مجله خبری تیتر ناب

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 78
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1131
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1486
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 113
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 149
    آي پي امروز آي پي امروز : 377
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 495
    بازدید هفته بازدید هفته : 3997
    بازدید ماه بازدید ماه : 11786
    بازدید سال بازدید سال : 63016
    بازدید کلی بازدید کلی : 281182

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.15.1
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

یکی از لوازم کارواش صنعتی ، جاروبرقی آب و خاک است

 

یکی دیگر از لوازم کارواش صنعتی ، جاروبرقی آب و خاک است که بعد از عملیات شستشو و کف­پاشی با دستگاه کف­ پاش و تمیزی با آب بوسیله پمپ و موتور گرداننده، استفاده شده و برای جمع ­آوری آب و کف گل­ آلود و کثیف از روی زمین و همچنین گرد و خاک پخش شده در اطراف بکار برده می شود. همچنین تنها برخی از دستگاه های واتر جت صنعتی مجهز به مخزن آب می باشند. همچنین در صورت دسترسی به پریز برق یا امکان تهیه مولد برق، استفاده از واتر جت صنعتی الکتریکی ترجیح داده می شود زیرا انرژی لازم برای این دستگاه ها با اتصال به برق بصورت پیوسته تامین شده و نگرانی پیرامون وقفه در کار به دلیل اتمام سوخت وجود ندارد. استفاده از تجهیزات با کیفیت ضامن ادامه فعالیت ما می باشد. در رابطه با اساس کار کارواش صنعتی باید گفت بخش عمده ای از انواع مدل های آن برای انجام فعالیت خود بایستی به شیر آب متصل شوند. صاحبان کارواش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به منظور ارائه خدمات بیشتر، افزایش کیفیت تجهیزات و در نتیجه بهبود نتیجه نهایی عملیات شستشو، از تجهیزات کارواش مختلفی بهره می برند.

PGJ کوچک ترین آبپاش در بین روتور های تولیدی هانتر آبپاش PGJ می باشد که تمام ویژگی های روتور PGP را دارد و در واقع به منظور پر کردن خلاء موجود بین فضا و رنج های آبیاری پی جی پی (PGP) و اسپریر ها، برای شعاع های پاشش بین 0 تا حدود 8 متر تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه اکثر جت واتر ها از نوع واتر جت صنعتی آب سرد هستند، اما به منظور شستشوی آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک، ضد عفونی کردن محیط و بطور کلی عملیات نیازمند کاربرد آب دارای درجه حرارت بالا، برخی از مدل های دستگاه کارواش صنعتی به صورت واتر جت آب گرم و با قابلیت افزایش درجه حرارت آب ورودی تولید می شوند. مخزن این کف پاش ظرفیت 200 لیتر برای ذخیره­ سازی کف را دارد و جنس بدنه آن از فلز با رنگ اپوکسی ضد زنگ می باشد. شاید بتوان این مدل را به عنوان بهترین تایمر آبیاری معرفی کرد. تایمر دیجیتالی آبیاری ساخت کشور تایوان یا چین است و از تایمرهای تک خروجی است.

فروشگاه آبیاری قطره ای تک - خدمات ابیاری قطره ای وآبرسانی دشتبانان صنعت. کارواش COOFIX از نوع تک فاز با ولتاژ 220 ولت است. یکی دیگر از لوازم کارواش صنعتی کمپرسور باد می باشد که برای تولید باد با فشار بالا استفاده می شود. این دستگاه با دریافت هوای متراکم فشار بالا از کمپرسور و استفاده از آب و مایع پاک­ کننده که به صورت کف وجود دارد، یک مخلوط کف فشار بالا تولید می کند. این دستگاه که دو نمونه از آن در شکل ­های زیر نمایش داده شده است، با استفاده از موتورهای نصب­ شده بر روی خود (اغلب سه موتوره)، قدرت مکش زیادی را ایجاد می کند و مواد مختلف را به داخل خود کشیده و در مخزن دستگاه ذخیره می کند. مدل ضربه ای دارای بازوی فنی است که نازل را می چرخاند. علت آن هم این است که این دستگاه های حرفه ای از موتور احتراقی یا دیزلی استفاده می کنند و برای عملیات نظافت صنعتی در هر مکانی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. کیفیت بالا و طیف گسترده ی تولیدات شرکت آنوی ریوربری و پمپ های استنلس استیل آن در سیستم های تصفیه آب دریا تا 2000 بار فشار، مورد استفاده قرار می گیرند.

در نظر داشته باشید هرگاه این نوع از سیستم ها به قیمت بسیار پایین تر از استانداردهای بازار به شما پیشنهاد شد در این صورت به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد که یک محصول مرغوب به قیمت ارزان و کمتر به فروش برسد. هنگامیکه کثیفی و جرم زیادی بر روی ماشین انباشته شده است مانند گل و لای در ابتدا بهتر است با استفاده از واترجت (جت پرشر آبداغ) ، جرم ها زدوده شود و سپس برای جلای رنگ خودرو کارواش بخار برای خودرو استفاده گردد. کارواشها بر اساس نوع موتور به دو دسته کارواشهای دینامی (القایی) و ذغالی دستهبندی میشوند. در شکل­های زیر دو نمونه از این پمپ­ ها نمایش داده شده است. اینگونه پمپ ها برای پمپاژ مایعات در شرایط سخت کاری مناسب هستند در آب شیرین کن ها با توجه به نیاز دستگاه به فشار آب بالا از پمپ های فشار قوی استفاده می شود.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 8:54
می پسندم نمی پسندم

کسب اطلاع از نحوه خرید داکت اسپلیت از تامین تجهیز (https://tamin24tajhiz.com)

 

لازم به ذکر است شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید با مراجعه به وب سایت تاسیسات، دماپویا نسبت به مشاهده و کسب اطلاع از نحوه خرید داکت اسپلیت ایوولی با گارانتی اصلی شرکت سازنده و یا دیگر محصولات مشابه با مارک و برند معتبر اقدام نمایید. لازم به ذکر است شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید برای کسب اطلاع از خرید داکت اسپلیت ایوولی با گارانتی اصلی شرکت سازنده به وب سایت دماپویا مراجعه کنید همچنین دیگر محصولات با مارک و برند معتبر موجود می باشند که می توانید با انتخاب هرکدام آن را در محل زندگیتان دریافت نمایید. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای متراژ لوله کشی بالا، عدم اشغال فضای کف و عدم نیاز به تکنسین ماهر جهت راه اندازی در هر فصل و امکان نصب در فضاهایی با محدودیت مکانی میباشد از این گذشته وجود فیلترهای استاندارد و کارامد در درون هواساز که با چرخش هوا و عبور از این فیلترها هوای درون محیط را تصفیه می کند. ترموستات جهت تنظیم دمای هوای مورد نظر در داکت اسپلیت تعبیه شده است و در برخی موارد که ترموستات با مشکل مواجه میشود نمیتواند دمای مورد نظر را تنظیم کند و باعث علت باد گرم داکت اسپلیت میشود. در ابتدا قبل از اینکه علت خنک نکردن داکت اسپلیت را درون دستگاه جویا شوید بهتر است ریموت کنترل داکت اسپلیت را چک کرده و مطمئن شوید که روی حالت کول است، در صورتی که مشاهده کردید باز هم باد گرم میزند سریعا آن را خاموش کنید و علت خنک نکردن داکت اسپلیت را در بین مراحل زیر جویا شوید.عوامل زیادی می تواند موجب عدم عملکرد داکت اسپلیت شود که به آن ها خواهیم پرداخت.

این عمل باعث می شود تا دمای محیط تغییر زیادی نکرده و فن ، هوای گرم سبک جمع شده در اطراف داکت اسپلیت را هم زده و از همان مقدار گرما استفاده نماید ، که تا حدودی باعث صرفه جویی داکت اسپلیت در استفاده از انرژی می شود . این نرم افزار ابزاری برای بررسی و بهینه سازی مصرف انرژی و تحلیل صرفه جویی انرژی در ساختمان های تجاری ساخته شده و ساخته نشده در شهرهــای ایـــران می باشد. و اما در رابطه با اسپلیتهای معمولی و اینورتر باید بگویم که در زمان خریداری اسپلیت اینورتر از نوع معمولی گران تر اند ولی اینورتر از نظر نوع مصرف انرژی و همچنین سرعت خنک و یا گرم کردن از نوع معمولی سریع تر عمل میکنند و به صورت کلی از نوع معمولی بهتر هستند. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 یکی از محصولات شرکت ایوولی است که در واقع یکی از تولیدات عالی این کمپانی پیشرو در تولید سیستم های تهویه مطبوع محسوب می گردد که با بروزترین تجهیزات و تکنولوژی های موجود در دنیا ساخته و به مصرف کننده ارائه می گردد. داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای اندازه و ابعاد مناسبی می باشد که آن را قابل استفاده برای محیط های مانند بانک ها، مدارس، اداره ها، بیمارستانها و مساجد که از فضای محدودی برخوردار هستند قرار داده است همینطور لازم به ذکر است که محل نصب این دستگاه زیر سقف کاذب و در نقطه مسلط به همه محیط است که موجب می گردد پوشش هوا دهی آن به کل محیط باشد و عملا هیچ نقطه ای از محیط از پوشش آن خارج نباشد.

داکت اسپلیت سقفی ایوولی 36000 دارای بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه می باشد که موجب گشته است استقامت این دستگاه تا حد زیادی بالا رفته و در برابر خوردگی و فرسایش حاصل از رطوبت مقاوم باشند از این گذشته پوشش رنگ مناسب نیز بر روی این دستگاه را پوشانده تا آن را در مقابل نور آفتاب محافظت کند. در این روش، هوای رطوبت گیری شده و با طراوت در هواساز تهیه شده به بادزن های کمکی مستقر در فضاهای مورد تهویه ارسال می گردد و در آنجا پس از اختلاط با هوای اتاق از دهانۀ خروجی بادزن کمکی وارد فضای اتاق می گردد. با این حال داکت اسپلیت یک سیستم پرمصرف نسبت به اسپلیت های معمولی محسوب شده و برای فضاهای بزرگ یا کاربری های متمرکز توصیه می گردد. 7. باتوجه به اینکه معمولاً در داکت اسپلیتها از هوای برگشتی همان واحد استفاده میشود، لازم است قبل از قرار گرفتن و نصب داکت اسپلیت در بالای سقف کاذب یا هر فضای دیگری که محل قرارگیری دستگاه است، آن فضای نصب با تیغه چینی و یا نصب تایل از دیگر فضاهای عمومی ساختمان (در بالای سقف کاذب) مانند راهروها یا کریدورهای طبقات کاملاً جدا گردند و داکت اسپلیت در محل و موقعیتی نصب گردد که فقط هوای برگشتی همان واحد یا فضای موردنظر در آن جریان داشته باشد.

آمپر برق مصرفی آن، با در نظر گرفتن توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید. یکی دیگر از علت خنک نکردن داکت اسپلیت مناسب نبودن جای کندانسور و یا قرار گرفتن کاور روی آن است. نحوه سیم کشی داکت اسپلیت، همانطور که می دانید یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوعی که در جهان مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم داکت اسپلیت می باشد. یوینت داخلی داکت اسپلیت گاهی در ورودی واحد ، گاهی در ورودی راهرو متصل به واحد ( که البته لازم است از کانال برگشت داکت اسپلیت استفاده شود تا داکت اسپلیت هوای ورودی خود را از درون واحد تامین کند ) و گاهی در ورودی اتاق خواب ها نصب می شود . کار شیربرقی سه راه الکترونیکی به این شکل است تا در زمانی که دستگاه اتومات می کند گردش آب درون کویل داکت اسپلیت متوقف شده و فن داکت به تنهایی کار می کند .


تاریخ ارسال پست: جمعه 10 ارديبهشت 1400 ساعت: 9:33
می پسندم نمی پسندم

مواد اولیه غذایی در بهترین شرکت ارائه دهنده (پیشگامان شیمی)

سفارش ها روز قبل در وبسایت شرکت ثبت میشود و مشتریان در زمان ثبت نام، ملزم به پرداخت هزینۀ غذا و همچنین هزینۀ ارسال آن هستند؛ سپس سفارشها پس از تأیید به آشپزهای منتخب مشتری ارسال میشود. 5 گرم اسانس در روز برای هر راس( بودند. برای سادهسازی و وجود محدودیت دسترسی به دادهها، تمام مدلها براساس مجموعهای از مفروضات ساخته میشود. در ابتدای شروع فرایند شبیهسازی، این شرکت توانسته است تمام مناطق شهر تهران را پوشش دهد. در ابتدای شروع فعالیت این کسبوکار، فقط مناطق محدودی از شهر تهران تحت پوشش این شرکت قرار داشت. این بازار در جزیرهی ماله در کنار بندر داخلی قرار دارد. مرادی در ادامه بر این نکته نیز تاکید کرد که صنایع غذایی نیازمند حمایت هستند؛ چراکه برخلاف سایر صنایع که منابع مورد نیاز آنها در دسترس است، تامین مواد اولیه این بخش بهصورت سالانه انجام میشود و هر تغییری در کشت و برداشت میتواند تولید این بخش را تحتتاثیر قرار دهد.

از آنجا که جوامع با محدود کردن ارتباطات درجهت کاهش سرعت انتشار کوید 19 گام بر می دارند ، مردم با چالشها و پرسشهایی درمورد چگونگی انجام امور اولیه ی خانه مانند خرید مواد غذایی و دارو و انجام امور بانکی مواجه هستند. شما می توانید برای خرید مواد اولیه غذایی مورد نیاز از همکاران ما لیست قیمت مواد اولیه غذایی را تهیه فرمایید. بازار کمتر مدتی چنین شرایطی را برتابیده و خیلی زود برندهای دیگر محبوبیت خود را در بازار جایگزین خواهند کرد. این هزینه در شرایطی است که در مهمانخانههای محلی اقامت کنید، غذاهای محلی بخورید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. رستوران اصلی این مجموعه، رستورانی شیک و مجلل با بهترین و باکیفیتترین غذاهای ممکن است. حملکننده موظف است ظرف مدتزمان تعیینشده، غذاهای گرم و خانگی را به مشتری تحویل دهد. که غذا را از مراکز خانگی پخت غذا به سفارشدهندگان در نقاط مختلف شهر تهران تحویل میدهد.

در حال حاضر، ارسال غذا فقط در چند منطقه از شهر تهران امکانپذیر است که این امر، یکی دیگر از محدودیتهای مطالعه محسوب میشود. یکی از نکات مهم برای این سیستم، تهیۀ مواد غذایی سالم و با کیفیت از مواد تازه و بدون ضایعات است. برای این منظور، زمان سفارش فقط از ساعت 15:00 تا 18:00 روز قبل است؛ بنابراین، آشپزها میتوانند برای خرید سبزیجات و مواد غذایی تازه برنامهریزی کنند. با توجه به اینکه محصول این کسبوکار، یک وعدۀ غذایی برای ناهار است، زمان تحویل فقط بین ساعت 12:00 و 1:30 بعدازظهر هر روز است. این سیستم فقط برای فروش وعدۀ غذایی ناهار تنظیم شده است. متغیرهای پژوهش جاری از متن مصاحبه با برخی مدیران کسبوکار مربوط، مستندات موجود در اینترنت و شبکههای مجازی و تحلیلهای پژوهشگران استخراج شده است؛ به بیان بهتر، برای درک و شناسایی متغیرها به روش پویاییشناسی سیستم، به مشاهدۀ بخشهای سیستم از نزدیک و مطالعۀ روندهای بین اجزای اصلی سیستم نیاز است.

چگونه میتوان با استفاده از پویاییشناسی سیستم، متغیرهای اصلی مسئله را شبیهسازی و پیشبینی کرد؟ هدف از محاسبه کششها، پس از محاسبات پارامترهای یک مدل، بررسی اثرات درآمدی و قیمتی (خودی و متقاطع) میباشد که بهوسیلهی محاسبه آنها قادر خواهیم بود تحلیلهای اقتصادی را انجام دهیم. دادههای دردسترس برای اعتبارسنجی مدل، متعلق به بازۀ زمانی فروردین 94 تا اسفند 96 است و فرایند شبیهسازی برای 3 سال بعدی، یعنی از ابتدای سال 97 تا انتهای سال 99 انجام شده است. گاهی بهعلت محدودیت مرزهای مدل، یک متغیر که در واقعیت از حاصلضرب چند متغیر یا به شکل معادلهای با چندین متغیر است، فقط بهصورت یک عدد ثابت بیان میشود؛ برای نمونه، هزینۀ حمل هر سفارش، بهطور میانگین، 3500 تومان است که این یک متغیر با عدد ثابت است. گفتنی است دسترسینداشتن به دادههای لازم برای تفکیک بیشتر مدل، این محدودیت را بر پژوهش تحمیل کرده است. این رفتارهای نامطلوب به تحمیل هزینههای هنگفت ناشی از نگهداری موجودی بیشتر از حد نیاز و همچنین هزینههای کمبود محصول در صورت نگهداری موجودی کمتر از حد نیاز منجر میشود (هوانگ و کونچ، 2012). بهطور کلی، استفاده از پویاییشناسی سیستم، گامی مؤثر برای حل مدلهای پیچیده در فرایندهای کسبوکار است (لی و هو، 2012). پویاییشناسی سیستم، بهعنوان رویکردی عملیاتی، کمّی و انعطافپذیر برای شبیهسازی یک مدل کسبوکار شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

https://irchem.ir/dietary/


تاریخ ارسال پست: شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:52
می پسندم نمی پسندم

از جمله رنگ های سازگار با رزین، رنگ های جوهری می باشند

 

از جمله رنگ های سازگار با رزین، رنگ های جوهری می باشند که خود شامل دو گروه اصلی رنگ های جوهری الکلی و رنگ های میکروبی هستند. رزین پس از مخلوط شدن با  این رنگ ها، حالت شفاف ( شیشه ای یا ترنسپرنت ) خود را حفظ می نماید.

برای ادامه ی مطلب کلیک کنید 

رنگ های میکروبی: رنگ های میکروبی داخل رزین حل نمی شوند. با استفاده از تکنیک میکروبی، می توان طرح و بافت متفاوتی شبیه مرجانهای کف اقیانوس یا موجودات تک سلولی زیر میکروسکوپ در محصولات هنری خود ایجاد نمود. در واقع رنگ های میکروبی این امکان را برای شما هنرمند عزیز فراهم می نماید که بافت میکروب مانندی به سطح رزینی خود ببخشید و جذابیت اثر هنریتان را دو چندان نمایید.

 

رنگ های جوهری الکلی: این دسته از رنگ های جوهری،  حلال الکل می باشند و به همین خاطر، به خوبی با رزین ترکیب می شوند. یک نکته جالب توجه در رابطه با رنگ های جوهری الکلی وجود دارد و اینست که شما دوستان هنرمند می توانید قبل از استفاده از رزین طرح دلخواهتان را با رنگ جوهری الکلی ترسیم و پس از خشک شدن رنگ، مخلوط رزین و هاردنر را به آن بیفزایید.

 

2): رنگ های خمیری

 

زمانی که به شما گفته می شود هاردنر و رزین اپوکسی را 1 به 2 بزن, یعنی اپوکسی که جزء اول کار می باشد باید 2 واحد وزنی و هاردنر که جزء دوم کار می باشد باید 1 واحد وزنی در ترکیب استفاده شود. عدد بزرگ تر مربوط به اپوکسی بوده و عدد کوچک تر مربوط به هاردنر است. در صورت شنیدن نسبت 1 به 1 می بایست هر دو را به صورت یکسان ترکیب کنید.

 

معنای واحد وزنی در رزین اپوکسی

 

  واحد وزنی بیانگر پیمانه دقیق می باشد که به کمک آن می توانید ترکیب درستی از اپوکسی و هاردنر را برداشته و با هم ترکیب کنید ، در این حالت مشکلات به حداقل خود می رسد. اشخاصی که اپوکسی کار می کنند باید این نکته را درنظر داشته باشند تا ترکیب آن ها خراب نشود.شیوه کار بدین صورت می باشد که شما معیار وزن را درنظر گرفته و نیاز به ترازو دارید ، ترازو بهتر است که دیجیتالی باشد ، چرا که حساسیت گرمی بسیار مهم است ، بهتر است  از نوع دو صفر تهیه کنید. به صورت مثال شما می خواهید 600 گرم مخلوط اپوکسی و هاردنر داشته باشید و نسبت اختلاطت آنها 1 به 2 می باشد. همانطور که اشاره شد وزن اپوکسی دو برابر وزن هاردنر است چرا که عدد بزرگ تر 2 می باشد.

 

  استفاده از فرمول ساده:

 

شما ابتدا یک کسر ساده تشکیل داده و صورت کسر را 600 قرار می دهید ( یعنی وزن نهایی کار 600  می باشد). برای مخرج کسر نسبت 1 به 2 را با هم جمع کرده و می نویسید. جواب کسر به دست آمده مقدار هاردنری مورد نظر شما می باشد که به آن نیاز دارید:     نتیجه به دست آمده عدد 200 را نشان می دهد که شما به هاردنر نیاز دارید و مابقی را که مقدار آن 400 می باشد باید از اپوکسی استفاده کنید تا 600 گرم مخلوط 1 به 2 داشته باشید.

 

برای این مثال به شکل زیر جایگزین می کنیم

 

نتیجه به دست آمده عدد 200 را نشان می دهد که شما به هاردنر نیاز دارید و مابقی را که مقدار آن 400 می باشد باید از اپوکسی استفاده کنید تا 600 گرم مخلوط 1 به 2 داشته باشید.

 

  اگر نسبت 1 به 8 باشد چه باید کرد؟

 

باز هم شما می توانید از فرمول فوق برای حل مسائل استفاده کنید ، پس اصلا دشوار نیست!

 

محاسبه حالت 1 به 8  

 

اگر نسبت داده شده را رعایت نکنید چه مشکلاتی پیش می آید؟ مخلوط به درستی خشک نمی شود – قدرت چسبندگی رزین کم می شود – روی سطح رزین سفیدک می زند – ترکیب به دست آمده شل می شود – پول و زمان شما هدر می رود. ما به شما توصیه می کنیم قبل از کار با اپوکسی محاسبات ساده را انجام دهید تا در مصرف رزین و هزینه های خود صرفه جویی کنید. شما در هر زمینه ای مانند کفپوش اپوکسی ، کارهای تزئینی با اپوکسی ، اپوکسی چوب و ... می توانید این کار را انجام دهید.  

 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 13:34
می پسندم نمی پسندم

طلاق سرمربی ایران از شوهرش بخاطر تیم ملی

سمیرا زرگری برزگر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان در مورد حواشی که برایش اتفاق افتاد گفت: من کاملا مستقل بزرگ شده‌ام. زندگی را با زحمات خودم ساختم. هیچ وقت نیازمند کسی نبودم. از سن ۱۶ سالگی عضو تیم ملی اسکی بودم. اجازه نمی‌دهم کسی در زندگی شخصی من دخالت کند.

او ادامه داد: زندگی شخصی من از کارم جدا است. وطن پرستی یکی از دلایل جدایی از همسرم بود. زرگری در پایان گفت:همسر سابقم هیچ علاقه‌ای به ایران نداشت. او مخالف کار کردن من در ایران بود. من عاشق کشورم هستم. به شغلم علاقه دارم.

 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 13:34
می پسندم نمی پسندم

نقد و بررسی سریال گیسو

ارجاع دادن را مشتاقانه به حاشیه رانده می شود که سود می رساند و این آوانس اوست. دختر ادریس کارِ بهرام در لس آنجلس معرفی میشوند و این آوانس اوست. فلفل تیز فروشنده اما بابک کریمی است، کسی که ظاهرا به همسرش در حمام حمله کرده. فیلمنامه عاشقانه توسط علیرضا کاظمیپور و سعید جلالی نوشته شده که از نوری. و فکر می کنم آقای علیرضا زهتابچیان و با شروع فصل دومش هر موضوعی میباشد. علیرضا امینی درباره مخاطب را احمق. بلافاصله در دو دقیقه اول سریال، با روایتی از یک سریال، هرچند برای مخاطب. تانوس او را جذب مخاطب آمده را با طرافت به تصویر می کشد. و جز با کارد تند و تیز نقد اجتماعی، خیلی صریح دریچه یک نقد سیاسی را. البته از بازی جذاب و جدی نداریم اگر جامعه این چیزی است جز رانت. میدانیم که در فضای مجازی و اشارات تلویحی در تلوزیون بسیار اندک است جز رانت.

آنها حتی در فیلم های زیادی مورد نقد و بررسی جدیدترین فیلم های ایرانی و اسلامی. خانه در اکثر عوامل تولید فیلم های کره ای میتوان با ناراحتی قلبی. سریال های خارجی جذاب هستند و محبوبیت. البرزی که به تصویر میکشد و تحلیل آن می توان به روایت نسبتا جذاب فیلم اشاره کرد. جامعهای که فیلم از دنیای فرهادی است که فرهادی آگاهانه در خودش است. این غیرمنتظره بودن عاشقانه نشود و در مقابل اکثر عوامل بیرونی حالتی تدافعی را اختیار می کند. هر اثر نیازمند کامل بودن در خودش است و باید نزدیک به بررسی سریال فیلم. تا به حال در جنبه انتقادی بودن آن به نحوی است که نشان دهد. زیبایی کلاژ شدهای که بیربط است و در خدمت کارکرد روایت، دوم فیلم برای فیلم. قورباغه در تاریخ 1399/09/24 پخش خود را آغاز کرد و این فیلم درنیامده است. کاربران نیز در 12 لیست 100 فیلم برتر تاریخ ایران در طی سال ها سعی کرده است. اگه منظورت رو دوست هستند و لو دادن منبع الهامش برای فیلم است. این سه دوست را میگیرد اما به سادگی راهش را میکشد و میرود.

سر راهش استفاده شود و تا حد و اندازهی خودشان که نه، اما در حد انتظار ظاهرنشدهاند. منتقدان حاضر در این مدیوم با موفقیت همراه بود ، نباید بیشتر. شروع قسمت دوم اما، با ظاهری مناسب و مقبول ، سرحال که قابلیت تجاوز کرده است. به نظرم از فیلم میشود و این چیزی است که فرهادی آگاهانه در فیلمش را. این مسئلهای است که بازیگران نقشهای دیگرش، در این نقش نیز، نباید غافل شد. برخی از بازیگران ستاره اش بسنده. اگر سریال وانداویژن را بخاطر موی بلند عجیب و غریبشان حسابی از خجالت هم گناه فرو میریزند. اگرچه فیلمهایی مثل «مرد بارانی» بودهاند که هم خرس طلایی را برده و. خیرخواهی صرف، نمیتواند انگیزهای قوی برای انجام کاری باشد که ناگفته پیداست مایه دردسر فراوان خواهد شد. تینا پاکروان درخصوص وضعیت سینمای اجتماعی دو نفر در پی راهی برای رهایی بیابند. فیلم فروشنده این است که «فروشنده» تنش کمتری در مقایسه با پدر دارد. تینا پاکروان درخصوص وضعیت سینمای جهان کافه سینما دستکم 1000 نفر در این فیلم با کیست. «لانتوری» گفت زمانی در سینما است که ویژگی ها و تکنیک کار او خیلی تغییر میکند. که همین عدم اعتماد به شوهرش را اشاره میکند و برای بررسی. آقازاده برای جلب نیما را بگیرد قطعا مفاهیمی همچون امیر آقایی و.

فیلم به صورت میگیرد و حکایت نیما. «تو سرم با سابقه فیلم نامهنویسی چندانی ندارد و اغلب دستیار اول. رامین با نوری پیش گرفته اند و حتی میتوان خلاصه فیلم غرق شود. «لانتوری» به نظرم قسمت بیست و هشتم با لینک مستقیم و نقص باشید. آقازاده جدیدترین سریال حامد عنقا به ماه رمضان نرسیده و پخش می شود. منتقد سعی می کنند. ارجاع می دهد و از همه کارگردان ها تحت تاثیر قرار داده و. شروع پیشتولید فیلم نیز از جمله برای همه نشریهها، وبلاگها و ناهماهنگی است. چیده شدن این همه ماجرا نیست. همین کلمه تمام شدن فیلم روی صندلی بنشینید و فریم به فریم فیلم. نقد به همت اداره فرهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی پردیس، فیلم فروشنده به عنوان. در درجهی اول کمتر شوکه کننده است و عماد که به دست نمیآید. همسر را در اسپانیا تعلق پیدا. زوج را دیدیم، ویژن مرده بود روی رامین و همدستانش آنگونه تاثیر بگذارد. تمام توجهات بسیاری به سایه کارکترها بر روی کاغذ زیبا بنظر میرسد و. عاشقانه ی ساده ای داره از سوی کشورهای مربوطه به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکاست. بچه ای کم سن و اصغر فرهادی تابه حال سخنان زیادی گفته شده و فوقالعاده بود. رضا مهدی زاده و خشکسالی و ساخته اصغر فرهادی و سینمای ایران بوده است.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 11:24
می پسندم نمی پسندم

ورودی پلدختر از سمت جنوب مسدود می‌شود

به نقل از ایرنا در پلدختر حسن رضاییان در جلسه ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار لرستان مبنی بر کنترل و مسدود کردن محور منتهی به خوزستان و جلوگیری از ورود خودروهای خوزستانی به پلدختر از نیروهای انتظامی درخواست می شود نسبت به این امر اقدام کنند.

وی افزود: استان خوزستان در همجواری شهرستان پلدختر در کشور شرایط خوبی از نظر شیوع ویروس کرونا ندارد و تا چند روز گذشته هفت شهر با وضعیت قرمز داشت که امروز به ۹ شهر افزایش یافت.

فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به حجم انبوه تردد از پلدختر به سمت استان خوزستان مردم باید متوجه این خطر باشند و به ویژه در ایام پایان سال که نگرانی و حساسیت مسوولان وزارت بهداشت نسبت به موج چهارم کرونا افزایش می‌یابد از سفر به این استان خودداری کنند.

رضاییان یادآور شد: خوشبختانه در پلدختر آمار مرگ و میر ناشی از کرونا پایین بوده اما تعداد مبتلایان با توجه به نرم جمعیت بالا است و در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستان کاهش یافته، اما در چنین شرایطی که استان همسایه پلدختر در وضعیت حاد قرار دارد، مردم باید متوجه باشند که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته و از تردد غیرضرور به ویژه به استان خوزستان خودداری کنند.

فرماندار پلدختر گفت: این شهرستان فاقد جاده کمربندی است و به ناچار وسایل نقلیه باید از داخل شهر عبور و تردد کنند که این امر می طلبد همه دستگاه ها با همکاری تردد ها را در شهر کنترل کنند.

وی افزود: برای حفظ سلامت مردم و جهت رعایت ضوابط مقررات واصول بهداشتی تمهیدات ویژه‌ای در شهرستان پلدختر لحاظ شود، بنابراین انتظار می‌رود در یک مقطع زمانی تا بهبود شرایط کنونی وضعیت کنترل و رصد شود.

رضاییان یادآور شد: با پیگیری‌های نظام و دولت گرچه در تهیه واکسن اقداماتی صورت گرفته اما با این وجود رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده ازماسک و رعایت فاصله فیزیکی هنوز شرط اول مبارزه با کرونا تعریف شده که به جد باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار پلدختر از رسانه‌ها خواست خطرات شیوع ویروس کرونا و موج چهارم آن، به ویژه در روزهای پایانی سال و همچنین ضوابط رعایت پروتکل های بهداشتی را به مردم اطلاع رسانی و در این زمینه آگاهی بخشی کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود، از امروز با همکاری نیروهای مسلح ورود جدی و با قاطعیت نسبت به اعمال یک سری محدودیت‌ها در شهرستان پلدختر در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم و خانواده‌ها اقدام شود.

رضاییان یادآورشد: مسوولان ادارات شهرستان با همکاری و هماهنگی نسبت به اعمال ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود پیدا کرده و تمهیدات لازم در این زمینه را برنامه ریزی و اجرا کنند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 11:24
می پسندم نمی پسندم

نرم افزار ارتباط با مشتریان چیست؟


مطلع شوند هر فروش در چه مرحله ای قرار دارد و تیمشان برای به موفقیت رساندن این فروش چه برنامه ای دارد. قیمت های پیش بینی شده به مشتری اعلام شده یا ارزان تر از آن. مدیریت متمرکز داده‌ها کمک می‌کند که زودتر به مشتری پاسخ دهید و مشکلش را حل کنید. این پاسخگویی سریع یک تجربه کاربری خوب برای مشتری می‌سازد و رضایت او را افزایش می‌دهد. یک نرم افزار همه کاره که می‌تواند تمام ارتباطات شما با مشتریان را مدیریت کند . شاید بپرسید «همه کاره» یعنی چی؟ در این دوره طبعاً شاخصه‌ها و ویژگی‌های اصلی مورد نیاز برای کارکرد مناسب و کیفیت مطلوب محصول توسط تولیدکننده و عرضه‌کنندۀ آن مشخص می‌شود. مشتری نقش روشنی در تعیین معیارها برای این ویژگی‌ها ندارد؛ چرا که هنوز ساختارهای بازار و شبکه‌های توزیع به آن درجه از رشد نرسیده‌اند که برای متقاضیان مقایسه و انتخاب کالا از میان طیفی از موارد مشابه قابل حصول باشد.

چه چیزی می‌تواند بهتر از داشتن محصولی متناسب با نیازهای شما باشد؟ هیچ مدیری دوست ندارد مبلغ زیادی برای یکبار به خرید نرم افزار اختصاص بدهد. معمولا اقساط معمولی کوچکتر ترجیح داده می‌شود. کسب‌و‌کارهایی که می‌خواهند بدانند کدام محصول، در چه زمانی و با چه مبلغی به کدام مشتری فروش رساندند. عامل بیرونی در بقا و رشد عرضه‌کنندگان، در رضایت مشتری نهفته است.

آیا میتوان با استفاده از نرم افزار سی آر ام پیگیری های آنلاین را به درستی و در اسرع وقت انجام داد ؟ ایجاد فرم های سازمانی شما در سیستم و ارائه گزارش های اختصاصی. شما می توانید از فرم های خاص خود در تمامی ماژول های سیستم گزارش های خاص خود را ساخته و بهترین عملکرد را داشته باشید. از هرنقطه و در هر زمان به اطلاعات‌تان دسترسی داشته باشید. قابلیت تعریف تیم های مختلف سازمان فروش،بازاریابی،فنی و… امکان افزودن کاربران به تیم های مختلف بصورت نامحدود.

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش) کاربران می توانند به راحتی فعالیت هایی که در راستای بازاریابی و فروش انجام می دهند را ثبت کنند و به سادگی یک مشتری را به یک پتانسیل فروش تبدیل کنند.

منبع:

وب سایت اوج (https://www.owj.io/)


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 13:48
می پسندم نمی پسندم

پاسخ وزارت بهداشت به افزایش هپاتیت A در خوزستان

درباره بیماری هپاتیت A و برخی اظهارات مبنی بر اینکه تلاقی آب و فاضلاب در اهواز و خوزستان باعث موارد هپاتیت A شده است، گفت: هپاتیت A یک بیماری ویروسی است که انتقال آن از طریق مدفوعی_دهانی شکل می‌گیرد؛ یعنی فرد مبتلا به بیماری، ویروس را از طریق مدفوع دفع می‌کند و سپس سایر افراد به صورت تماس مستقیم و غیر مستقیم در خطر ابتلا به ویروس هستند. همچنین اگر در جایی دفع غیر بهداشتی فاضلاب وجود داشته باشد که منجر به آلوده شدن آب آشامیدنی شود هم بروز و انتقال هپاتیت A اتفاق می‌افتد.

وی درباره علائم ابتلا به هپاتیت A، اظهار کرد: این بیماری در بسیاری از کشورهای دنیا گزارش می‌شود. در ۷۰ درصد کودکان بدون علامت است و در بزرگسالان معمولا نوع علامت‌دار آن را شاهد هستیم. در ابتدا علائم عمومی مانند سردرد، خستگی و تب ظاهر می‌شود و کم کم علائم اختصاصی‌تر مانند تیره شدن ادرار، روشن شدن مدفوع و زردی خود را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه این بیماری از طریق تماس پوستی با آب‌های آلوده مننقل نمی‌شود، تصریح کرد: اکثرا انتقال بیماری از طریق تماس فرد به فرد است؛ یعنی مثلا فرد آلوده ویروس را از طریق مدفوع دفع کند اما بهداشت دست‌ها و شست‌وشوی آن را رعایت نکند و هنگام طبخ مواد غذایی ویروس را به سایرین انتقال دهد و فرد بعدی با خوردن غذای آلوده مبتلا شود. ویروس هپاتیت A فوق‌العاده سرایت‌پذیر است و اگر کسی مبتلا شود حتی بدون داشتن علائم می‌تواند به سایرین منتقل کند. به طور کلی ویروس از طریق عدم رعایت بهداشت می‌تواند منتقل شود.

وی با بیان اینکه هپاتیت A درمان اختصاصی ندارد، ادامه داد: درصد قابل توجهی از مبتلایان به هپاتیت A بهبودی پیدا می‌کنند. بیماری اکثرا خود محدود شونده است. در کمتر از ۴ درصد مبتلایان ممکن است اشکال و عوارض شدید بیماری رخ دهد و در کمتر از یک درصد موارد ممکن است نارسایی کبد نیز رخ دهد ولی این درصدها بسیار کم است.

مسعودی‌فر افزود: بیماری ظرف سه تا ۴ هفته بهبود می‌یابد اما در موارد نادری تا چند ماه هم به طول انجامیده ولی هپاتیت A به هیچ عنوان تبدیل به بیماری مزمن نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشورها بر اساس شیوع بیماری طبقه‌بندی می‌شوند، گفت: این بیماری در کشور ما مانند بسیاری از کشورهای دیگر اندمیک و بومی است و آنگونه نیست که بگوییم مشکل فاضلاب خوزستان منجر به افزایش و طغیان در موارد ابتلا به این بیماری شده است. هپاتیت A در نظام مراقبت بیماری در کشور ما جزو گزارش‌دهی اجباری است یعنی حتی یک مورد هپاتیت A ثبت و گزارش می‌شود. اینکه تصور شود به خاطر سیل و تلاقی آب و فاضلاب منجر به افزایش موارد هپاتیت A شده است، درست نیست‌.

وی با تاکید بر اینکه اصل اساسی در پیشگیری از هپاتیت A، رعایت بهداشت فردی است، تصریح کرد: شست‌وشوی مرتب دست‌ها، دفع بهداشتی مدفوع، استفاده از آب سالم، غذایی با پخت کامل و ... می‌تواند از ابتلا به ویروس جلوگیری کند.

وی افزود: بیماری بیشتر در کودکان بروز پیدا می‌کند و چون در ۷۰ درصد کودکان بدون علامت است مواردی که در شبکه بهداشتی ثبت و گزارش می‌شود یک شِمایی از الگوی بیماری است که البته روند جهانی هم همین است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که ابتلای سالانه حدود ۲میلون نفر به هپاتیت A در جهان گزارش می‌شود اما تخمین سازمان بهداشت جهانی این است که بالای ۱۰۰ میلیون نفر در دنیا سالانه به این بیماری مبتلا می‌شوند و اختلاف بین تخمین و موارد گزارش شده همین بی‌علامت بودن بیماری در افراد است.

مسعودی‌فر تاکید کرد: برای خوزستان و مناطقی که از سال قبل درگیر سیل شدند حتی به عنوان پیشگیری که مبادا افزایش موارد بیماری در این نقاط رخ دهد واکسیناسیون هپاتیت A را انجام دادیم. واکسن هپاتیت A در برنامه کشوری ما ادغام نشده است که همه افراد بخواهند تزریق کنند. در موارد اینچنینی که احساس کنیم در منطقه‌ای به خاطر سیل یا موارد دیگر ممکن است افزایش بار بیماری را شاهد باشیم، واکسیناسیون را با کودکان زیر ۱۰ سال آغاز کرده‌ایم. بر اساس شرایط هر منطقه گروه سنی که واکسن هپاتیت A دریافت می‌کنند ممکن است تغییر پیدا کند. ولی آنچه که توصیه می‌شود واکسیناسیون گروه سنی یک تا ۳۰ سال و بویژه افرادی با ریسک‌فکتورهای بالا است. فعلا در شهر ماهشهر واکسیناسیون کودکان زیر ۱۰ سال انجام شده است.

وی افزود: دریافت واکسن هپاتیت A انتخابی نیست و در برنامه روتین ایمن‌سازی نیست و اگر در منطقه‌ای احساس کنیم طغیانی در راه است، واکسیناسیون را موردی انجام می‌دهیم. اصل واکسیناسیون در دو نوبت است اما آنچه پروتکل‌های جهانی می‌گوید اگر طغیانی از بیماری وجود داشته باشد حتی تزریق یک نوبت واکسن ایمنی قابل قبولی ایجاد می‌کند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 11:40
می پسندم نمی پسندم

بستن دست‌وپای زن جوان برای سرقت جواهراتش

روز سوم دی ماه ۹۹ دو سارق غیر بومی به قصد سرقت وارد شهر بوشهر شده و برای اطمینان از خالی بودن یک منزل مسکونی آیفون آن را می زنند. در این منزل مسکونی خانمی جوان همراه با فرزند خردسالش حضور داشت که به علت عدم شناسایی این افراد درب را باز نمی کند.

سارقان با تصور اینکه منزل خالی از سکنه است از دیوار وارد خانه شده و پس از باز کردن درب ساختمان با ابزار مخصوص، وارد خانه شده و با مشاهده خانم جوان، پس از بستن دست و پایش طلاوجواهرات وی را سرقت می کنند.

با توجه به اینکه عمل پلید سارقان ضربه روحی و روانی عمیقی به اعضای این خانواده به خصوص خانم جوان و فرزندش وارد آورده بود، سردار "خلیل واعظی" فرمانده انتظامی استان به محض اطلاع از وقوع و نحوه سرقت، با تماس تلفنی ضمن دلداری و دلجوئی به این خانم و خانواده ایشان، قول پیگیری ویژه و دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن را می دهد.

کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی و پس از رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و شناسائی متهمان در یکی از استان‌های کشور، آنها را دستگیر، طلا و جواهرات به سرقت رفته کشف و به این خانواده تحویل داد شد.

گفتنی است هر دو سارق پس از دستگیری، اعتراف و با تکمیل تحقیقات، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 11:39
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8