیگر گزینههایی که به شما امکان میدهند تمام فعالیتهای این آکواریوم جذاب را تجربه کنید، شامل بلیطهای VIP Experience و Encounter VIP Experience هستند. قیمت بلیط آکواریوم دبی : 120 درهم که شامل تمام پکیج ها اعم از : قایق شیشه ای ، تونل و باغ وحش و … سوار شدن بر روی یک قایق با کف شیشه ای که سطح آب داخل مخزن از داخل آن قابل مشاهده است، برای افرادی که چندان علاقه ای به ماجراجویی ندارند، تجربه ای فوق العاده خواهد بود. بهترین راه برای ورود به آکواریوم دبی مال، خرید بلیط آکواریوم دبی مال است. VRZOO از ورود به زیستگاه گوریلها در اوگاندا گرفته تا تماشای کوسهها و نهنگها در مالدیو و فیلها در ساواناهای آفریقای جنوبی، شما را به سفری تماشایی میبرد که تجربه منحصر به فرد و بینظیری برای شما خواهد بود. شما میتوانید برای بازدید از این مجموعه و سایر تفریحات جذاب این شهر، ویزای توریستی دبی را دریافت کنید. درحقیقت، این آکواریوم و باغ وحش زیر آب ، خانه 140 گونه جانور دریایی است که به طرزی باورنکردنی، دنیای زیر آب را به شما نمایش میدهد. از آکواریوم دبی و باغوحش زیر آب چه انتظاری داریم؟ این مرکز خرید بزرگ آیس رینک (پیست اسکیت روی یخ)، آبشار، سینما، آکواریوم و هتل اختصاصی دارد که برای گردشگران بسیار جذاب است. سردر ورودی این غرفه بسیار زیبا طراحی شده است. هتل زیبا و استثنایی 7 ستاره برج العرب دارای 202 سوئیت دوبلکس لوکس می باشد. یکی از بهترین مکانها برای بازدید در این شهر توریستی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب است که دارای سه بخش اصلی است که اکتشاف دریایی نامحدودی را از طریق تجربیات منحصر به فرد به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. در نتیجه، میتوان اینگونه در نظر گرفت که بهترین فصل برای بازید از آکواریوم، فصلهای پاییز و زمستان است. همچنین باغوحش به جنگل بارانی، ساحل صخرهای و اقیانوس زنده تقسیم میشود و میتوان حیوانات آبزی مختلفی را در آن تماشا کرد.

این مخزن محل نگهداری 140 گونه از هزاران جانور آبزی متنوع و یکی از بزرگترین مخازن آکواریوم معلق در جهان است. این آکواریوم خانه بیش از 140 گونه از حیوانات آبزی است که بیش از 400 نوع کوسه و پرتو در مخزن آن زندگی میکنند. بهطور حتم میدانید که آکواریوم بزرگ دبی یکی از جاذبههای معروف این شهر است و میتوان گونههای متنوعی از حیوانات آبزی را در آن مشاهده کرد. در باغوحش زیر آب دبی همچنین میتوانید از ۴۰ آبزی منحصربهفرد دیدن کنید. دبی در حال افتتاح یک جاده جدید است که امکان دسترسی سریعتری به دریاچه القدره و همچنین سایر مکانهای تفریحی ساخته دست بشر مانند دریاچه عشق، دریاچه سوان و دریاچه فلامینگو را فراهم میکند. منبع عکس: سایت gccbusinessnews.comدر فواره دبی که در برج بزرگ دریاچه این شهر ساخته شده، میتوانید شاهد رقص آبی باشید که تا ارتفاع ۱۴۰ متری هم بالا میرود. لابی آتریوم برج العرب در ارتفاع 180 متری قرار دارد و در نوع خود ، بلندترین در دنیا محسوب می شود و بیشتر از یك سوم فضای داخل هتل را در برگرفته است ، معماری بیرونی هتل كاملا مدرن می باشد در حالی كه معماری داخلی آن ادغام سبك شرقی و غربی و به شكل بسیار مجلل است.

برجالعرب تنها هتل هفت ستاره دنبا محسوب میشود و هزینه گرانترین سوئیتهای آن شبی ۱۸۷۱۶ دلار است. یاس ابوظبی نه تنها از بهترین مجموعه های آبی دبی، که به عنوان دارنده رتبه ی دوم در بهترین مجموعه های آبی دنیا معرفی نمود. پس با خرید بلیط آکواریوم دبی، وارد دنیای زیبا و حیرت انگیز زیر آب شوید. در این مجموعه علاوه بر اسکی، سورتمه سواری و اسنوبرد، می توانید از تله کابین، تی بار و پارک برفی استفاده کرده و از تماشای پنگوئن های موجود در پارک مجموعه، با دمایی بین ۱- تا ۵ - درجه سانتی گراد نهایت لذت را ببرید. در این پارک یک مدرسه اسب سواری نیز وجود دارد که هم دوره های آموزشی اسب سواری برگزار می کند و هم این امکان را فراهم کرده تا افراد تازه کار تجربه سوارکاری را برای بار اول داشته باشند. در این رستوران علاوه بر غذاهای لذیذ با مناظر جذابی از خلیج فارس و خط ساحلی رو به رو می شوید که بهترین سوژه ها برای عکاسی می باشند. سلام بسلامتی. از سایت میتونید تهیه کنید بلیط تخفیف دار رو. اگر نمیخواهید بلیط بخرید، میتوانید به ریورلند دبی بروید، چون در این بخش هزینه ورودی دریافت نمیشود و میتوانید از گشت و گذار در آن لذت ببرید. کسانی که خیلی طالب هیجان نیستند هم می توانند در لاگونا خوش بگذرانند چون استراحتگاه های لاگونا محیط بسیار عالی برای در آرامش بودن است. منابع نفتی دبی بسیار غنی است و این موضوع باعث شده افراد زیادی برای کار به دبی مهاجرت کنند. احتمالا برای شما جالب باشد که بعد از دیدن آکواریوم از برج خلیفه هم دیدن کنید. به هر تفریحی فکر کنید، احتمالا بهترین و خاصترین آن را بتوان در دبی پیدا کرد. شاید بدون اغراق بتوان گفت شهر دبی میزبان بزرگترینهای جهان است. اگر میخواهید تجربهای بدون هیجان بالا اما لذتبخش را تجربه کنید، شانس قایقسواری در اکواریوم دبی را از دست ندهید.

این موزه بزرگ با عکسها، ویدئوها و فیلمهای مربوط به سالهای ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۴، تجربه تعاملی و آموزشی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است و علاقهمندان به تاریخ حتما باید به دیدن موزه اتحاد بروند. تجربه واقعیت مجازی اکواریوم دبی یکی از جاذبههای جدید این اکواریوم و باغ وحش زیر آب است که توصیه میکنیم حتما آن را تجربه کنید و لذت ببرید. شما میتوانید همزمان با تماشای این موجود باشکوه، هیجان، ماجراجویی و ترس را تجربه کنید. موقعیت مکانی این مرکز خرید دبی که بین ساختمانهای بلند با منظره برج خلیفه قرار دارد آن را بسیار شگفتانگیز و منحصربه فرد میکند. سالن اپرای دبی بسیار مشهور است. در این خط ساحلی وسیع، انواع کلوپهای ساحلی و استراحتگاههای مجلل در امتداد جاده مشهور ساحلی جمیرا دیده می شود که در چند قدمی مارینا مال دبی قرار دارد، پس بهتر است حتما آن را در برنامه گشت شهری دبی قرار دهید. منبع عکس: سایت bayut.comبرج پارک یکی از جاذبههای دبی است که حتما باید از آن دیدن کنید. منبع عکس: سایت kayak.sgهتل آتلانتیس پالم یکی از برترین هتلهای دبی برای عکاسی است. برای جلوگیری از انتظار طولانی و صرفهجویی در هزینه، بهتر است بلیط خود را از قبل و بهصورت آنلاین خریداری کنید. برای جلوگیری از انتظار طولانی در آسانسور (صف ها تا 27 دقیقه) به شما پیشنهاد می کنیم از از خط بلیط برج خلیفه صرف نظر کنید. شاید اغلب شما بدانید که آتلانتیس هتلی پنج ستاره در دبی و مناسب ترین اقامتگاه برای گردشگران می باشد که پارک آبی نیز قسمتی از آن را فرا گرفته است. همانطور که دیدید، مترو دبی در اغلب نقاط توریستی شهر ایستگاه دارد و مسافران را به راحتی و با قیمتی بسیار پایین تا مقصد موردنظر جابجا میکند. خوب است بدانید که اغلب این فروشگاه های زنجیره ای در زمینه پوشاک فعالیت دارند و گردشگران تور دبی می توانند به سادگی تمامی اجناس مورد نیاز خود را از این فروشگاه های زنجیره ای تهیه کنند.

در واقع آژانس های مسافرتی، می توانند با ارائه چک و سفته به طور الکترونیکی، ویزای توریستی برای مسافرین تور دبی با قیمت مناسب درخواست دهند. برای جلوگیری از انتظار در صفهای طولانی، بهتر است بلیطهای آکواریوم را قبل از مراجعه و بهصورت آنلاین خریداری کنید. برای اینکه قبل از سفرتان با هزینه سفر به دبی آشنا شوید بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید. دبی برای اینکه بتواند خدمات بهتر و سرگرمیهای مختلفی را برای بازدیدکنندههای آکواریوم معروف دبی فراهم کند، تفریحات متنوعی را در این آکواریوم در نظر گرفته است. فعالیتهای ماجراجویانه برای کودکان: کودکان بین 5 تا 15 سال نیز میتوانند از شانس شناخت زندگی موجودات دریایی برخوردار شده و با شرکت در فعالیتهای مانند غذا دادن به کوسه ها در حالی که سوار قایق کف شیشه ای در آکواریوم می شوند، هیجان زده شوند. بازدید عادی روزانه این آکواریوم از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر میباشد و برنامههای ماجراجویانه این آکواریوم برای نوجوانان و بزرگسالان به ترتیب از ساعت 14 تا 17 و 1 تا 17 بعد از ظهر، بین یکشنبه و پنجشنبه میباشد. برای خرید کفشهای شیک نیز میتوانید به بخش کفش در طبقه همکف «دبی مال» بروید. همه چیز در مورد دبی بسیار شگفت انگیز است؛ کسانی است که به دنبال تعطیلات به یاد ماندنی و هیجان انگیز به سواحل آن میآیند و در هتلهای لوکس آن اقامت میکنند و از رفتن به یک سافاری در صحرا گرفته تا تماشای مناظر فوقالعاده برج خلیفه، گردش در مجللترین مراکز خرید و امکانات تفریحی متنوع در سطح جهانی، این شهر را به یک مقصد محبوب برای گردشگران جهانی تبدیل کرده است. این مقصد ارزش فرهنگی بیش از 90 کشور را در یک مکان با بیش از 5 میلیون بازدید کننده در هر سال ادغام می کند.

محبوبیت دهکده جهانی شهرتی جهانی نیز دارد به طوریکه از زمان افتتاحش در سال 1997 تاکنون میزبان نزدیک به 90 میلیون بازدیدکننده بوده و از نظر میانگین بازدید روزانه، در میان چهار مقصد برتر تفریحی در سطح جهان قرار گرفته است. بیشتر تمرکز این موزه بر این است که بازدیدکنندگان در مورد چگونگی تاسیس امارات متحده عربی و اینکه کجا این کشور در سال ۱۹۷۱ متولد شد (خانه اتحاد سابق) اطلاعات کسب کنند؛ موزه اتحاد به گردشگران این اجازه را میدهد تا در مورد این دوران (شکلگیری امارات متحده عربی و تبدیل آن به کشوری که امروز مشاهده میکنید)، بیشتر بدانند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حیات دریایی و تلاشهای حفاظتی آکواریوم، میتوانید یک تور با حضور راهنما داشته باشید. دقت کنید برای رفت و آمد به این پارک میتوانید از خط مترو و ایستگاه Noor Bank استفاده کنید. این ساحل همچنین یکی از بهترین مکان های برای گرفتن آفتاب می باشد و از سایه بان های مخصوصی که برای همین امر در این جا کار گذاشته شده اند نیز می توانید استفاده نمایید. سن مراجعهکننده برای غواصی با کوسه باید بالای 10 سال باشد. در سال ۱۹۹۵، موزه زیرزمینی دیگری تأسیس شد و به قلعه قدیمی اضافه شد.




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت: 18:27
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: