مجله خبری تیتر ناب

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 78
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1187
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1486
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 119
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 149
    آي پي امروز آي پي امروز : 396
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 495
    بازدید هفته بازدید هفته : 4053
    بازدید ماه بازدید ماه : 11842
    بازدید سال بازدید سال : 63072
    بازدید کلی بازدید کلی : 281238

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.227.161.132
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

فروش آپارتمان نوساز در مرکز شهر به متراژ 114 متر

به طور کلی ساختمان دو طبقه است که طبقه اول آن به متراژ 114 متر به فروش می رسد.

به جهت قرار گیری این واحد در مرکز شهر دسترسی به سطح شهر از جمله به کلیه مراکز خرید بسیار آسان است.

کف ساختمان از جنس سرامیک و نما نیز از جنس سنگ می باشد. سقف هال و پذیرایی این ساختمان بزرگ و ذلباز کناف کاری می باشد. هر دو اتاق خواب دارای کمد دیواری می باشد. کابینت های این آشپزخانه مدرن ار جنس های گلاس می باشد و گاز صفحه ای و هود نیز در آن قرار داده شده است. سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. ورودی این واحد به صورت جدا می باشد.

از دیگر امکانات این واحد می توان به موارد زیر اشاره کرد: https://amlakarman.com/property-location/shalman-villa/

درب ضد سرقت
آیفون تصویری
پنجره دوجداره
سرویس ایرانی و فرنگی
پارکینگ اختصاصی با ظرفیت گنجایش سه خودرو
بالکن
سقف کناف کاری و دارای نورپردازی

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات https://amlakarman.com/property-label/vast-land/
شناسه ملک: 4537                                                              مساحت ملک (مترمربع): 114 مترمربع

اتاق ها: 2                                                                           حمام ها: 1

قیمت کل (تومان): 4 میلیارد و 200 میلیون                                 سال ساخت: 1400

وضعیت: برای فروش                                                             تعداد کل طبقات: 2

 تعداد واحد در هر طبقه: 1                                                    موقعیت ملک: داخل کوچه

وضعیت سکونت: تخلیه                                                        قیمت هر متر مربع (تومان): 37000000

 

امکانات
آب

آیفون تصویری

اپن آشپزخانه

برق

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

 پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

کمد دیواری

گاز

گاز رومیزی

هود

املاک آرمان

نمای ساختمان
سنگ


تاریخ ارسال پست: جمعه 19 اسفند 1401 ساعت: 13:57
می پسندم نمی پسندم

قیمت، فواید و مراحل پاکسازی پوست

اگر تمیز کردن پوست هنوز یک عادت روزانه نیست، وقت آن رسیده که در مورد آن تجدید نظر کنید. جالب است بدانید که پوست هر 30 روز یکبار تجدید می شود. به این ترتیب سلول های فوقانی یا اپیدرمی از بین می روند و سلول های جدید جایگزین می شوند.


پاکسازی پوست یک محصول معجزه آسا است که به حذف سلول های مرده از روی پوست کمک می کند. بنابراین پوست تازه نفس می کشد و آماده دریافت مواد مغذی است. اما راه های پاکسازی پوست چیست؟ از مزایا و معایب پاکسازی پوست چه می دانید؟ هزینه پاکسازی پوست چقدر است؟
با پاکسازی پوست، پوستی شفاف و درخشان را تضمین می کنید. با ما همراه باشید تا هر آنچه را که در مورد لایه برداری باید بدانید را به شما می گوییم.


پاکسازی پوست چیست؟
قبل از پرداختن به موضوعات دیگر، بهتر است مفهوم اساسی پاکسازی پوست را درک کنید. پاکسازی به معنای پاک کردن یا پاک کردن آرایش، عرق، چربی، کثیفی و سلول های مرده از سطح پوست است.
پوست را شاداب می کند و به تنفس آن کمک می کند. پوست را می توان با کمک مواد و تکنیک های مختلف تمیز کرد. اما قبل از هر اقدامی باید نوع پوست خود را بشناسید. زیرا تمیز کردن انواع پوست با یکدیگر متفاوت است.
تکنیک های تمیز کردن باید بر اساس نوع و نیاز پوست تعیین شود. استفاده از مواد طبیعی، مواد شیمیایی، صابون ها و پاک کننده ها و ابزار و تجهیزات از جمله راه های درمان پوست است.


چرا پاکسازی پوست مهم است؟ https://fatemehhabashi.com/
شاید اولین سوال در ذهن شما این باشد که چرا باید پوستم را تمیز کنم؟ دلایل زیادی برای تمیز کردن پوست وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.


به بهبود وضعیت پوست کمک می کند
سلول های پوست هر روز در معرض آسیب های مختلفی قرار می گیرند، بنابراین پاکسازی باید در اولویت قرار گیرد تا پوست تمیز و درخشان بماند. با پاکسازی پوست، تمامی آلاینده ها، باکتری ها و میکروب ها از سطح پوست پاک می شوند.
بنابراین با از بین بردن میکروب ها و آلودگی ها به ندرت شاهد جوش و آکنه هستیم. از طرفی با محافظت از چربی های مفید پوست، درمان چین و چروک و خطوط ریز پوست امکان پذیر خواهد بود.
پوستی جدید و شاداب داشته باشید
با افزایش سن، سلول های پوست با سرعت کمتری بازسازی می شوند، به همین دلیل است که پوست مات و تیره تر به نظر می رسد. با کمک پاکسازی، حذف سلول های مرده سریعتر اتفاق می افتد. بنابراین با تحریک پوست برای تولید سلول های جدید، نه تنها شفافیت و شادابی به پوست باز می گردد، بلکه شاهد جوان شدن پوست نیز خواهیم بود.


پیشگیری بهتر از درمان است
با پاکسازی پوست و از بین بردن مواد محرک از تمام آسیب های پوستی مانند خارش، خشکی بیش از حد، تولید چربی بیش از حد و به دنبال آن لک و آکنه جلوگیری کرده ایم. یک تمیز کردن ساده پوست راه حل ایده آلی برای جلوگیری از هر گونه آسیب و مشکلات احتمالی است.


اعتماد به نفس افزایش خواهد یافت
در نهایت آیا می توان پوستی تمیز و درخشان داشت و از آن لذت نبرد؟ همه ما اعتماد به نفس بیشتری به دست می آوریم و با پوستی شفاف و بدون مشکل احساس بهتری پیدا می کنیم.
تمام موارد ذکر شده در بالا اولویت را به مراقبت از تمیز کردن پوست می دهد. اما راه های پاکسازی پوست چیست؟


اطلاعاتی در مورد روش های پاکسازی پوست
پاکسازی پوست با هدف حذف سلول های مرده و ناخالصی ها از سطح پوست انجام می شود با این حال، روش های توصیه شده برای انجام این کار بسیار متفاوت است اگر بخواهیم یک طبقه بندی کلی از این روش ها ارائه دهیم، باید آنها را به سه دسته کلی تقسیم کنیم:


پاکسازی پوست در خانه
پاکسازی پوست در آرایشگاه
مراقبت از پوست در سالن زیبایی
اگرچه تمام این روش ها برای تمیز کردن پوست به طور کلی در نظر گرفته شده است، روش های مراقبت از مو و خانه شامل تمیز کردن سطح می شود. اگر می خواهید پوست خود را عمیق تمیز کنید، باید روش های بالینی را انتخاب کنید. اما بهترین راه ها برای لایه برداری پوست در خانه و سالن ها چیست؟


مراقبت از پوست در منزل و سالن زیبایی
علاوه بر مواد شیمیایی، از ابزارها و تکنیک های فیزیکی نیز می توان برای تمیز کردن پوست استفاده کرد. اسکراب ها و اسکراب ها، که می توانند شیمیایی یا طبیعی باشند، معمولا برای تمیز کردن پوست استفاده می شوند. به طور کلی برخی از روش های مورد استفاده برای پاکسازی انواع پوست عبارتند از:
اسکراب پوست
رایج ترین راه برای پاکسازی پوست از سلول های مرده استفاده از اسکراب است. اسکراب های مختلفی با قند یا مواد معدنی وجود دارد که پوست را نرم می کند. اگرچه استفاده از اسکراب ها یک روش غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود، اما احتمال تحریک پوست به خصوص برای پوست های حساس وجود دارد. بنابراین، لایه برداری را به چند بار در هفته محدود کنید.
علاوه بر مواد شیمیایی مختلف، می توان از محصولات طبیعی نیز برای پاکسازی پوست استفاده کرد. آموزش فشیال


پوست خوشبو
یکی از راه های دیگر برای تمیز کردن پوست چه در خانه و چه در سالن، بو کردن آن است. خوب است بدانید که بخار منافذ پوست شما را باز می کند و ناخالصی ها را از عمق پوست شما پاک می کند. جوش های سرسیاه ناشی از بسته شدن منافذ پوست به راحتی با بخار از زیر پوست پاک می شوند. جریان خونی که در زیر پوست در گردش است مهمترین نتیجه برنزه شدن پوست است.
برای تهیه بخور چرمی در منزل کافی است یک قابلمه آب را بجوشانید و برگ نعناع، ​​گلبرگ یا کمی لیمو به آن اضافه کنید. برای خشک کردن پوست خود از حوله استفاده کنید. توجه داشته باشید که بخار آب آنقدر داغ نیست که به مویرگ های پوست آسیب برساند. ضدعفونی پوست نیز در آرایشگاه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 18 بهمن 1401 ساعت: 6:33
می پسندم نمی پسندم

چگونه با مدیر زورگو و قلدر مقابله کنیم و رفتار حرفه‌ای داشته باشیم؟

برخی از مدیران غیرمنطقی بوده و مدام در حال زور گفتن به همکاران خودشان هستند. حتی ممکن است مدیر یک شرکت و یا سازمان معتاد به کار بوده و از کارمندان خود تقاضا کند که بیشتر از ساعت کاری در اداره بمانند. اگر آن‌ها اداره را سر ساعت ترک کرده و قصد رفتن به منزل را داشته باشند، مدیر بسیار عصبانی می‌شود. افراد موجود در آن مجموعه احساس می‌کنند که اگر همیشه کوتاه بیایند کار درستی انجام داده‌اند، ولی باید بدانند که همیشه سکوت کار درستی نیست. در این مطلب از جوان ایرانی نحوه برخورد صحیح با مدیران زورگو را برای شما بیان می‌کنیم.

 

چگونگی رفتار صحیح با مدیران زورگو
مدیرانی که عصبانی هستند و به کارمندان خود زور می‌گویند، باعث کاهش بهره‌وری در کار می‌شوند. حتی ممکن است کارمندان دچار بیماری‌های روحی روانی شوند، مدام استرس و اضطراب داشته باشند و نتوانند توانایی‌های خود را در محل کار بروز دهند. در ادامه برای شما شرح می دهیم که چگونه با اینگونه مدیران رفتار درستی داشته باشید.

با مدیر خود همدردی کنید
شما عزیزان باید بدانید که مدیر قلدر با رفتارهای تندی که دارد باعث ایجاد استرس و اضطراب درون شما می شود. چه بسا بسیاری از رفتارهای او دست خودش نیست و ریشه در زندگی دوران کودکی دارد. ابتدا تا می توانید با او همدردی کنید و خودتان را جای رئیس زورگو بگذارید. در اکثر مواقع با همراهی و رفتار صحیح شما اوضاع کنترل شده و جو مناسبی برقرار خواهد شد.

رفتار بد مدیر را تشویق نکنید


هیچ‌وقت سعی نکنید که تمامی رفتارهای مدیر خود را تحسین کنید، درواقع خودشیرینی نکنید. اگر شما از وضع موجود ناراضی هستید، باید به این موضوع واقف باشید که واقعاً مدیر شما در حال زور گفتن است، بنابراین اگر مدیر خود را تشویق کنید، او نیز به رفتارهای خود ادامه می‌دهد و ممکن است حتی محل کار برای شما غیرقابل‌تحمل شود‌.

فراموش نکنید شما باید ساعت‌های زیادی را در طی روز در چنین محیط آسیب‌زایی قرار بگیرید، اگر نتوانستید مدیر خود را اصلاح کنید و محیط برای شما قابل تحمل نبود، حتماً تصمیم جدی‌تری گرفته و به فکر شغل جدید باشید.

مستقیماً با مدیر صحبت کنید
گاهی اوقات به دلیل اینکه مدیر معمولاً رفتارهای خشونت‌آمیزی دارد و به دنبال اثبات حرف خودش است، کارمندان از صحبت مستقیم با او دوری می‌کنند و ترجیح می‌دهند که در مورد مشکلات شرکت و یا رفتارهای اشتباه صحبتی نکنند. ولی شما عزیزان باید بدانید که اگر این توانایی را داشته باشید که با مدیر خود در کمال آرامش و ادب مستقیم صحبت کنید، اثر بسیار خوبی دارد و حتی ممکن است بتوانید شرایط را به خوبی تغییر دهید.

دلیل عصبانیت رئیس خود نشوید
به مرور زمان کارمندان با اخلاق مدیر اداره و شرایط محیط کار آشنایی پیدا می‌کنند‌. شما باید بدانید که محل کار شما همانند منزل شخصی نیست و دارای یک سری اصول و قوانین است که باید این قوانین را رعایت کنید تا باعث خشم رئیس خود نشوید. درواقع اگر احساس می‌کنید که شرکت از تأخیر شما، بسیار عصبانی می‌شود، حتی ۱۰ دقیقه یا یک ربع زودتر در محل کار حاضر شوید‌‌. به‌طورکلی بهانه دست مدیر خود ندهید تا زمینه‌ی زورگویی و قلدری برایش فراهم نشود‌.جوان ایرانی (irjavan.com)

روی وظایف خود تمرکز کنید
افراد زورگو و قلدر معمولاً درگذشته و دوران کودکی نیز همین‌طور بوده و به دیگران فشار وارد می‌کردند. در بسیاری از موارد باید حرف، حرف خودشان می‌شد و حتی دیگران را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. حال که به جایگاه مدیریت رسیده‌اند، نیز تمایل به ادامه این‌گونه رفتارهای غلط دارند. پیشنهاد مجله جوان ایرانی این است در کنار اصلاح مدیر خود، بر روی کار خود متمرکز شوید و تمام وقت خود را صرف تغییر دادن این‌گونه مدیرها نکنید، زیرا آن‌ها به سختی تغییر می‌کنند. اگر شما وظایف و نقش خود را به درستی انجام دهید کمتر نیاز به تأیید گرفتن رئیس خود دارید و درنتیجه در طی روز آرامش بیشتری خواهید داشت.

 

اعتماد به نفس داشته باشید

هنگام صحبت با مدیر خود سرتان را بالا بگیرید و ارتباط چشمی برقرار کنید. در این صورت مدیرتان به این نتیجه می‌رسد که شما از او قوی‌تر هستید و درنتیجه کمتر رفتارهای تهاجمی خواهد داشت. هرچقدر احساس شرم و تحقیر بیشتری کنید و حرکات بدن خود را طوری نشان دهید که ترسیده‌اید، مدیر زورگو دستورات غیرمنطقی بیشتری به شما وارد می‌کند‌.

شبکه‌سازی کنید
سعی کنید با همکاران دیگر که تحت تأثیر مدیر قلدر و زورگو قرار گرفته‌اند، مشورت کنید و با همدیگر ارتباط برقرار کنید. در این صورت باعث می‌شوید که به صورت جمعی راه حلی برای این مشکل پیدا کنید و حتی راحت‌تر بتوانید با مدیر خود در مورد رفتارهایش صحبت کنید. اما مراقب باشید وقت زیادی بابت این موضوع هدر ندهید، درواقع از مسیر کاری خود منحرف نشوید. اجازه ندهید که رفتار خشونت‌آمیز مدیرتان شما را از کارها عقب بیندازد.

به مدیریت منابع انسانی اطلاع دهید
به فردی که در سطح بالاتری از شما قرار دارد و یا به مدیر منابع انسانی، در مورد رفتارهای توهین‌آمیز مدیر خود و یا سوءاستفاده‌هایی که از شما می‌کند، کاملاً توضیح دهید. حتی اگر لازم است مرخصی بگیرید تا از سوءاستفاده‌های بیشتر پیشگیری شود. در هر صورت فعالیت و یا کارهایی انجام دهید که مدیر شما متوجه شود، شما از این نوع رفتارها ناراضی هستید. مدیران ممکن است همکاران خود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دهند و بر روی احساسات، عواطف و عملکرد کاری کارمندان تأثیر بسیار بدی می‌گذارند و باعث کاهش کیفیت زندگی و کار دیگران می‌شود. بنابراین شما عزیزان باید از این‌گونه رفتارها پیشگیری کنید و یا اگر در چنین موقعیتی قرار گرفته‌اید، سعی در اصلاح آن داشته باشید‌.

شتاب‌زده عمل نکنید
هیچ‌وقت فراموش نکنید که شما هیچ کنترلی بر روی رفتار دیگران و مدیر خود نمی‌توانید داشته باشید، اما می‌توانید صحبت‌ها و رفتار خودتان را مدیریت کرده و آن را کنترل کنید. شتاب‌زده عمل نکنید، صبر و حوصله به خرج داده و عصبانی طور پاسخ ندهید. بلکه آرامش خود را حفظ کرده و بسیار حرفه‌ای عمل کنید. حتی اگر احساس می‌کنید که از این موقعیت بسیار ناراحت و گاهی افسرده شده‌اید، از یک مشاور کمک بگیرید‌ ولی هیچ‌گاه سعی نکنید آتش را با آتش خاموش کنید.

مدیر زورگو چه آسیبی وارد می‌کند؟


♦ بسیاری از مدیران زورگو باعث تحقیر کارمندان می‌شوند. کارمندان در برخی از مواقع نیز به دلیل اینکه می‌ترسند که شغل خود را از دست بدهند، سکوت کرده و یا واکنش آن‌چنانی ندارند، ولی این رفتارها باعث آسیب‌های زیادی به آن‌ها می‌شود.

♦ به طور کلی محیط‌های پرتنش برای سلامتی بسیار مضر است‌. حتماً سعی کنید شرایط موجود را اصلاح کنید، اگر واقعاً نتوانستید و شرایط بسیار آزاردهنده شد، حتماً از شغل خود استعفا داده و قبل از آن به فکر موقعیت شغلی مناسب و جدید باشید.

♦ به ویژه اگر مدیر یک مجموعه قصد سو استفاده از کارمندانش را دارد، باید با او مقابله کنید‌‌. ولی شما کارمند عزیز باید بدانی که ممکن است این مقابله و گفتگو منجر به ترک کار شما شود، بنابراین قبل از صحبت در مورد زورگویی‌های مدیر خود، حتماً به عواقب احتمالی آن فکر کنید و یک شغل جدید در نظر داشته باشید.

♦ بسیاری از مدیران زورگو حتی مسئولیت رفتارهای بد خودشان را به عهده نمی‌گیرند و گردن شما می‌اندازند. همین مورد ممکن است باعث ناراحتی کارمندان شده و ذهن آن‌ها را آشفته کند. در این صورت نمی‌توانند در محیط کار از بازدهی مناسبی برخوردار شوند.

♦ اگر رئیس اداره قلدر باشد، کم‌کم کارمندان شوق و ذوق خود برای کار‌ کردن را از دست می‌دهند.

♦ رضایت کاری آن کاهش پیدا کرده و درنتیجه برای پیشرفت خودشان هیچ حرکتی انجام نمی‌دهند.

♦ کار کردن در چنین فضای آلوده‌ای، باعث ایجاد افسردگی می‌شود. شما همراهان گرامی مجله جوان ایرانی باید بدانید که افسردگی در محل کار حتی ممکن است باعث ایجاد افسردگی در خانه و زندگی شخصی شود.

♦ انقدر این فضا می‌تواند سمی شود که حتی کارمندان تمرکز کافی برای کار کردن ندارند.

 

سخن پایانی:
اگر هرچقدر تلاش کردید نتوانستید رفتار مدیر خود را تغییر دهید و همچنان عصبانی باقی ماند، دنبال یک شغل دیگر باشید. هرچند با این وضع اقتصاد و وضعیت کنونی بسیار سخت است که شغل خود را رها کنید، اما بهتر است زندگی شغلی متناسب با روحیه و علایق خود داشته باشید. در این صورت راحت‌تر می‌توانید به اهداف خود برسید. اگر شما عزیزان نیز در محیط کار با مدیران زورگو برخورد داشته‌اید، تجربه خود را در انتهای مقاله با ما و دیگر مخاطبان جوان ایرانی در میان بگذارید.

https://irjavan.com/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%b2%d9%88%d8%b1%da%af%d9%88/


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 8:8
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام «سیل اومد هرچی رویا جمع کردم با خودش برد»

متن آهنگ سیل اومد هرچی رویا جمع کردم با خودش برد سهیل مهرزادگان

 

میگن هر جایی بری پیداش نمیشه اون مال تو نبود

اون شبا که شهرو میگشتی اون به فکر حال تو نبود

میگن هر جایی بری درده بذر این دردو خودم کاشتم

اشتباه کردم ولی این بار اشتبامو خیلی دوست داشتم

سیل اومد هرچی رویا جمع کردم با خودش برد

تو یه لحظه این همه عشق بین ما یهویی چشم خورد

این همه درد واسه یه قلب به خدا انصاف نیست

بارون برای عاشق به خدا انصاف نیست

 https://musicdel.ir/single-tracks/195473/


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 7:53
می پسندم نمی پسندم

هر دو این ضد سرقتها در امنیت خودرو نقش مهمی بازی میکنند


هر دو این ضد سرقتها در امنیت خودرو نقش مهمی بازی میکنند و درعین حال مزایا و معایب خاص خود را دارند. ردیاب خودرو مدل GM250 از محبوبترین ردیابها در ایران است که طرفدارن زیادی دارد. مدل GM110 با اینکه 37 گرم وزن دارد، اطلاعات جغرافیایی را تا 3 سال در حافظه خود نگهداری کرده و از سیمکارت نیز پشتیبانی میکند. ردیاب کوچک GM110 تا 7 روز شارژ نگه میدارد و در صورت نیاز میتوان اعلام خطر S.O.S کرد. بعد با استفاده از چندین روش میتوانید خودروی خود را توسط دستگاه ردیاب پیدا کرده و آن را خاموش و یا مکان آن را به پلیس اعلام کنید. در صورتیکه میخواهید ردیاب را برای فرزند محصل، والدین بیمار یا به عنوان ردیابی کوچک در خودروی خود استفاده کنید، مدل GM100 را به شما پیشنهاد میکنیم. ردیاب خودرو مدل GM100 قابلیتهای زیادی مانند موقعیتیابی سریع، شنود و مسیریابی را دارد که با قیمتی بسیار رقابتی در حدود ۳۹۰ هزار تومان عرضه میشود. را دارد با قیمت کمتر از ۵۰۰ هزار تومان عرضه میشود که بسیار مناسب است. یک ردیاب خودرو مدل ۲۵۰GM قیمتی معادل ۵۰۰ هزار تومان دارد؛ یعنی کمتر از نیم درصد قیمت اتومبیل شما میشود که اگر به صورت منطقی به آن نگاه کنید متوجه میشوید که مبلغ زیادی نبوده و کاملا داشتن آن توجیهپذیر است.

اگر شما دارای یک اتومبیل معمولی هستید که ترس به سرقت رفتن آن را داشته و نمیخواهید هزینه زیادی کنید، میتوانید از مدلهای GM100 و ۲۵۰GM استفاده کنید که کمتر از ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. از آنجایی که مدل GM300 به سیمکشی نیاز نداشته و فقط توسط آهنربا به اتومبیل نصب میشود، میتوانید بعد از انجام کار، به راحتی آن را جدا کرده و یا به خودروی دیگری متصل کنید. همچنین این مدل دارای باتری قابل شارژ بوده و فقط با یک بار شارژ در حدود بیش از یک سال کار میکند. در نتیجه باید سعی کنید ردیابی را انتخاب کنید که کارایی مورد نظر شما را داشته و نیازتان را برطرف کند. توجه کنید که برخی از قیمتگذاریها اصلا منطقی نیست و قیمتهای نجومی این ردیابها نشان از کیفیت و دقت آنها نیست. ردیاب خودرو ، در حقیقت یک دستگاه کوچک ردیاب است که مکان خودروی شما را نشان می دهد و بیشتر از آن بخاطر امنیت خودرو و پیدا کردن مسیرهای تردد آن ، استفاده می شود. ردیابی که آنتندهی خوبی نداشته باشد و با ورود به برخی مناطق از دسترس خارج شود، قابل اعتماد نخواهد بود؛ همچنین هرچه ردیاب قویتر باشد، مختصات خودرو را بدون خطا نشان میدهد که کار ردیابی را دقیقتر میکند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

در صورتی که شما به شهر دیگری سفر می کنید و در مسیریابی خود دچار مشکل می شوید، می توانید به کمک ردیاب یا جی پی اس به راحتی مسیر یابی کنید و به مقصد برسید. شاید برای خیلی از شما این سوال پیش بیاد که ردیاب ماشین بهتر است یا دزدگیر؟ کلیه ردیابها، شبکه های تلویزیونی، اینترنت، موبایل و خطوط ثابت تلفن و اکثر ابزاری که در طول روز با آنها سر و کار داریم، عملکردشان وابسته به آنتنها است. در حال حاضر خودروی سمند در بازار حدود 160 میلیون تومان قیمت دارد. دزدگیر ماهوارهای یا اینترنتی: یکی از بهترین مدلها می باشد که علاوه بر کنترل از راه دور، برای ارائه خدمات مختلف هیچگونه محدودیتی ندارد و به راحتی در هر مکانی فرد قادر است کنترل و تسلط کافی را با کمک سیستم ردیاب که بر روی گوشی موبایل تعبیه می شود بر روی خودروی خود داشته باشد اما متاسفانه به دلیل خارجی بودن آن و عدم تطابق با سیمکارتهای ایرانی و همچنین بالا بودن هزینه های اینترنتی این نوع از دزدگیر در ایران کارآئی لازم را ندارد. قطع کردن سیمهای ردیاب خودرو، از کار انداختن آنتن آن و استفاده از ضد ردیاب یا مختل کننده از جمله روشهای کاربردی است که میتوانید برای غیر فعال کردن جی پی اس خودرو از آنها استفاده کنید.

امروزه حفظ امنیت و آسایش وسایل نقلیه به دغدغه ای بزرگی تبدیل شده است، استفاده از دستگاه های ردیاب خودرو؛ یکی از مطمئن ترین و بهترین روش های جلوگیری از سرقت خودرو و ردیابی آنلاین ماشین می باشد، با استفاده از دستگاه جی پی اس خودرو می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل یا سامانه آنلاین (سایت) بصورت زنده و لایو خودروی خود را ردیابی کنید، از راه دور ماشین را روشن و خاموش کنید و خیالتون از امنیت ماشین راحت باشه. این قابلیت در زمانی که خودروی شما به سرقت رفت بسیار مفید خواهد بود. جی پی اس حرفهای GM110 ضدآب بوده و در برابر گرد و غبار و ضربه نیز مقاوم است. در ساخت انواع ردیاب جی پی اس آهنربایی از قطعات با کیفیت و استاندارد و نیز تکنولوژی روز بهره گرفته می شود. قیمت ردیاب پلیسی آهنربایی نیز در حدود ۲ میلیون تومان است و دارای مشتریان حرفهای خاص خود است.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 28 دی 1401 ساعت: 14:28
می پسندم نمی پسندم

چگونه در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شویم؟

سئو چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟
ممکن است شما با مفهوم سئو آشنایی نداشته باشید، اما تیم آی آر سوشال متعهد است که از همان ابتدا مفهوم سئو را برای شما توضیح دهد.
اگر صاحب یک وب سایت هستید، شاید متوجه شده باشید که تعداد بازدید از سایت شما کم است و برای افزایش بازدید چاره ای اندیشیده اید. بازدید از سایت شما به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.
همچنین توصیه می کنیم برای دریافت مشاوره تخصصی سئو از مشاور سئو نشونت استفاده کنید.
یک بازدید زنده دریافت کنید
این نوع بازدید زمانی اتفاق می افتد که کاربران نام و برند شما را به خاطر بسپارند. بنابراین اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اید، امید خود را از دست ندهید. در واقع در این حالت کاربر مرورگر خود را باز کرده و آدرس سایت شما را وارد کرده و به آن متصل می شود. هیچ رابطی بین کاربر و سایت شما وجود ندارد.
از طریق تبلیغات ترافیک ایجاد کنید
در روش تبلیغاتی، خدمات تبلیغاتی متعهد می شوند که با دریافت هزینه ای، وب سایت شما را در وب سایت یا هر جای دیگر تبلیغ کنند. در واقع این سرویس ها واسطه ای برای معرفی شما به کاربران هستند. یکی از معایب این روش هزینه نسبتا بالای آن است. یک عیب دیگر عمومی بودن آن است. این بدان معنی است که این تبلیغات ممکن است برای همه مخاطبان و کاربران هدف قرار نگیرد و اگر در زمینه های تخصصی فعالیت می کنید، ممکن است این روش تبلیغات برای شما مناسب نباشد.
سئو و بهینه سازی سایت در گوگل و موتورهای جستجو
سئو (بهبود رتبه صفحه در گوگل)  چگونه در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شویم؟
این دقیقاً همان چیزی است که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
البته وقتی چیزی را در اینترنت جستجو می کنید، ابتدا آن را در گوگل جستجو می کنید. افزایش رتبه وب سایت خود در گوگل بسیار مهم است زیرا کاربران هنگام جستجوی خدمات مشابه می توانند وب سایت شما را در اولین مکان های گوگل ببینند. حال، چگونه می توانید رتبه بالایی در گوگل کسب کنید؟
عوامل زیادی در بهبود رتبه یک وب سایت و به عبارتی بهبود سئوی وب سایت دخیل هستند که باید به صورت جداگانه برای هر وب سایت بررسی و اعمال شود. سئوی وب سایت به موارد زیادی بستگی دارد، از جمله موضوع وب سایت و میزان تقاضا برای خدمات یا محصولات. همچنین، منحصر به فرد بودن محتوایی که در سایت خود ارسال می کنید و مواردی از این قبیل از عوامل کلیدی هستند. سئو فاکتورهای زیادی را شامل می شود و شما باید تمام این عوامل را تا حد امکان در نظر بگیرید تا رتبه خود را افزایش دهید.
به یاد داشته باشید که سئو مهم ترین، ارزان ترین و پایدارترین راه برای بهبود سایت شما است.
از کجا شروع کنیم؟
برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل، لازم است آن را به دست متخصصان این امور بسپارید تا تمامی مراحل به درستی و اصولی انجام شود.
روش های سئو
سئو کلاه سفید
این روش ساده ترین راه برای افزایش رتبه سایت است. با این روش معمولاً زمان نسبتاً طولانی برای افزایش رتبه یک سایت نیاز است.
این یک کلاه سیاه است
در این روش سایت خیلی سریع رتبه خود را افزایش می دهد اما این افزایش رتبه پایدار نخواهد بود و خیلی سریع از نتایج حذف می شود زیرا روش کلاه سیاه به راحتی توسط گوگل شناسایی می شود و سایت مورد نظر جریمه می شود. . به همین دلیل از این روش به ندرت استفاده می شود.
سئو کلاه خاکستری
این روش ترکیبی از دو روش فوق است. اکثر سئوکاران به خصوص در ایران از این روش برای افزایش رتبه وب سایت در گوگل استفاده می کنند. این روش در صورت انجام صحیح منجر به افزایش رتبه وب سایت در بازه زمانی قابل قبولی می شود و این افزایش رتبه نیز تا حد امکان پایدار خواهد بود.
اگر مایلید طراحی یا سئو سایت خود را به کارشناسان آی آر اجتماعی بسپارید، کافی است از صفحه سئوی وب سایت ما دیدن کنید.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 30 آذر 1401 ساعت: 8:3
می پسندم نمی پسندم

RF صورت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

صورت RF (RF) صورت RF (RF).
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله آموزشی قصد معرفی روش RF یا رادیو فرکانس درمانی برای درمان بیماری های پوستی را دارم.
پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن ماست و سلامت، شادابی و جوانی این اندام زمینه ساز عملکرد مناسب و حفظ وضعیت درونی بدن است.
در سال های اخیر روش های مختلف درمانی با هدف مشترک جوان سازی، تقویت و پیشگیری از مشکلات پوستی آشنا شده و در خدمت مصرف کنندگان قرار گرفته است.
یکی از این درمان های بسیار موثر استفاده از دستگاه های RF است. خطر کمتری نسبت به روش های تهاجمی دارد و اخیراً توجه بازار را به خود جلب کرده است.
در ادامه کار با دستگاه های RF، انواع آنها، روش های درمان RF و مزایا و معایب آن ها را یاد می گیریم. این مقاله را ببینید.
ارتباط RF
آموزش کار با تجهیزات RF
دستگاه RF یا فرکانس رادیویی یکی از جدیدترین ابزارها در زمینه درمان های زیبایی می باشد. این روش یکی از مطمئن ترین و مدرن ترین روش های جوانسازی پوست بدون جراحی است. در این روش امواج رادیویی ایمن از دستگاه به داخل پوست ساطع می شود و پس از نفوذ اشعه به پوست میانی و زیر اپیدرم، سلول های کلاژن ساز را عمیقا تحریک می کند.
این ابزارها انواع مختلفی دارند. به طور کلی تجهیزات RF به دو نوع تک قطبی و دوقطبی و امواج تک قطبی تقسیم می شوند که به عمق پوست نفوذ کرده و بیماری های عمیق را درمان می کنند. اما درمان RF دوقطبی فقط به ضایعات پوستی محدود می شود.
همچنین بخوانید : پاک کننده صورت خانگی برای پوست های خشک، چرب، مستعد آکنه و مختلط
اما در سال های اخیر شکل و اندازه تجهیزات RF تغییر کرده است و امروزه انواع و کاربردهای مختلفی از این تجهیزات در بازار وجود دارد. در این میان سه نوع مینی RF وجود دارد، RF خانگی و RF داخلی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه ها هستند. نحوه کار هر یک از این ابزارها کمی با دیگری متفاوت است، اما همه این ابزارها یکسان عمل می کنند.
برای توضیح مختصر تکنیک RF، در این روش حدود نیم ساعت قبل ناحیه مورد نظر پوست با کرم بی حس کننده پوشانده می شود و سپس با وارد کردن سوزن یا سوزن استریل درمان شروع می شود. پوست. در نتیجه کلاژن سازی عمیق تحریک می شود و پس از درمان می توان از مرطوب کننده ها و سرم های کلاژن استفاده کرد. نتایج درمان با RF معمولاً سه تا چهار هفته پس از اولین جلسه ظاهر می شود.
مزایای روش RF چیست؟
روش RF می تواند در رفع لک های پوستی و هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره روی پوست) و یا در درمان سلولیت و کاهش وزن داخلی موثر باشد. به عنوان مثال، برخی افراد از این روش برای کاهش اندازه مثانه استفاده می کنند.
علاوه بر این، تولید عمیق کلاژن در پوست در جلوگیری از پیری پوست موثر است و این فرآیند با کاهش چین و چروک های سطحی از عمیق شدن آنها جلوگیری می کند.
همچنین این روش تبخال های پنهان را از بین می برد و سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد و تورم پلک ها را از بین می برد و اسکارها و مشکلاتی مانند آکنه یا کراتوز (پوست مرغ) را کاهش می دهد.
همچنین بخوانید: رابطه لباس پوشیدن و شخصیت (روانشناسی لباس پوشیدن)
چه کسانی می توانند از درمان فرکانس رادیویی استفاده کنند؟
در پاسخ به این سوال بهتر است این روش درمانی برای انواع پوست و برای سنین مختلف قابل استفاده باشد و افرادی که پوست تیره، روشن و یا حتی گندمی دارند می توانند بدون ترس از تغییر رنگ این تکنیک را انجام دهند.
با این حال، افراد در معرض خطر مانند زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به بیماری های قلبی شدید که دارای ضربان ساز، ضربان ساز یا استنت در قلب و عروق خونی خود هستند یا افرادی که دارای تومور در لثه یا سایر قسمت های بدن هستند. انواع مختلفی از ایمپلنت های فلزی هستند. .
کسانی که تحت درمان با رتینول و مشتقات ویتامین A هستند، مبتلایان به تبخال و ضایعات فعال، و کسانی که اخیرا تحت درمان های آرایشی تهاجمی مانند میکرودرم ابریژن یا تزریق ژل قرار گرفته اند، باید به مرکز درمانی مراجعه کرده و اقدام کنند. لطفا راهنمایی کنید پزشک یا مشاور شما
مراقبت های لازم پس از درمان با فرکانس رادیویی
از آنجایی که این عمل زیبایی جای زخم و اسکار نمی گذارد، زمان بهبودی کوتاهی دارد و پس از درمان نیاز به مراقبت خاصی ندارد، اما نکات زیر را به خاطر بسپارید:
بهتر است تا 24 ساعت پس از عمل، بافت تحت درمان را شسته، لمس یا ماساژ ندهید و در عوض از کمپرس سرد برای کاهش التهاب پوست استفاده کنید. همچنین تا 24 ساعت پس از درمان از شنا، سونا، جکوزی، قرار گرفتن در معرض آفتاب و آرایش سنگین خودداری کنید. علاوه بر این توصیه می شود برای جلوگیری از سوختگی پوست پس از درمان به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید و همچنین بهتر است تا یک ماه پس از درمان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و یا حتما از روسری مخصوص استفاده کنید. استفاده از اسکراب ها، کرم های لایه بردار یا کرم های ضد چروک تا زمانی که جای زخم ها و علائم به طور کامل از بین نرود توصیه نمی شود.
همچنین بخوانید : تبلیغ عکس برای پاک کننده پوست (بنر تبلیغاتی پاک کننده پوست)
تعداد جلسات و هزینه درمان RF چگونه تعیین می شود؟
تعداد و قیمت جلسات بسته به محل درمان و مدت زمان درمان متفاوت خواهد بود. از جمله عوامل موثر در تعیین تعداد جلسات درمانی می توانم نوع پوست، سن فرد و دامنه مشکلات پوستی فرد را نام ببرم.
اما معمولا 4 درمان برای بیماری های خفیف و سطحی کافی است، البته تعداد درمان ها و کل هزینه درمان بعد از مشاوره پوستی قبل از شروع درمان مشخص می شود.
آیا روش اراف عوارضی دارد؟
روش RF در صورت رعایت استانداردهای بهداشتی و عملکردی عارضه ای ایجاد نمی کند، اما عوارضی مانند التهاب کوتاه مدت، خارش موقت پوست صورت و گرم شدن چند روزه ناحیه آسیب دیده طبیعی تلقی می شود. اما در صورت استفاده نادرست از دستگاه یا رعایت نکردن احتیاط ها، می تواند باعث ایجاد زخم و زخم، تورم یا پاپول روی پوست شود.
ضمناً در صورت عدم رعایت بهداشت محل درمان، عفونت های قارچی موضعی و سیستمیک ارائه می گردد.
ممنون دوست عزیز، با این مقاله آموزشی تاکید می کنم که قبل از مراجعه به مرکز درمانی باید از رعایت استانداردهای مرکز و تکنسین مربوطه اطمینان حاصل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و حرفه ای شدن در زمینه درمان های آرایشی و بهداشتی می توانید از دوره های آکادمی فلدورا مانند دوره پاکسازی پوست در تهران بهره مند شوید.

https://fatemehhabashi.com/face-rf/


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 آبان 1401 ساعت: 7:36
می پسندم نمی پسندم

اگر یک مهاجر مورد تایید هستید چگونه در کانادا اقامت کنید

اگر یک مهاجر مورد تایید هستید چگونه در کانادا اقامت کنید

آنچه که باید در خصوص تبدیل کردن کانادا به خانه خود بدانید.
 
پس از 15 ماه انتظار به دلیل بسته بودن مرزها به دنبال شیوع همه گیری کووید 19، همه دارندگان تاییده اقامت دائم (COPR) معتبر اکنون می‌توانند فرآیند تبدیل کردن کانادا به خانه خود را تکمیل کنند.
در حالی که جهان از زمان شروع همه گیری در اوایل سال 2020 تاکنون راه زیادی را طی کرده است، کانادا همچنان چندین مقررات مربوط به مهاجرت در زمان شیوع کووید 19 را حفظ کرده است که افراد تازه وارد باید از آن‌ها مطلع باشند؛ همانند اثبات آزماش کووید برای همه مسافران 5 سال به بالا. نکات زیر به شما کمک می‌کند تا اقامت کانادایی خود را نهایی کنید.
 

نکات پیش از ورود برای عدم ایجاد وقفه در انتقال

مرزهای کانادا باز شدند و اگر شما به طور کامل واکسینه شدید، ممکن است دیگر نیاز نباشد که به مدت 14 روز به قرنطینه بروید. اگر پیش از خروج از کشور مبداء خود دارای علائم کووید 19 هستید، می‌توانید زمان ورود خود به کانادا را تغییر دهید تا با مشکلی مواجه نشوید.
همچنین اگر در مورد موضوعی سوال یا نگرانی دارید، می‌توانید با وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) و آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) مشورت کنید. حتماً مطمئن شوید که تاییدیه اقامت دائم (CORP) شما معتبر است و منقضی نشده باشد. IRCC منابع مفیدی برای بازگرداندن CORP شما دارد و می‌توانید پس از آن بار دیگر به کانادا بروید و سفر کنید.
 

مشخص کردن وضعیت مسکن

پیش از ورود به کانادا وضعیت زندگی خود را مشخص کنید، به خصوص اگر در شرایطی هستید که به مدت 14 روز نیاز به قرنطینه دارید. مالکان پیش از امضای قرارداد اجاره، نمره اعتباری شما را بررسی می‌کنند اما به عنوان یک کانادایی جدید ممکن است هیچ نمره نداشته باشید. برخی از مالکان و صاحب‌ خانه‌ها به طور استثنا نمره اعتباری کشور شما را نیز می‌پذیرند. همچنین ممکن است نیاز باشد که در هنگام سفر یک کپی از رزومه، رونوشت تحصیلی یا اثبات یک مدرک تحصیلی، گواهینامه رانندگی و شناسنامه خود را به همراه داشته باشید تا ثابت کنید یک مستاجر دردسرساز نیستید.
شرکت رهن و مسکن کانادا پیشنهاد می‌کند که لیست موارد اجاره‌ای را از طریق روزنامه‌های محلی و دفاتر املاک در استان مورد نظر خود جستجو کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که اولین مکان انتخابی شما لزوماً نباید به عنوان مکانی دائمی در نظر گرفته شود و نیازی نیست کامل باشد. در این مرحله تنها ساکن می‌شوید و پس از آن می‌توانید برای آینده تصمیم بگیرید. حتی افرادی که کشور را به خوبی می‌شناسند نیز ممکن است بخواهند به جای خرید یک منزل جدید که شناختی از آن ندارند، یک آپارتمان را به صورت کوتاه مدت اجاره کنند و یا اتاقی در هتل را برای طولانی مدت رزرو کنند.
 

امور مالی خود را به عنوان یک تازه وارد تنظیم کنید

در اولین فرصت برای ملاقات با مشاور امور مالی در بانکی که به آن اعتماد دارید قرار ملاقات بگذارید. یک مشاور نه تنها می‌تواند به شما در تنظیم حساب بانکی به عنوان یک تازه وارد کمک کند، بلکه می‌تواند منبعی ارزشمند برای کمک به شما در یادگیری برخی اصول مالی مانند نحوه ساخت سریع سابقه اعتباری یا واجد شرایط شدن برای وام خرید خوردرو جدید باشد. بسیاری از مشاوران Scotiabank خودشان از مهاجران هستند، بنابراین آن‌ها همان راهی که شما اکنون در حال طی کردن هستید را پشت سر گذاشتند و در عین حال به صدها تازه وارد کمک کردند که این مسیر را پشت سر بگذارند.
مشاوران اشکوشیابانک می‌توانند به شما در راه اندازی حساب پس انداز، دسترسی به اعتبار و انجام کامل نقل و انتقالات بین‌المللی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از طریق برنامه StartRight که برای تازه واردان راحی شده است، کمک کنند. علاوه بر این، تازه واردان هیچ هزینه ماهانه‌ای را برای اولین سال افتتاح حساب بسته ترجیحی پرداخت نمی‌کنند.
به محض ایجاد یک حساب بانکی، زمان مناسبی برای تنظیم بودجه واقعی است. یک محاسبه گر بودجه می‌تواند به سرعت به شما در تعیین مقدار دلار مورد نیاز برای نیازها، کمک کند. مهم‌ترین نیازهایی که در هنگام ورود باید برای آن‌ها هزینه کنید شامل اجاره یا وام مسکن، هزینه حمل و نقل، آب و برق و هزینه‌های مواد غذایی می‌باشند. برخی از نیازها نیز ممکن است با بودجه جدید شما سازگار نباشند که از آن جمله می‌توان به عضویت در باشگاه بدنسازی، تلویزیون کابلی و دکوراسیون جدید منزل اشاره کرد.
همچنین عاقلانه‌تر این است که هر ماه بودجه اضافی را کنار بگذارید تا با هزینه جدید زندگی خود سازگار شوید. مواد غذایی و خدمات آب و برق ممکن است در برخی استان‌ها بیشتر از کشور شما هزینه داشته باشند. بودجه اضافه‌ای که کنار گذاشته می‌شود می‌تواند به شما کمک کند تا بدون اینکه دچار کسری بودجه شوید با این تغییر هزینه‌ها هماهنگ شوید.
در صورتی که امکان دارد، در اولین فرصت یک کارت اعتباری تهیه کنید تا سابقه اعتباری جدید خود را بسازید. در کانادا صاحب خانه‌ها، شرکت‌های خدمات دهی، وام دهندگان و کارفرمایان به سابقه اعتباری و نمره اعتباری شما نگاه می‌کنند تا از ثبات مالی شما مطمئن شوند. برای مثال اگر برای یک موقعیت شغلی درخواست دادید که در آن شما با پول و یا اطلاعات حساس سر و کار دارید، ممکن است که کارفرمای شما بخواهد وضعیت مالی شما بررسی کند تا از مرتب بودن آن مطمئن شود. تازه واردان، حتی آن‌هایی که سابقه اعتباری ندارند، واجد شرایط دریافت کارت اعتباری عادی در اسکوشیا هستند. شما به محض ورود می‌توانید ساخت اعتبار خود را آغاز کنید.
 

همراه داشتن مدارک مهم

به محض اینکه وارد کانادا شدید، بر روی مرتب کردن مدارک خود تمرکز کنید. یک فرد مقیم جدید کانادا به موارد زیر نیاز دارد:
  1. کارت اقامت دائم (PR): این کارت باید از طریق طی کردن پروسه مهاجرت دریافت شود و پیش از انجام سفر برای شما ارسال می‌شود. از این کارت برای سفر، دریافت حساب بانکی و دیگر مدارک دولتی استفاده کنید.
  2. کارت سلامت استانی: داشتن این کارت برای مراجعه به پزشک، بیمارستان و سایر مراقبت‌های پزشکی ضروری است. بدون داشتن این کارت باید صورتحساب‌های گران خدمات درمانی و پزشکی را از جیب خودتان پرداخت کنید. بسیاری از استان‌ها بلافاصله به پوشش خدمات پزشکی می‌پردازند اما در برخی از قلمروها و استان‌ها باید برای یک دوره سه ماهه منتظر ماند. اگر به یکی از نقاط زیر می‌روید باید به طور موقت سراغ یک بیمه خصوصی بروید تا بتوانید این فاصله بوجود آمده را پر کنید:
    • بریتیش کلمبیا
    • اونتاریو
    • کبک
    • ساسکاچوان
    • سرزمین‌های شمال غربی
    • نوناووت
    • یوکان
  3. شماره بیمه اجتماعی (SIN): در حال حاضر برای دریافت SIN تنها می‌توانید به صورت آنلاین یا از طریق ایمیل درخواست دهیدبه محض ورود به کانادا از کارت اقامت دائم خود برای درخواست SIN استفاده کنید. شما برای پرداخت مالیات، داشتن حساب‌های سپرده دارای بهره، سرمایه گذاری و پیدا کردن شغل به این کارت نیاز دارید.
 

منابع بیشتر برای تازه واردان به کانادا

در این مرحله دیگر شما به اقامت دائمی خود در کانادا بسیار نزدیک هستید. اگر سوالات بیشتری دارید که به دنبال پاسخ آن‌ها هستید، دولت کانادا یک کتاب الکترونیکی با عنوان به کانادا خوش آمدید را تدارک دیده است. این کتاب موضوعات مختلفی از جمله مسکن، اشتغال، حقوق و حمایت‌های مدنی را پوشش می‌دهد. همچنین اسکوشیابانک دارای یک کتابخانه بزرگ از منابع مختص به افراد تازه وارد است تا از آن‌ها استفاده کنند. این منابع شامل اطلاعاتی مانند اینکه چگونه در زندگی کانادایی رشد کنیم و یا اینکه در شرایط کرونایی چطور به کانادا برویم هستند.
 

درباره اسکوشیابانک

اسکوشیابانک یکی از بانک‌های بزرگ مانادا و یک بانک پیشرو در قاره آمریکا است. این بانک با شعار "برای هر آینده" به مشتریان خود، خانواده‌هایشان و جوامع آن‌ها کمک می‌کند تا از طریق طیف وسیعی از مشاوره‌ها، محصولات و خدمات به موفقیت دست پیدا کنند.
برنامه StartRight اسکوشیابانک در سال 2008 راه اندازی شد. این برنامه با هدف ساده سازی امور بانکی برای افراد دارای اقامت دائم کانادایی، دانشجویان بین‌المللی و کارگران خارجی که به تازگی به کانادا آمده‌اند، طراحی شده است. متقاضیان می‌توانند با داشتن یک حساب بین‌المللی در این بانک، پیش از عزیمت به کانادا تا 50000 دلار را به حساب خود انتقال دهند تا از اثبات بودجه خود مطمئن‌تر شوند. همچنین این بانک می‌تواند با برنامه GIC دانشجو، خیلی سریع پیگیر مجوز تحصیلی دانشجویان شود.
 
همچنین برنامه StartRight می‌تواند کمک کند تا متقاضیان امور بانکی خود را برای 12 ماه به صورت رایگان آغاز کنند، بدون داشتن سابقه اعتباری به اعتبار دسترسی داشته باشند، پول‌ها خود را به صورت رایگان در سطح بین‌المللی انتقال دهند و از متخصصان امور مالی مشاوره دریافت کنند.
این بانک طرحی با عنوان ScotiaRISE نیز راه اندازی کرده است. این برنامه 10 ساله و سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری آن برای کمک به انعطاف پذیری بیشتر اقتصادی در میان افراد و جوامع محروم طراحی شده است. به طور خاص این برنامه با استفاده از بودجه و مشارکت برای افزایش میزان ثبت نام تحصیلات دانشگاهی و فارغ‌التحصیلی، به تازه واردان کمک می‌کند تا سریع‌تر احساس کنند در خانه خود هستند و یک شغل امن و مناسب خواهند داشت و فرصت‌های بیشتری نیز برای گروه‌های آسیب‌ پذیر فراهم شود. تمام این موارد بخشی از دلایلی هستند که می‌گویند اسکوشیابانک، بانک افراد تازه وارد است.
 
سلب مسئولیت حقوقی: این مقاله تنها برای ارایه اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار گرفته است. شما مخاطبان گرامی نباید این مقاله را یک مشاوره مالی، مالیاتی یا سرمایه گذاری و یا تضمینی برای آینده در نظر بگیرید. همچنین این مقاله نباید توضیه برای خرید و فروش در نظر گرفته شود. از آن‌ جایی که ممکن است این اطلاعات به دلایل مختلف در طول زمان تغییر کند، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق باید با مشاوران سایت ما و یا بانک مورد نظر تماس بگیرید.

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:7
می پسندم نمی پسندم

پخش عمده اسپیکر باوین

هر کدام از اسپیکر های دارای باتری بسته به ظرفیت باتری خود می توانند تا چند ساعت پخش مداوم موسیقی بپردازند. شما کدام یک از پاوربانکهای معرفی شده را استفاده کردهاید؟ مهم این است که کدام محصول را برای چه موقعیتی انتخاب نمایید؛ اگر بررسی های به عمل آمده توسط شما درست باشد و بتوان گفت برای مصرف مدنظرِ خود گزینه درستی را انتخاب کردهاید، به هیچ وجه نیازی نیست نگران کیفیت صدای خروجی اسپیکر جی بی ال خریداری شده خود باشید. این پاوربانک نیز از فناوری ولتاژ بوست (Voltage Boost) برای جلوگیری از کاهش میزان ولتاژ استفاده کرده است. این دستگاه مجهز به سیستم امنیت MultiProtect انکر است تا در برابر نوسان شدید برق و مدار کوتاه در امان باشد و همچنین تدابیر ویژگیهای ایمنی دیگر دارد تا سالم بودن دستگاه شما به عنوان یکی از بهترین پاور بانکها تضمین شود. قسمت پشتی Millet از جنس پلاستیک است و یک درگاه MicroUSB برای شارژ دستگاه دارد.

برای شارژ پاور بانک باید از طریق کابل Mini USB استفاده نمایید. نوع باتری این دستگاه از جنس لیتیوم یونی بوده و همچنین این پاور بانک از تکنولوژی QC 3.0 پشتیبانی میکند که باعث شده، محصولات را بسیار سریع شارژ کند. این پاور بانک از تکنولوژی Power IQ برخوردار است که باعث شده دستگاه خود را نسبت به پاوربانکهای دیگر سریع تر شارژ کنید. بسیاری از افراد هنگام کار با کامپیوتر خود، از صدای دستگاه خود رضایت ندارند و نمیتوانند از کار با آن لذت ببرند، بنابراین این افراد دست به خرید اسپیکر کامپیوتر میزنند و با استفاده از آن صدای سیستم خود را بالا میبرند. متاسفانه در بازار ایران برندهای بی کیفیتی وجود دارد که میتواند باطری دستگاه شما را نابود کند لذا به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که از پاوربانک خود را از برندهای معتبر خریداری نمایید. جنس بدنهی این محصول از پلاستیک ABS است و قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را در خود دارد. این مدل مانند اکثر پاور بانکهای انکر قابلیت شارژ سریع دارد و ترکیب دو فناوری شارژ اختصاصی PowerIQ و VoltageBoost این شرکت سرعت شارژ را تا جای ممکن بالا میبرد. اگر پاوربانک بهتری را میشناسید که در لیست بالا قرار ندارد با ما در در میان بگذارید.

پاور بانک خورشیدی RAVpower RP-PB083 یک پاور بانک آمریکایی قدرتمند است که البته هزینهی آن کمی بالا میباشد. پاور بانک Anker PowerCore 20100 آنقدر ظرفیت بالایی دارد که میتواند تقریبا 7 مرتبه آیفون 7، 5 مرتبه گلکسی اس 6 و آیپد مینی 4 را 2 مرتبه شارژ کند. همانگونه که میدانید اسپیکرهای معمولی معمولاً وزن بالایی دارند و حملونقل آنها دشوار است اما طراحی و ساخت اسپیکر بلوتوثی قابلحمل بهگونهای است که به دلیل ابعاد کوچک و همچنین استفاده از مواد اولیه سبک اما باکیفیت به محصولی تبدیل شوند که وزن اضافی را در کوله و یا کیف دستی شما ایجاد نکنند. امروزه اسپیکرهای منحصر به فردی موجود در بازار از قیمتهای بسیار بالایی برخوردار هستند. اسپیکر گیمینگ لاجیتک مدل Z506 صدای فراگیری تولید میکند، بدون اینکه به اندازه اسپیکرهای مشابه جزئیاتی را از بین ببرد. شدت جریان خروجی این پاوربانک 3 آمپر میباشد که امکان شارژ سریع را برای شما مهیا میکند. در درون پاور بانکها، باطریهای خاصی وجود دارد که انرژی را به صورت فشرده دخیره کرده است که شما در هر زمانی میتوانید از این انرژی برای شارژ دستگاهتان به کار ببرید.

انواع اسپیکر گیمینگ که برای بازیهای کامپیوتری و کنسول مناسب هستند، نه تنها شما را از استفاده از هدفون برای ساعتهای طولانی بازی رها میکنند، بلکه اضافه کردن یک ساب ووفر، بیس بهتری به موسیقی بازی هم میدهد. یکی از مزیتهای این اسپیکرها را میتوان راحتی اتصال و عدم نیاز به تجهیزات اضافه دانست. در این صفحه از ایران کالا لیست اسپیکر های موجود در بازار ایران را مشاهده خواهید کرد، برای خرید روی مشاوره کارشناسان ایران کالا حساب باز کنید. همچنین مطلب بهترین مانیتور را مشاهده کنید. راهنمای خرید اسپیکر برای کسانی که قصد خرید اسپیکر را دارند یک محتوای واجب است و لازم است تا قبل از خرید حتما نگاهی به آن بیندازید تا بتوانید بهترین اسپیکر موجود در بازار را بنا به نیاز خود خریداری کنید. اگر از علاقهمندان به رادیو باشید، این اسپیکر بهترین انتخاب برای شما است و رادیوی FM هم دارد. این پاوربانک از فناوری AiPower به منظور شارژ سریع تر نسبت به درگاه های USB معمول استفاده کرده است. لوازم جانبی لپ تاپ هم شباهت زیادی به لوازم جانبی کامپیوتر های شخصی دارند. اگر پس از امتحان کردن همه این روشها، همچنان صدای سیستم درست نشد، احتمالاً یک مشکل سختافزاری برای قطعات صوتی سیستم پیش آمده که عیبیابی آن از عهده شما خارج است و از این رو باید از یک کارشناس کامپیوتر برای حل مشکل کمک بگیرید.

پخش عمده اسپیکر باوین


تاریخ ارسال پست: جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 11:59
می پسندم نمی پسندم

کنترلر آبیاری ارزان قیمت – کنترلر آبیاری قطره ای

 

از این وسیله برای آبیاری زمین­های پوشیده شده از گیاه یا چمن استفاده می شود. تفاوت دیگری که بین این دو وجود دارد این است که آب بندی پیستون و سیلندر به وسیله حلقه و یا رینگی که روی بدنه پیستون وجود دارد و همراه با آن حرکت می کند، صورت می گیرد اما در ساختار پمپ های پلانجری محل قرارگیری این حلقه یا رینگ روی سیلندر بوده و متحرک نیست. اما تایمر آبیاری خانگی مشکل شما را حل کرده است. روش کار آنها بدین صورت است . به صورت اتومات روشن و خاموش میشود و آبیاری را به شکلی پایدار و سازگار با گیاه و سر وقت انجام میدهد تا سلامت گیاه شما تضمین شود. در این سیستم پمپ مه پاش میتواند فشاری تا 100بار را تولید کند و با پمپاژ آب با این فشار به نازلهایی با منافذ بسیار ریز آب را کاملا پودر کرده و به صورت مه در میاورد. دمای زیاد محیط می تواند تاثیر عمده ای بر عملکرد مرغ داشته باشد و منجر به کاهش سرعت رشد یا تولید تخم مرغ و در موارد شدید منجر به مرگ شود. کمقیمت ترین مه پاشهای خانگی مدلهای مه پاش بدون پمپ هستند که با فشار آب شهر کار میکنند؛ که عمده تا بهصورت کیتهای آسان نصب ارائه میشوند که بسته به تعداد نازل باقیمتی از حدود ۹۰ الی ۲۰۰ هزار تومان(بسته به تعداد نازلی که استفاده می شود) عرضه میشوند. 

در سیستم مه پاش آب با فشار از سوراخ های باریک نازل به بیرون هل داده میشود و با اینکار یک غبار خیلی ریز از قطرات آب ایجاد میکند که این قطرات به محض ورود به محیط بیرون گرمای اطراف را گرفته و تبخیر میشوند و محیط را بلافاصله خنک میکنند؛ حال هر چه غبار ایجاد شده ریزتر باشد تبخیر آن سریعتر اتفاق افتاده و خنک کنندگی آن به مراتب بیشتر است. مهپاش ها با تبدیل کردن آب به صورت کاملا پودری و بدون خیس کردن سطح گیاهان باعث ایجاد رطوبت مورد نیاز میشوند. همه سیستم های مه پاش بر پایه طبیعت تبخیر آب کار میکنند، بدین گونه که قطرات آب گرمای هوا و محیط اطراف را گرفته و تبخیر میشوند. قطرات خروجی نازل ها درشت بوده و اثر خیس کنندگی بالایی دارد. تمامی اجزای تشکیل دهنده این مه پاش شامل پمپ، موتور، لوله، اتصالات و نازل همه برای تحمل فشارهای بالا ساخته و طراحی شده اند تا در اثر فشار زیاد دچار آسیبهایی مانند ترک خوردن در لولهها و شکستگی نشوند. یک سیستم مه پاش میتواند از بهترین نازلها، قویترین پمپ، با کیفیت ترین اتصالات و گرونترین و بهترین تجهیزات تشکیل شده، و برای خیلی از کاربریها عالی باشد، اما آیا این سیستم همه چیز تمام برای شما هم “عالی” به حساب میاید؟

یکی از فاکتور های مهم در خرید سیستم مه پاش قیمت می باشد اما باید توجه داشته باشیم که در خرید سیستم مه پاش کیفیت را فدای قیمت نکنیم زیرا طراحی و اجرای سیستم مه پاش یک کار کاملا تخصصی می باشد و در هر یک از حوزه های گلخانه،مرغ داری ،گاوداری،خانگی و… نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که فيلترهای توری کارآئی لازم را برای جداسازی مواد آلی نخواهند داشت. خوب است که بدانید خنک کردن فضای بیرون بخصوص در فصول گرما و تابستان یک امر مهم است که افراد زیادی به این نکته توجه نمیکنند. یکی از مزیت های مهم این دستگاه تولید نکردن دود و بو است. به زبان ساده تر تولید مه در دستگاه مهپاش به این صورت است. حال چه سیستمی بی نقص است؟ حال ما در ادامه این مقاله به عنوان نمونه توضیحاتی در مورد شیوه محاسبه قیمت سیستم مه پاش مرغ داری به همراه یک مثال ارائه خواهیم کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید سیستم مه پاش در هر یک از حوزه ها ی گلخانه،گاوداری،مرغ داری و… لازم است فیلتر هر چند وقت یک بار باز و شستشو شود. البته لازم به ذکر است تایمرهایی مثل نود هانتر و امیکوپرو نیز در بازار موجود است که با باطری کار می کنند و به سایزهای بزرگ تر از 3/4 متصل می شوند و به اصطلاح به آنها تایمرهای سر خط می گویند و با توجه به مدل آنها می توانند به یک یا بیش از یک شیر برقی فرمان دهند.

نیز به دلیل بالا بودن سختی آب و ذرات معلق موجود در آب که باعث گرفتگی نازل ها و خراب شدن سیستم مهپاش میشود. دستگاه مه پاش اولتراسونیک بوسیله تغییر فرکانس و وارد کردن فشار زیاد به آب مایع، باعث تبدیل شدن مایع آب به حالت گاز و مه میشود. به عنوان مثال ، پمپ های پیستون اینترپمپ که در سرویس های عمومی یا سرویس های نفتی کار می کنند ، غالباً دارای یک استوانه و پیستون آهنی هستند. از این پمپ (پمپ کارواش بوش 100 بار) برای کارواش های صنعتی که دارای برق سه فاز می باشند می توان استفاده نمود. پمپ 100 بار را میتوان با برق تک فاز و الکتروموتور 3 اسب راه اندازی نموده و استفاده کرد. به جریان برق نیاز ندارند و بدون نیاز به پمپ کار میکنند اما عملکردی مانند آب پاش دارند و آب اسپری شده از این مه پاش ها فقط محدوده کوچکی را خنک میکند و به همین سبب، برای خنک شدن نیاز است که نزدیک نازلها باشید اما هر چه به نازل ها نزدیکتر بایستید احتمال خیس شدن شما بیشتر میشود. مثلا یک مه پاش خانگی ارزان برای بازی بچهها در حیاط که از اندکی خیس شدن لذت میبرند ایدهآل است، ولی همین مه پاش برای نصب در مهمانی عروسی یک نفر اصلا ایده جالبی نیست.

کنترلر آبیاری ارزان قیمت – کنترلر آبیاری قطره ای


تاریخ ارسال پست: جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 14:5
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8