مجله خبری تیتر ناب

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.141.244.201
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

آتلیه کودک و دانستنی های مهم درباره آن

نکته هایی که بایستی قبل از مراجعه به آتلیه کودک بدانید

  • دقت در انتخاب لباس

تلاش کنید لباس هایی را تن کودکتان کنید در تنش بسیار زیبا باشد و از انتخاب کردن لباس های گشاد و یا تنگ خودداری نمائید و سعی کنید لباسی را تهیه کنید تا کودک در آن آرامش داشته باشد و احساس راحتی کند. همچنین لازم به ذکر است که از رنگ ها شاد بیشتر استفاده نمائید.

  • دادن حس آرامش به کودک خود

قبل از این که به آتلیه کودک برای عکاسی بروید سعی کنید آرامش ذهنی در کودکتان ایجاد کنید و حس خوب منتقل کنید زیرا لبخند واقعی کودک بسیار تاثیر مثبتی خواهد داشت و می توانید عکس های زیباتری را به ارمغان آورید

  • کودکتان را خسته و گرسنه جلوی دوربین نگذارید

چنانچه فرزندتان خوب نخوابیده باشد و یا گشنه باشد باعث می شود از همان ابتدا بدقلقی کند بنابراین بایستی بگذارید خوب استراحت کند و همچنین سیر باشد

  • به درستی با کودک رفتار کنید

این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد ، همچنین رعایت کردن آن باعث خوش خلقی کودک شما می شود. زمانی که در آتلیه هستید مدام نام او را صدا و دست نزنید. این کار شاید کودکتان را در ابتدا بخنداند منتها به تدریج کلافه خواهد شد.

  • مشاهده نمونه کارهای قبلی آتلیه

قبل از این که آتلیه ای را رزرو کنید حتما نمونه کارهایشان را مشاهده کنید و ببینید که آیا اصلا مورد پسند شما می باشد ؟ و یا خیر

تا چه سنی امکان عکاسی از کودک وجود دارد؟

عکاسی از کودکان و نوجوان ها محدودیت سنی ندارد و بنابر سنشان ، آتلیه دکور و لوکیشن مناسب را مهیا می کند

آتلیه کودک در غرب تهران

آیا میخواهید بدانید که بهترین آتلیه کودک در غرب کدام است ؟ قطعا تمام افراد در ذهن خود ایده های عالی از عکاسی و عکس گرفته شده دارند. مشخص است که سلیقه افراد در لباس پوشیدن و لوازم عکاسی متفاوت می باشد و کاملا شبیه به یکدیگر نیست ، منتها آیا آتلیه ای وجود دارد که بتواند تمامی سلیقه ها و تنوع را در بر داشته باشد ؟ پاسخ به این سوال احتیاج به بررسی های موارد زیادی دارد ، قطعا تجربه و کارایی آتلیه ، تجهیزات و امکانات آن ، استفاده از کادر خبره و متعهد همگی تاثیر بسزایی دارند.استودیو هامون یکی از آتلیه های کودک در غرب تهران می باشد که تجربه طولانی در عرصه عکاسی از کودک دارد و تماما به روند کار آشنا می باشد. ازیک سو با در نظر گرفتن سایر شرایط به جرات می توان گفت که استودیو هامون یکی از بهترین آتلیه کودک نه تنها در غرب بلکه در سراسر تهران می باشد.

آتلیه کودک در تهران

آیا به دنبال آتلیه کودک در تهران می گردید تا از فرزندتان عکس های زیبا تهیه کنید؟ همه ی ما میدانیک که لحظه به لحظه رشد کودکان چه مقدار شیرین و دلچسب می باشد. ثبت چنین خاطراتی می تواند یادگاری خاطره انگیز سال های آینده دلبندتان باشد ، بنابراین واجب است برای داشتن عکس های بسیار زیبا مقداری وقت و حوصله به خرج داد و در مورد آتلیه کودک مورد نظر خود تحقیق کنید. همچنین سابقه عکاسی ، مهارت پرسنل و تخصص ها ، اخلاق حرفه ای و خوب ، تجهیزات آتلیه موضوع هایی می باشد که بایستی مورد توجه قرار دهید زیرا کیفیت کار را تحت تاثیر قرار میدهند. از طرفی تیم تخصصی هامون برای خود لازم میداند تا این موارد را در حد بسیار زیادی رعایت کند و تعهد خود را به مشتریان ثابت نماید.

مشاهده ادامه مطلب در آتلیه کودک

 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 11 دی 1399 ساعت: 10:8
می پسندم نمی پسندم

حادثه در باغ وحشی در شمال جمهوری چک

ببر باغ وحش شهر «هرادتس کرالووه» در شمال جمهوری چک دست یک زن را قطع کرد.

به گفته پلیس جمهوری چک قربانی این حادثه زنی ۶۶ساله است که دستش را برای نوازش ببر دراز کرده بود.

پلیس تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کرده است.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 16:20
می پسندم نمی پسندم

آتش سوزی در یکی از برج‌های خیابان مهستان

ساعت دو بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک غرب خیابان مهستان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود برج‌های بلند در این محله، آتش‌نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروهای تجهیزات تنفسی و تشک نجات، به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تهران بیان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، مشاهده می‌کنند که در طبقه همکف یک مجتمع ۱۱ طبقه مسکونی، در یکی از اتاق‌خواب‌ها به وسعت ۴۰ متر آتش‌سوزی رخ داده و شعله‌ها در حال سرایت به دیگر واحدها است.

ملکی افزود: آتش‌نشانان همزمان از طریق نردبان هیدرولیکی و راه‌پله‌ها وارد مجتمع می‌شوند و ضمن خاموش کردن آتش، با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر برای نجات محبوسان احتمالی، وارد عمل می‌شوند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر آتش خاموش شده و ۳۵ نفر که بیشتر زنان و مردان مسن بودند، با کمک آتش‌نشانان از طبقات بالاتر که درگیر دود و آتش بودند، نجات پیدا کردند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 16:20
می پسندم نمی پسندم

هلند به مدت پنج هفته تعطیل خواهد شد

مارک روت، نخست وزیر هلند روز دوشنبه اعلام کرد از این هفته برای جلوگیری از گسترش کووید-۱۹ به مدت پنج هفته محدودیت‌هایی برقرار خواهد شد.

نخست وزیر هلند در یک سخنرانی تلویزیونی از مقر دولت این کشور در شهر لاهه اعلام کرد ”هلند به مدت پنج هفته تعطیل خواهد شد“.

نخست وزیر هلند در حالی خبر این محدودیت‌ها را اعلام کرد که تظاهرکنندگان معترض به محدودیت‌ها در برابر مقر دولت هلند تجمع کرده بودند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 16:19
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد