RF صورت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 167
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 183
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 17
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 18
    آي پي امروز آي پي امروز : 56
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 61
    بازدید هفته بازدید هفته : 3082
    بازدید ماه بازدید ماه : 8320
    بازدید سال بازدید سال : 49763
    بازدید کلی بازدید کلی : 267929

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.138.200.66
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

RF صورت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

صورت RF (RF) صورت RF (RF).
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله آموزشی قصد معرفی روش RF یا رادیو فرکانس درمانی برای درمان بیماری های پوستی را دارم.
پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن ماست و سلامت، شادابی و جوانی این اندام زمینه ساز عملکرد مناسب و حفظ وضعیت درونی بدن است.
در سال های اخیر روش های مختلف درمانی با هدف مشترک جوان سازی، تقویت و پیشگیری از مشکلات پوستی آشنا شده و در خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته است.
یکی از این درمان های بسیار موثر استفاده از دستگاه های RF است. خطر کمتری نسبت به روش های تهاجمی دارد و اخیراً توجه بازار را به خود جلب کرده است.
در ادامه کار با دستگاه های RF، انواع آنها، روش های درمان RF و مزایا و معایب آن ها را یاد می گیریم. این مقاله را ببینید.
ارتباط RF
آموزش کار با تجهیزات RF
دستگاه RF یا فرکانس رادیویی یکی از جدیدترین ابزارها در زمینه درمان های زیبایی می باشد. این روش یکی از مطمئن ترین و مدرن ترین روش های جوانسازی پوست بدون جراحی است. در این روش امواج رادیویی ایمن از دستگاه به داخل پوست ساطع می شود و پس از نفوذ اشعه به پوست میانی و زیر اپیدرم، سلول های کلاژن ساز را عمیقا تحریک می کند.
این ابزارها انواع مختلفی دارند. به طور کلی تجهیزات RF به دو نوع تک قطبی و دوقطبی و امواج تک قطبی تقسیم می شوند که به عمق پوست نفوذ کرده و بیماری های عمیق را درمان می کنند. اما درمان RF دوقطبی فقط به ضایعات پوستی محدود می شود.
همچنین بخوانید : پاک کننده صورت خانگی برای پوست های خشک، چرب، مستعد آکنه و مختلط
اما در سال های اخیر شکل و اندازه تجهیزات RF تغییر کرده است و امروزه انواع و کاربردهای مختلفی از این تجهیزات در بازار وجود دارد. در این میان سه نوع مینی RF وجود دارد، RF خانگی و RF داخلی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه ها هستند. نحوه کار هر یک از این ابزارها کمی با دیگری متفاوت است، اما همه این ابزارها یکسان عمل می کنند.
برای توضیح مختصر تکنیک RF، در این روش حدود نیم ساعت قبل ناحیه مورد نظر پوست با کرم بی حس کننده پوشانده می شود و سپس با وارد کردن سوزن یا سوزن استریل درمان شروع می شود. پوست. در نتیجه کلاژن سازی عمیق تحریک می شود و پس از درمان می توان از مرطوب کننده ها و سرم های کلاژن استفاده کرد. نتایج درمان با RF معمولاً سه تا چهار هفته پس از اولین جلسه ظاهر می شود.
مزایای روش RF چیست؟
روش RF می تواند در رفع لک های پوستی و هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره روی پوست) و یا در درمان سلولیت و کاهش وزن داخلی موثر باشد. به عنوان مثال، برخی افراد از این روش برای کاهش اندازه مثانه استفاده می کنند.
علاوه بر این، تولید عمیق کلاژن در پوست در جلوگیری از پیری پوست موثر است و این فرآیند با کاهش چین و چروک های سطحی از عمیق شدن آنها جلوگیری می کند.
همچنین این روش تبخال های پنهان را از بین می برد و سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد و تورم پلک ها را از بین می برد و اسکارها و مشکلاتی مانند آکنه یا کراتوز (پوست مرغ) را کاهش می دهد.
همچنین بخوانید: رابطه لباس پوشیدن و شخصیت (روانشناسی لباس پوشیدن)
چه کسانی می توانند از درمان فرکانس رادیویی استفاده کنند؟
در پاسخ به این سوال بهتر است این روش درمانی برای انواع پوست و برای سنین مختلف قابل استفاده باشد و افرادی که پوست تیره، روشن و یا حتی گندمی دارند می توانند بدون ترس از تغییر رنگ این تکنیک را انجام دهند.
با این حال، افراد در معرض خطر مانند زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به بیماری های قلبی شدید که دارای ضربان ساز، ضربان ساز یا استنت در قلب و عروق خونی خود هستند یا افرادی که دارای تومور در لثه یا سایر قسمت های بدن هستند. انواع مختلفی از ایمپلنت های فلزی هستند. .
کسانی که تحت درمان با رتینول و مشتقات ویتامین A هستند، مبتلایان به تبخال و ضایعات فعال، و کسانی که اخیرا تحت درمان های آرایشی تهاجمی مانند میکرودرم ابریژن یا تزریق ژل قرار گرفته اند، باید به مرکز درمانی مراجعه کرده و اقدام کنند. لطفا راهنمایی کنید پزشک یا مشاور شما
مراقبت های لازم پس از درمان با فرکانس رادیویی
از آنجایی که این عمل زیبایی جای زخم و اسکار نمی گذارد، زمان بهبودی کوتاهی دارد و پس از درمان نیاز به مراقبت خاصی ندارد، اما نکات زیر را به خاطر بسپارید:
بهتر است تا 24 ساعت پس از عمل، بافت تحت درمان را شسته، لمس یا ماساژ ندهید و در عوض از کمپرس سرد برای کاهش التهاب پوست استفاده کنید. همچنین تا 24 ساعت پس از درمان از شنا، سونا، جکوزی، قرار گرفتن در معرض آفتاب و آرایش سنگین خودداری کنید. علاوه بر این توصیه می شود برای جلوگیری از سوختگی پوست پس از درمان به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید و همچنین بهتر است تا یک ماه پس از درمان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و یا حتما از روسری مخصوص استفاده کنید. استفاده از اسکراب ها، کرم های لایه بردار یا کرم های ضد چروک تا زمانی که جای زخم ها و علائم به طور کامل از بین نرود توصیه نمی شود.
همچنین بخوانید : تبلیغ عکس برای پاک کننده پوست (بنر تبلیغاتی پاک کننده پوست)
تعداد جلسات و هزینه درمان RF چگونه تعیین می شود؟
تعداد و قیمت جلسات بسته به محل درمان و مدت زمان درمان متفاوت خواهد بود. از جمله عوامل موثر در تعیین تعداد جلسات درمانی می توانم نوع پوست، سن فرد و دامنه مشکلات پوستی فرد را نام ببرم.
اما معمولا 4 درمان برای بیماری های خفیف و سطحی کافی است، البته تعداد درمان ها و کل هزینه درمان بعد از مشاوره پوستی قبل از شروع درمان مشخص می شود.
آیا روش اراف عوارضی دارد؟
روش RF در صورت رعایت استانداردهای بهداشتی و عملکردی عارضه ای ایجاد نمی کند، اما عوارضی مانند التهاب کوتاه مدت، خارش موقت پوست صورت و گرم شدن چند روزه ناحیه آسیب دیده طبیعی تلقی می شود. اما در صورت استفاده نادرست از دستگاه یا رعایت نکردن احتیاط ها، می تواند باعث ایجاد زخم و زخم، تورم یا پاپول روی پوست شود.
ضمناً در صورت عدم رعایت بهداشت محل درمان، عفونت های قارچی موضعی و سیستمیک ارائه می گردد.
ممنون دوست عزیز، با این مقاله آموزشی تاکید می کنم که قبل از مراجعه به مرکز درمانی باید از رعایت استانداردهای مرکز و تکنسین مربوطه اطمینان حاصل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و حرفه ای شدن در زمینه درمان های آرایشی و بهداشتی می توانید از دوره های آکادمی فلدورا مانند دوره پاکسازی پوست در تهران بهره مند شوید.

https://fatemehhabashi.com/face-rf/




تاریخ ارسال پست: شنبه 14 آبان 1401 ساعت: 7:36
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: