مجله خبری تیتر ناب

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 14
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 5
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 837
    بازدید ماه بازدید ماه : 9539
    بازدید سال بازدید سال : 50982
    بازدید کلی بازدید کلی : 269148

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.186.173
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

اینستاگرام یا وب سایت؟ که بهتر است


اینستاگرام یا وب سایت؟ کدام بهتر است در این مقاله به ابعاد مختلف سایت های اینترنتی ارائه دهنده خدمات و فروشگاه های اینترنتی می پردازیم تا بتوانید انتخاب درستی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید. وبلاگ سئوتون را دنبال کنید.

اینستاگرام کانا سایتی؟

همانطور که می دانید شبکه های مجازی در یک دهه اخیر در بین مردم بسیار محبوب بوده و همانطور که می بینید کسب درآمد از این شبکه ها مورد توجه مردم قرار گرفته است.

خوب حالا سوالی که برای کسانی که کسب و کار مجازی دارند پیش می آید این است که آیا وب سایت های مجازی مانند اینستاگرام بهترین راه حل هستند یا داشتن وب سایت؟ پاسخ این سوال با بررسی تفاوت ها و مزیت های این دو پلتفرم مشخص می شود.

اینستاگرام

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت، پیشرفت چشمگیری برای تمامی شبکه های مجازی مانند اینستاگرام صورت گرفته است و این شبکه به دلایل مختلف و انواع فعالیت های درآمدزا مورد توجه عموم قرار گرفته است. از طریق این شبکه امکان پذیر شده است.

سرویس رایگان اینستاگرام

یکی از دلایل آگاهی مردم از این شبکه و دریافت خدمات و محصولات بسیاری از طریق این شبکه رایگان بودن خدمات ثبت نام و برخی از تبلیغات شبکه و در نتیجه یکی از مهم ترین ویژگی های شبکه است. این شبکه بگذار جعلی باشد.

بنابراین با توجه به هزینه کم و سرمایه مورد نیاز، این انتخاب شبکه برای افرادی که سرمایه کمی دارند مناسب به نظر می رسد.

کار با اینستاگرام آسان است

یکی دیگر از دلایل ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام برای راه اندازی کسب و کار خود، سهولت ارتباط با این پلتفرم است.

اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که حتی نیازی به استفاده از نرم افزار خاصی برای ویرایش عکس های خود ندارید و به راحتی بسیاری از این قابلیت ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه مجازی با امکانات عالی است که هرکسی می تواند به آن بپیوندد و در این شبکه فعالیت کند.

این شبکه به راحتی به کاربران خود اجازه تبلیغات می دهد و شما می توانید با توجه به روش بازاریابی در این شبکه خدمات خود را بفروشید یا ارائه دهید و محصول یا خدمات شما به راحتی مورد پذیرش بسیاری از اعضای این شبکه قرار گیرد.

اینستاگرام یک صفحه جستجو دارد که از طریق آن کاربران می توانند از طریق هشتگ ها و صفحات جستجو کرده و به اهداف خود برسند و صاحبان مشاغل مجازی می توانند از روش های بازاریابی و ایجاد هشتگ و کلمات کلیدی هوشمند استفاده کنند. تصاویر زیبا می توانند کاربران زیادی را جذب شبکه و صفحه شما کنند. .

هاسارا برای اینستاگرام

خب تا اینجای مطلب سعی کردیم در مورد برخی از مزایای این صفحه اجتماعی صحبت کنیم و تا حدودی به معرفی این مزایا پرداخته ایم. برای استفاده از این شبکه به هیچ مهارت خاصی نیاز نیست و هر فردی می تواند به راحتی از این شبکه استفاده کند. خدمات آنها

لازم به ذکر است که در این مقاله اینستاگرام را از نظر کسب و کار و پلتفرم در آمدزا بررسی می کنیم و در این مرحله باید بدانیم که این شبکه دارای ویژگی های دیگری است که برای همه گروه ها جذاب و قابل استفاده است.

یکی از معایب این شبکه برای راه اندازی کسب و کار، عدم امکان ایجاد دسته بندی برای خدمات یا محصول شماست و همین امر باعث می شود صاحبان کسب و کارهایی که محصولات زیادی دارند این نوع پلتفرم را رها کرده و به وب سایت روی بیاورند.

عدم وجود ویژگی های متفاوت به غیر از قابلیت استفاده از هشتگ، کسب و کارهای کوچک را در این شبکه افزایش داده است و برای بهتر جلوه دادن محصول، قطعا به وب سایتی نیاز دارید که بتوانید آن را در دسته بندی ها و حتی ویژگی های مختلف، محصول خود را فهرست کنید. . راحت و بدون نگرانی بگذارید.

یکی دیگر از مشکلاتی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فروشگاه های آنلاین وجود دارد این است که کاربر امکان آپدیت محصول یا خدمات خود را ندارد اما شما این گزینه را در وب سایت خود دارید و اضافه کردن ویژگی های محصول در وب سایت آسان تر است. کاربر، امکان طراحی و انتخاب قالب در اینستاگرام را ندارید و سفارشی‌سازی محدود به طراحی عکس است.

پرداخت

یکی از مهمترین فرآیندها هم برای مشتری و هم برای مدیر کسب و کار، فرآیند پرداخت و دریافت است. روندی را ادامه دهید که انجام آن آسان است.

در شبکه های اجتماعی تعریفی از پرداخت و روش و نوع پرداخت وجود ندارد و فقط کارت به کارت امکان پذیر است. این امر باعث عدم اعتماد مشتری و منصرف شدن او از خرید می شود، به خصوص در خرید کالاهای گران قیمت و لوکس، این اعتماد کمتر شده و درصد کمی از مخاطبین خریدهای سنگین و گرانی از صفحات اینستاگرام انجام می دهند. اما این در وب سایت ها کمی متفاوت است و مشتریان به این نوع پلتفرم ها اعتماد بیشتری دارند و این حس اعتماد بیشتر است.

فیلتر کنید

مشخص است که محدودیت های زیادی برای استفاده از شبکه های اجتماعی در کشورهای مختلف وجود دارد و این محدودیت ها در ایران نیز اعمال می شود.

فیلترینگ و مقابله با آن یکی از دغدغه هایی است که صاحبان مشاغل در اینستاگرام با آن مواجه هستند و هر لحظه احتمال فیلتر شدن و از دسترس خارج شدن این شبکه اجتماعی وجود دارد.

اگر این اتفاق بیفتد صاحبان این سایت ها بیش از نیمی از مخاطبان خود را از دست می دهند و به کارهای قدیمی خود باز نمی گردند، اما در اینترنت بسته به نوع کار، ریسک پردازش کم و مشخص است. اگر اقدامی خارج از برنامه انجام ندهید، ممکن است هرگز برای کسب و کار شما اتفاق نیفتد.

مزیت دیگر سایت این است که فعالیت شما مستمر است و هر فعالیتی شما را به پیشرفت و فروش نزدیک می کند، اما در اینستاگرام نیست و فعالیت ذهنی و افکار محدود به ویرایش فیلم و عکس است.

مزایای داشتن وب سایت

دسته بندی را به محصولات اختصاص دهید

یکی از مزایای وب سایت این است که به کاربر امکان می دهد محصولات را در گروه های مختلف دسته بندی کند، این ظرفیت برای وب سایت های اینترنتی بسیار باز است و امکانات ویژه ای وجود دارد که شما و کاربر می توانید کالا یا خدمات خود را تبلیغ کنید. حتی حلش کن اگر کم باشد و مخاطبان شما می توانند به راحتی به سراغ خدمات مورد نیاز خود رفته و نیازهای خود را برطرف کنند این امر باعث ایجاد نظم و زیبایی در وب سایت می شود که باعث ایجاد حس امنیت و اعتماد برای مخاطبان شما می شود. با دسته‌بندی محصولات، حتی می‌تواند عکس‌ها یا ویدیوها را برای دسته‌بندی محصولات و خدمات شما در نظر بگیرد.

به روز رسانی محصول و ویرایش آسان

در وب‌سایت‌ها، می‌توانید محصولات یا قیمت‌ها را در هر زمانی ویرایش کنید، انبار خود را بر اساس در دسترس بودن محصول و انواع محصولات موجود مدیریت کنید و نیازی نیست نگران کمبود یا افزایش محصول باشید.

همچنین به راحتی می توان ویژگی های محصولات و خدمات خود و قیمت های متفاوت، بالا و پایین را برای آنها در نظر گرفت.

پرداخت آنلاین و آسان

یکی از مواردی که وب سایت ها دارای تنوع زیادی هستند درگاه های پرداخت است، مدیر وب سایت می تواند بر اساس درخواست مشتری درگاه های مختلفی را در نظر بگیرد و مشتری به راحتی در عرض چند دقیقه پرداخت و خرید را انجام دهد. در فروشگاه ثبت نام کنید.

در وب سایت جستجو کنید

یکی از امکاناتی که خرید و استفاده از خدمات شما را برای مخاطب آسان می کند، جستجو در سایت شماست. با مراجعه به قسمت جستجو، مخاطب به راحتی می تواند محصول یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کرده و به راحتی آن را خریداری کند. برای خودت پر کن

فیلتر کردن

خطر فیلتر شدن و رد شدن فعالیت در وب سایت های اینترنتی بسیار کم است یا اصلاً وجود ندارد.

لازم به ذکر است که اگر فعالیت مجاز شما به فعالیتی غیرمجاز تبدیل شود و یا به هر طریق قصد دور زدن مشتری را داشته باشید، این تهدید برای وب سایت شما جدی بوده و خطر فیلتر شدن نیز تهدیدی برای شرکت شما خواهد بود.

محدودیت های سایت

همانطور که تا اینجا خواندید به بررسی مزایا و معایب پلتفرم های مالی پرداخته ایم و در این قسمت از مقاله به بررسی برخی از معایب وب سایت ها می پردازیم.

همانطور که قبلا ذکر شد، وب‌سایت‌های اینترنتی می‌توانند دسته‌بندی محصولات و خدمات را شخصی‌سازی کرده و ایجاد کنند، که طول مدت و دامنه طراحی را افزایش می‌دهد.

تبلیغات ارزان نیست!

برای اینکه وب سایت شما و خدمات آن قابل مشاهده باشد، نیاز به تبلیغات دارید که می تواند بسیار گران تمام شود، اما شایان ذکر است که هر پروژه تبلیغاتی و تبلیغاتی به پیشرفت شما کمک زیادی می کند و کسب و کار شما را خوب جلوه می دهد.

بنابراین جدا از تبلیغات، باید هزینه بهینه سازی وب سایت خود را نیز در نظر بگیرید که باید بدانیم آیا این هزینه سرمایه ای است که دو یا چند برابر شما را برمی گرداند.

در مقاله فوق سعی شده است به برخی از مزایا و معایب هر دو پلتفرم اینستاگرام و وب سایت بپردازیم، اولویت با شماست و داشتن یک وب سایت به شما بستری برای ارائه ایده های خود برای یک پلتفرم خوب می دهد.

 

مراجعه به صفحه مقاله: https://blogten.ir/web-or-instagram/


تاریخ ارسال پست: جمعه 26 خرداد 1402 ساعت: 9:16
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «من از همه عاشقترم عشقم رو دست کم نگیر»

متن آهنگ من از همه عاشقترم عشقم رو دست کم نگیر گرشا رضایی

 

میترسم از دستت بدم نفسمو ازم نگیر!♫!
من از همه عاشقترم عشقم رو دستِ کم نگیر!♫!

 

 آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «من از همه عاشقترم عشقم رو دست کم نگیر»


تاریخ ارسال پست: شنبه 20 خرداد 1402 ساعت: 6:52
می پسندم نمی پسندم

مقدمه ای بر کتاب های انگلیسی بر اساس تراز

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، شکست همه افراد در یادگیری زبان انگلیسی رایج است. گاهی انتخاب روش نامناسب زبان آموزی به مسیر اشتباه می انجامد و گاهی یک سفر طولانی یادگیری زبان ما را خسته می کند و جرات ادامه دادن را نداریم. به خصوص اگر پایه زبان دانش آموز صفر باشد، روند یادگیری زبان بیشتر طول می کشد. این فرآیند یادگیری برای کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند رنگ جدی تری به خود می گیرد، زیرا دانش آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشد تا در مدت زمان محدودی برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این عقب‌نشینی‌ها، این بار می‌توان تصمیم عاقلانه‌ای گرفت تا برای دریافت گواهینامه آیلتس و سایر مقاصد آموزشی زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرد. در واقع استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به جایی که باید برسیم می رساند. شرکت در کلاس زبان انگلیسی با یک معلم خصوصی می تواند یک آموزش مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از روند یادگیری لذت ببرید و در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسید؟

چه زمانی باید آیلتس بگیرم؟

همه ما کمی از سختی ها و چالش های مهاجرت و اتفاقات خوب و بدی که در این سفر در انتظارمان است می دانیم. همه کسانی که این جاده را طی کرده اند در مورد صخره های این جاده بسیار صحبت کرده اند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. علاوه بر مهاجرت و مسافرت، بسیاری از زبان آموزان مشغول یادگیری هرچه سریعتر زبان انگلیسی هستند تا بتوانند به راحتی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کرده و مدرک زبان انگلیسی را دریافت کنند.

به طور خاص، اکثر زبان آموزان آیلتس یا تافل را برای مدت محدودی هدف خود دارند و به هیچ وجه نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. مراجعه به معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری آنی زبان است. معلم خصوصی زبان سطوح و دروس هر درس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز تنظیم می کند و با توجه به سطح دانش آموز شروع به تنظیم درس می کند. با این سبک از آموزش و یادگیری، دانش آموزان فرصت یادگیری و کسب مهارت در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله را دارند. حتی کسانی که انگلیسی را روان صحبت می کنند و در تلفظ و تکلم کمی مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یکی دو ماه به مهارت های زبان انگلیسی بالایی دست یابند.

مقدمه ای بر کتاب های انگلیسی بر اساس تراز

البته یافتن و دسترسی به منابع کامل و دقیق آموزش زبان انگلیسی مشکل است. همه زبان آموزان نمی توانند کتاب های درسی انگلیسی را ارزیابی کنند. زبان آموز ممکن است در انبوه منابع یادگیری زبان انگلیسی گیج شود. یکی از مزایای تدریس خصوصی زبان این است که سردرگمی را از بین می برد. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که انتخاب می کند. علاوه بر این، او سال ها تجربه تدریس زبان دارد، به کتاب ها و منابع زبان آموزی کاملاً مسلط است و بر اساس سطح دانش آموز خود کتاب های واضح و مناسبی را برای مطالعه و تمرین منظم ارائه می دهد.

معلم انگلیسی شخصی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما بسیار مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما خواهیم گفت که یادگیری زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید در اسرع وقت به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند سبک یادگیری زبان خود را انتخاب کند. با چند کتاب به زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف، از جمله خودآموزی، بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می توانند یک زبان آموز مشتاق را به این سرعت به هدف خود هدایت کنند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون، خطا و تجربه است. اگرچه این روش نتایج زیادی به همراه دارد، اما زبان آموز می تواند با آزمون و خطا و تجربه روش صحیح یادگیری را به تدریج بیاموزد. یکی از پیامدهای این امر از دست دادن توانایی مطالعه برای روزها و ساعت ها است.

پس چرا از تجربیات دیگران برای هدایت ما در مسیر درست استفاده نکنیم تا هزینه ها و پیامدهای تصمیماتمان را کاهش دهیم؟ افراد باتجربه مانند معلمان زبان خصوصی می توانند این مسیر سریع را برای یادگیری آسان انگلیسی دنبال کنند.

در تجربه من، یک معلم زبان شخصی می‌داند که روی چه موضوعاتی وقت بگذارد و می‌تواند با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش‌آموزان آزاد کند. در کلاس خصوصی، دانش آموز تمرکز بیشتری دارد و کلاس های گروهی را دوست ندارد، بنابراین معلم خصوصی می تواند آموزش های دقیق تری به دانش آموزان بدهد.

یادگیری زبان خصوصی برای متقاضی کاملا شخصی است و معلم با توجه به سطح تحصیلی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و تمام محدودیت های زمانی خود شروع به تدریس می کند. در این آموزش شخصی سازی شده معلم رصد و پیگیری زیادی از زبان آموز دارد و می تواند سطح یادگیری او را در زمان های مختلف بسنجد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل نیز یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا معتقدند هزینه تدریس خصوصی زبان بسیار بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید به چندین عامل بسیار مهم به طور همزمان فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان صرف شده برای آن و هزینه پرداخت سه عامل بسیار تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، یک دانشجوی زبان باید یک سال را صرف یادگیری یک زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. به طور کلی بسته به بودجه، اولین انتخاب او شرکت در کلاس های گروهی و شرکت در ترم های متوالی در این کلاس ها است. البته در عصر حاضر زبان آموز با توجه به هدف و سطح پایین زبان نمی تواند با این روش به آموزش های لازم دست یابد. هر چند در این راه وقت و انرژی زیادی را صرف حضور در کلاس و مطالعه می کرد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

با انتخاب سایت آموزش زبان مربوطه برای آزمون آیلتس زبان انگلیسی را به سرعت بیاموزید

سایت ما به دلیل اشتیاق زبان آموزان برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی، معلمان با استعدادی را در گروه آموزشی خود جمع آوری کرده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما و تماس با کارشناسان ما به این مربیان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک آموزگاران خصوصی گروه ما، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد، به شرطی که وقت خود را تلف نکنید و همین الان شروع کنید.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 17 خرداد 1402 ساعت: 15:33
می پسندم نمی پسندم

خواص روغن درخت چای برای پوست و مو + زگیل تناسلی

روغن درخت چای یکی از محصولات مراقبتی است که امروزه بیشتر از قبل نام آن را می‌شنویم. آیا در مورد این محصول اطلاعاتی دارید؟ این روغن بسیار قوی است به‌طوری‌که پژوهش‌های علمی قادر به یافتن بیش از 90 ماده مفید در آن شده‌اند. روغن درخت چای یک روغن ضروری است که می‌تواند برای چندین منظور ازجمله حفظ سلامت پوست، مو و ناخن استفاده شود. علاوه بر مزایای علمی آن، روغن درخت چای در صورت استفاده طبق دستور، ارزان و ایمن است. در این مقاله از مجله جوان ایرانی قصد داریم کاربردهای روزانه روغن درخت چای را موردبحث قرار دهیم و راهنمایی‌هایی را برای استفاده ایمن و مؤثر از آن ارائه دهیم.

 

موارد استفاده روغن درخت چای
روغن درخت چای از برگ‌های melaleuca alternifolia، درختی کوچک بومی کوئینزلند و نیوساوت ولز، استرالیا می‌آید. اگرچه melaleuca alternifolia به‌عنوان درخت چای شناخته می‌شود، نباید آن را با گیاهی که برگ‌هایی تولید می‌کند برای تهیه چای سیاه و سبز اشتباه گرفت. قرن‌ها است که روغن درخت چای به‌عنوان یک داروی سنتی توسط بومیان مورداستفاده قرارگرفته است. این استرالیایی‌های بومی برگ‌های درخت چای را خرد می‌کردند تا روغن آن را استخراج کنند و سپس برای درمان سرفه و سرماخوردگی استنشاق می‌کردند یا برای بهبودی مستقیماً روی پوست می‌مالیدند. امروزه روغن درخت چای به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان یک روغن 100 درصد رقیق نشده یا تمیز در دسترس است. فرم‌های رقیق‌شده نیز موجود است که از 5 تا 50 درصد قدرت در محصولات طراحی‌شده برای پوست متغیر است. روغن درخت چای حاوی تعدادی ترکیبات است که تحقیقات نشان داده‌اند که باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های خاصی را از بین می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که گلبول‌های سفید خون شما را افزایش می‌دهد که به مبارزه با میکروب‌ها و سایر مهاجمان خارجی کمک می‌کند. این خواص ضد میکروب روغن درخت چای را به یک داروی طبیعی ارزشمند برای درمان بیماری‌های پوستی با باکتریایی و قارچی، جلوگیری از عفونت و بهبودی تبدیل می‌کند. برای آشنایی با کاربردها و فواید این روغن همه‌کاره به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تشخیص روغن درخت چای اصل
اصل بودن در هر محصول به‌خصوص در محصولات مراقبت پوست بسیار مهم است به همین دلیل باید راه تشخیص اصل بودن هر محصول را بدانید. درصورتی‌که از روغن درخت چای تقلبی و نامرغوب استفاده کنید ممکن است باعث ایجاد ناراحتی‌هایی بر روی پوست شما شود. علاوه بر آن ممکن است با گردش خون در پوست وارد بدن شده و ضررهای جبران‌ناپذیری به بدن شما وارد کند. تشخیص اصل بودن روغن درخت چای متأسفانه توسط افراد عادی انجام نخواهد شد. این کار را افراد متخصص با انجام تست آزمایشگاهی GC/MS انجام می‌دهند؛ اما شما می‌توانید هنگام خرید این محصول این تست را از فروشنده بخواهید. در این آزمایش اجزا و ساختارهای مولکولی روغن درخت چای به تفکیک در اختیار شما قرار خواهد گرفت.جوان ایرانی (irjavan.com)

بوی روغن درخت چای
شاید قبل از هنگام خرید بخواهید بدانید که روغن درخت چای چه بویی می‌دهد؟ شاید بتوان گفت که بوی آن شبیه بوی کافور تازه است و رنگ آن نیز زرد کم‌رنگ است. شاید رنگ و بو نیز راهی برای تشخیص اصل بودن روغن درخت چای باشد.

 

طبع روغن درخت چای
طبع روغن مورداستفاده برای بسیاری از افراد مهم است و این سؤال را می‌پرسند که طبع روغن درخت چای چیست؟ طبع این روغن گرم است و به همین دلیل شما می‌توانید در درمان بسیاری از بیماری‌ها از آن استفاده کنید. شرکت‌ها سعی دارند که به دلیل طبع گرم روغن درخت چای از آن در تولید کرم‌ها و پمادهای متفاوت استفاده کنند. به دلیل کاربردهای زیاد و مواد مفید تشکیل‌دهنده این روغن شما می‌توانید برای درمان مشکلات بسیاری از آن استفاده کنید.

 

روغن درخت چای برای پوست

روغن درخت چای با تسکین و التیام طیف وسیعی از مشکلات پوستی در ارتقاء سلامت پوست مؤثر است. روغن درخت چای می‌تواند به رفع خشکی پوست و اگزما، پوست چرب، خارش پوست، التهاب، عفونت‌ها، بریدگی و بهبود زخم‌ها، درمان پوست سر، آکنه، پسوریازیس کمک کند. این روغن با کاهش خارش و سوزش به تسکین پوست خشک کمک می‌کند و اگزما را درمان می‌کند. خواص ضدعفونی‌کننده روغن درخت چای ممکن است به توانایی آن در مبارزه با پوست چرب کمک کند و خواص ضدالتهابی آن را برای رفع ناراحتی خارش پوست مفید می‌کند. علاوه بر آن خواص ضد باکتریایی روغن درخت چای آن را به یک التیام دهنده مؤثر زخم تبدیل کرده است. نکته جالب آن است که این روغن با از بین بردن مواد شیمیایی و سلول‌های مرده پوست از پوست سر، شوره سر را درمان خواهد کرد. خواص ضد میکروبی روغن درخت چای یک انتخاب محبوب برای درمان آکنه است. اگرچه تحقیقات علمی وجود ندارد اما شواهد نشان داده‌اند که این روغن در درمان علائم پسوریازیس مفید است.

از روغن درخت چای با چند احتیاط استفاده کنید.

روغن درخت چای را نباید مستقیماً روی پوست بمالید. مهم است که روغن را با یک روغن حامل مانند روغن‌زیتون، روغن نارگیل یا روغن بادام رقیق کنید.
به ازای هر 1 تا 2 قطره روغن درخت چای 12 قطره روغن حامل اضافه کنید.
همچنین هنگام استفاده از روغن درخت چای در اطراف چشم مراقب باشید. قرار گرفتن چشم در معرض روغن می‌تواند باعث قرمزی و تحریک شود.
قبل از استفاده از روغن درخت چای یک تست انجام دهید تا مطمئن شوید که پوست شما به روغن درخت چای واکنش نشان نمی‌دهد.

روغن درخت چای برای مو
روغن درخت چای می‌تواند به درمان بیماری‌های مختلف مانند شوره سر و ریزش مو کمک کند. با تمام مواد شیمیایی شدیدی که امروزه در محصولات مو یافت می‌شود می‌توانید فولیکول موهای خود را از مواد مغذی که موی شما بسیار به آن‌ها نیاز دارد پاک‌ کنید؛ بنابراین اگر از محصولات زیادی استفاده می‌کنید یا موهای خود را اغلب رنگ می‌کنید، می‌توانید موهای خود را در معرض خطر شکستن یا ریزش قرار دهید. استفاده از مقدار کمی روغن درخت چای رقیق‌شده در ساقه مو به جلوگیری از تجمع مواد شیمیایی و پوست مرده کمک می‌کند. این کار موهای شما را سالم و مرطوب نگه می‌دارد که می‌تواند به رشد آن‌ها با سرعت طبیعی کمک کند و از ریزش آن جلوگیری کند.

روغن درخت چای برای ریزش مو
شوره سر به دلیل تجمع پوسته‌های خشک روی پوست سر شما ایجاد می‌شود. در صورت عدم درمان، تجمع پوست مرده درنهایت می‌تواند مانع رشد مو شود. شامپوی حاوی روغن درخت چای می‌تواند فواید ضد قارچی و ضد باکتریایی داشته باشد. این بدان معنی است که از شر آنچه باعث ایجاد پوست مرده روی پوست سر شما می‌شود، خلاص می‌شوید. البته توجه داشته باشید که اگر یک بیماری خود ایمنی دارید، تحت شیمی‌درمانی هستید، تمایل ژنتیکی به ریزش مو دارید یا ریزش مو با افزایش سن همراه است روغن درخت چای به‌احتمال‌زیاد به ریزش مو کمک نمی‌کند.

روغن درخت چای برای جوش
جوش‌ها برآمدگی‌های قرمزرنگ و پر از چرک هستند که در زیر پوست ایجاد می‌شوند. روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتری و ضدعفونی‌کننده قوی است. این خواص ممکن است به درمان عفونت باکتریایی که باعث جوش می‌شود کمک کند. روغن درخت چای را نباید مستقیماً روی پوست مالیده شود زیرا می‌تواند اثر سوزش داشته باشد. در عوض، پنج قطره روغن درخت چای را با یک قاشق چای‌خوری روغن نارگیل یا زیتون مخلوط کنید. روغن درخت چای رقیق‌شده را روی یک پنبه بریزید و آن را دو یا سه بار در روز روی جوش بمالید. این کار را هرروز انجام دهید تا جای جوش کاملاً از بین برود.

 

روغن درخت چای برای صورت
یکی از موارد پرکاربرد روغن درخت چای برای صورت، رفع جوش است که در ارتباط با آن صحبت کردیم. از دیگر مشکلاتی که بسیاری از افراد از آن رنج می‌برند خشکی و چین‌وچروک پوست صورت است. روغن درخت چای می‌تواند پوستی شاداب و صاف را برای شما به ارمغان بیاورد. درواقع یک آب‌رسان برای صورت‌حساب می‌شود. برای خانم‌هایی که همواره به دنبال یک پاک‌کننده آرایشی خوب هستند نیز روغن درخت چای را پیشنهاد می‌کنیم. در این صورت می‌توانید از مسدود ماندن منافذ پوستی نیز جلوگیری کنید. روغن درخت چای همچنین می‌تواند موجب شفافیت پوست صورت شود. ازآنجایی‌که این روغن خاصیت لایه‌برداری دارد، لایه‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد. این خاصیت این روغن به همراه خاصیت ضدالتهابی، پف و سیاهی دور چشم را از بین خواهد برد.

روغن درخت چای برای لک صورت
روغن درخت چای دارای خاصیت ضدلک است که می‌تواند از ایجاد لکه‌ها روی پوست جلوگیری کند. همان‌طور که گفتیم این رون خاصیت لایه‌برداری دارد که می‌توان با حذف سلول‌های مرده پوست و جلوگیری از عفونت باکتریایی و تعادل سطح چربی پوست از ایجاد لک جلوگیری کند. بهتر است برای قوی‌تر شدن اثر این روغن آن را با روغن‌های دیگر ترکیب کنید تا اثرات ضدویروسی، ضد باکتری، ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی آن بیشتر شود.

ماسک روغن درخت چای برای پوست
ماسک روغن درخت چای
برای مشکلات متفاوت پوست می‌توانید به‌صورت‌های مختلفی ماسک روغن درخت چای را درست کنید. در ادامه سه ماسک را برای جوش زیرپوستی، پوست خشک و لک صورت بررسی کرده‌ایم.

ماسک روغن درخت چای برای جوش زیرپوستی
یک قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق چای‌خوری روغن درخت چای مخلوط کنید. به‌اندازه یک قاشق غذاخوری ماست به این مخلوط اضافه کنید و آن‌ها را با مواد یکدست کنید. حال ماسک شما آماده است. آن را روی صورت خود بگذارید و 15 الی 20 دقیقه به آن فرصت دهید. ماسک را با آب ولرم بشویید. برای نتیجه‌گیری بهتر باید هرروز و به‌طور متناوب از این ماسک استفاده کنید.

ماسک روغن درخت چای برای پوست خشک
ازآنجایی‌که این روغن دارای خاصیت آب‌رسانی است و به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک می‌کند می‌تواند به پوست خشک کمک کند. یک قاشق غذاخوری بلغور جو دو سر نپخته را با یک قاشق چای‌خوری روغن درخت چای مخلوط کنید. ژل آلوئه ورا را نیز به میزان 1 قاشق چای‌خوری به این مخلوط اضافه کنید. ماسک را روی صورت خود بمالیدد و 20 دقیقه صبر کنید. بعدازآن صورت خود را لازم نیست که بشویید. کافی است با یک پنبه خیس به‌آرامی صورت خود را پاک‌کنید. 3 بار در هفته می‌توانید از این ماسک استفاده کنید.

ماسک روغن درخت چای برای لک صورت
2 قاشق غذاخوری پودر خاک رس سبز را به 4 الی 5 قطره روغن درخت چای اضافه کنید. با این کار خمیری به دست می‌آورید که می‌توانید آن را روی صورت و گردن خود بمالید. به این ماسک نیز 20 دقیقه زمان دهید و بعدازآن با آب ولرم بشویید. اگر استفاده از این ماسک را به‌صورت مداوم ادامه دهید شاهد کاهش لکه‌های صورت خود خواهید بود.

روغن درخت چای برای واژن
روغن درخت چای به دلیل خواص ضد قارچی خود برای واژن نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. بررسی‌هایی که روی این روغن انجام‌شده است نشان داده‌اند که توانایی دارد که طیف وسیعی از قارچ‌ها و عفونت‌ها را از بین ببرد. برخی از زنان از شیاف واژینال روغن درخت چای به‌عنوان جایگزینی برای داروهای بدون نسخه و تجویزی عفونت قارچی استفاده می‌کنند. البته باید به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از این روغن باید بسیار احتیاط شود.

روغن درخت چای برای زگیل تناسلی
زگیل بسیار رایج است و بیشتر انواع آن نسبتاً بی‌ضرر هستند. زگیل تناسلی جدی‌ترین نوع است و باید فوراً توسط پزشک معاینه شود. روغن درخت چای در اینجا نیز کارآمد است. روغن درخت چای رقیق‌شده را می‌توان مستقیماً تا 2 بار در روز روی زگیل مالید. ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتایج روغن درخت چای را مشاهده کنید؛ بنابراین به‌سرعت انتظار نتیجه‌گیری نداشته باشید. اگر اسانس بسیار غلیظی دارید قبل از استفاده آن را در روغن حامل رقیق کنید.

 

عوارض روغن درخت چای
اکثر مردم می‌توانند بدون هیچ مشکلی از روغن درخت چای به‌صورت موضعی استفاده کنند. بااین‌حال روغن درخت چای می‌تواند باعث موارد زیر شود:

تحریک پوست
بثورات پوستی آلرژیک
خارش
نیش زدن
سوزش
سرخی
خشکی
برای هرگونه مشکل باید بدانید که چگونه باید از روغن درخت چای استفاده کنید تا بتوانید بهتر نتیجه‌گیری کنید. روغن درخت چای هنگام بلعیدن سمی است. عوارض جانبی جدی ممکن است رخ دهد ازجمله گیجی، عدم کنترل عضلات یا هماهنگی حرکات ارادی (آتاکسی) و کاهش سطح هوشیاری.

ترکیب روغن درخت چای و روغن نارگیل
برای استفاده از روغن درخت چای لازم دارید که آن را با یک روغن حامل ترکیب کنید. روغن نارگیل یکی از بهترین روغن‌ها است که می‌توانید از آن استفاده کنید. روغن نارگیل می‌تواند به‌خوبی روغن درخت چای را رقیق کند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. ترکیب روغن درخت چای به همراه روغن نارگیل به درمان خارش پوست، التهاب پوست، درمان عفونت‌ها، بریدگی و بهبود زخم کمک خواهد کرد.

 

کلام آخر
روغن درخت چای به‌طور سنتی به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده موضعی و درمان قارچ استفاده می‌شود. این روغن ممکن است در مورد قارچ ناخن پا و احتمالاً پای ورزشکاران مؤثر باشد؛ اما تحقیقات بیشتر موردنیاز است. مطالعات روغن درخت چای برای سایر بیماری‌ها مانند بیماری لثه بی‌نتیجه بوده است. در این مقاله از مجله جوان ایرانی سعی کردیم با روغن درخت چای و کاربردهای آن آشنا شویم. به مقالات دیگر مجله جوان ایرانی نیز سر بزنید.

https://irjavan.com/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b5-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%86%d8%a7%db%8c/


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 8 خرداد 1402 ساعت: 7:6
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «به شیشه بارون زده دوباره حالم بده»

متن آهنگ به شیشه بارون زده دوباره حالم بده مهدی احمدوند

 

حالم بده خونه شد بی تو ماتمکده
به جای خالیت ماتم زده با رفتنت عذابم نده
هر کی میرسه میگه خدا بد نده
به شیشه بارون زده دوباره حالم بده
نرو با رفتنت به من غم نده خدا یه کاری کن نره
خدا بد نده
حالم بده تنهایی رو یادم نده به این جدایی عادتم نده
برات میمیرم حالمم بده هی بد میارم اینروزا خدا تو بد نده
قبول من آدم بده
تو کوچه نم زده در این خونه رو دوباره غم زده
چشمامو ببین انگار بارون به صورتم زده
خدا بد نده خدا بد نده خدا بد نده

https://musicdel.ir/single-tracks/190212/#gsc.tab=0


تاریخ ارسال پست: جمعه 25 فروردين 1402 ساعت: 8:47
می پسندم نمی پسندم

آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

دبی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات چشمگیری شده است و به همین دلیل دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. در سفر به دبی شاهد ساختمان های بی نظیری مانند برج خلیفه، سواحل دلپذیر و صحرای پیامبر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید توجه به نکات مهم است. در ادامه، هدف آن بررسی کامل مسائل فوق است.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

یکی از مهمترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوا است. این شهر در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه آب و هوای این شهر برای کسانی که در مناطق گرم، سرد و کوهستانی زندگی می کنند مناسب نیست و وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بین بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن در حدود 48 درجه سانتیگراد است.

نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی است، دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید از شنا و گشت و گذار در سواحل زیبا و جذاب دبی لذت ببرید. از هیجان کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

قبل از سفر به دبی، دانستن مدت زمان پرواز بسیار مهم است. پرواز تهران به دبی مستقیم است و 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. رزرو هتل قبل از سفر به دبی بسیار مهم است. شهر مدرن دبی دارای مجلل ترین هتل های جهان برای اقامت بازدیدکنندگان است.

در زیر تعدادی از زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر را مشاهده می کنید.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی و همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

هتل اندرزو جمیرا: برج های امارات، جاده شیخ زاید



هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه دبی قرار دارد. وافی دبی مال در کنار این هتل زیبا واقع شده است. مواردی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP از جمله امکانات این هتل می باشد.

آدرس هتل رافلز: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره ای دیدنی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلف و متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس هتل تاج: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا 7 ستاره و دارای 202 اتاق در 27 طبقه است. از امکانات هتل می توان به 9 رستوران اشاره کرد که می توانید از انواع غذاهای بین المللی لذت ببرید. این هتل دارای منظره ای پانوراما از خلیج فارس است.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک هت دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است و دارای 225 اتاق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه و تا ریزورت ساحلی دبی حدود 30 دقیقه با ماشین است. خدماتی که این هتل به مسافران ارائه می دهد شگفت انگیز و منحصر به فرد است و در سفر به دبی تجربه بسیار خوبی را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

آدرس هتل پارک حیات: دبی، قایق رانی و باشگاه گلف



هتل مینا السلام

هتل 5 ستاره مینا السلام در دبی دارای 292 اتاق است و از آنجایی که چشم انداز دریای شهر کویری تضاد جالبی با مناظر زیبای دریا و خلیج ایجاد می کند، قابل توجه است. ویژه. اتاقی برای معلولین و سالمندان.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در طی این تحقیق نکات مهم قبل از سفر به دبی بررسی می شود تا عزیزان سفری شیرین و خاطره انگیز داشته باشند. اگر در طول اقامت خود در دبی به ماشین نیاز دارید می توانید از شرکت اجاره سعادت خودرو اجاره کنید. صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی ارزش دارد


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 21 فروردين 1402 ساعت: 5:12
می پسندم نمی پسندم

دوره پاکسازی پوست در شهرکرد


کلمه پاکسازی پوست به معنای پاکسازی پوست از چربی های اضافی و انواع آلودگی های سطح پوست است. برای داشتن پوستی روشن و شفاف باید مراقبت های منظم و کامل از پوست انجام داد و پوست را به روش های رایج پاکسازی کرد. حالا ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه سطح پوست را به طور کامل تمیز کنیم؟ مفهوم پاکسازی پوست دقیقا چیست؟ هدف از پاکسازی صورت چیست؟ آیا پوست من واقعا به پاکسازی نیاز دارد؟

پس اگر به دنبال پاسخ این گونه سوالات هستید و ساکن شهرکرد هستید و می خواهید به بهترین مرکز مراقبت از پوست شهرکرد (چهارمهال و بختیاری) مراجعه کنید یا به دنبال بهترین و حرفه ای ترین خدمات مراقبت از پوست هستید. دوره آموزشی در اگر اهل شهرکرد هستید توصیه من به شما این است که تا انتها همراه من باشید تا مفهوم کلی و هدف پاکسازی پوست و پاکسازی پوست را بدانید آموزشگاه قابل اعتماد پاکسازی پوست در شهرکرد.



پاکسازی پوست

یکی از محبوب ترین تکنیک ها و درمان های مشکلات پوستی، پاکسازی پوست است که به کاهش آکنه، چین و چروک، جوش و غیره کمک می کند. تا حد امکان و در نهایت پوستی جوان، الاستیک و شاداب می بخشد. برخی دیگر می بخشند امروزه پاکسازی پوست صورت توانسته است اکثر مردم را با جان و دل به سمت خود جذب کند. از دلایل محبوبیت و محبوبیت این تکنیک می توان به اهداف آن اشاره کرد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-shahrekord/



انواع پوست صورت را بشناسید!

یکی از مراحل پاکسازی صورت مشاوره با پزشکان و متخصصین زیبایی است که در این قسمت می توانید نوع پوست خود و نحوه نگهداری و مراقبت از آن را بهتر بشناسید. در مسیر پوست شهرکرد این ناحیه با جزئیات بیشتری پوشیده شده است. گروه انواع پوست عبارتند از:

پوست چرب: این نوع پوست مستعد آکنه و منافذ باز است و اغلب براق و چرب است.

پوست خشک: خاصیت ارتجاعی در این نوع پوست احساس می شود که با منافذ ریز و عیوب همراه است.

پوست های خشک و حساس: این نوع پوست ویژگی های پوست های خشک را دارد اما با این تفاوت که کمی مرطوب و مستعد التهاب هستند.

پوست مختلط: قسمت U صورت یعنی کناره های لب و زیر چشم و قسمت T صورت یعنی پوست چرب پیشانی و چانه خشک و کشیده است.



اهداف پاکسازی صورت چیست؟

سلول های مرده پوست از بین می روند.

آلودگی ها و رسوبات چربی را از پوست صورت پاک می کند.

به بهبود خون رسانی، آبرسانی و ویتامینه شدن پوست کمک می کند



فواید پاکسازی پوست چیست؟

پوست صورت را کاملا تمیز می کند.

توانبخشی و اصلاح گوش

خشکی و تیرگی پوست از بین می رود.

روند پیری پوست صورت را تا حدودی کاهش می دهد.

جوش های سرسیاه و لکه های سفید را از بین می برد.

یکی از مراحل پاکسازی صورت استفاده از ماسکی است که پوست را جوان و نرم می کند.

ویتامینه کردن و مرطوب کردن پوست خشک از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

دستگاه بخور برای باز کردن منافذ پوست صورت استفاده می شود تا در نهایت آکنه، آکنه و ... را پاک کند.

پاکسازی پوست فواید زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. اگر می خواهید تمام فواید پاکسازی صورت را با چشمان خود ببینید به شما توصیه می کنم در بهترین دوره پاکسازی صورت شهرکرد شرکت کنید.



بعد از پاکسازی پوست چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

آب بیشتری بنوشید.

از کرم های ضد التهاب یا کمپرس سرد استفاده کنید.

میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

از مالش یا لمس بیش از حد پوست جدا شده صورت خودداری کنید.

پوست خود را به آرامی و به آرامی بشویید و از یک حوله تمیز و نرم استفاده کنید.

تا چند روز پس از پاکسازی صورت خود را اپیلاسیون یا اپیلاسیون نکنید.

در صورت امکان از رفتن به مکان های گرم که باعث تعریق پوست می شود خودداری کنید.

تا چند روز پس از پاکسازی از لوازم آرایش و لایه بردار سنگین خودداری کنید.

نکته: یکی از مهم ترین مواردی که منجر به شفافیت پوست می شود، صرف زمان برای محافظت و مراقبت از آن است. بنابراین باید پوست مشتریان خود را با دقت و حوصله تمیز و شاداب کنید. زیرا پوست بسیار حساس و مهم است و نباید آسیب ببیند. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-mashhad/



آیا بعد از گذراندن دوره آموزش نظافت چرم در شهرکرد می توان نظافت را به صورت حرفه ای انجام داد؟

بله، با عضویت در برنامه پاکسازی پوست در شهرکرد می توانید بسیاری از پوست ها را به صورت ابتدایی تمیز کنید و طبق جزئیات ارائه شده درآمد کسب کنید. لازم به ذکر است که لازم نیست در پاکسازی پوست شرکت کنید و هر دستورالعمل و توصیه ای را در مورد آن امتحان کنید. زیرا احتمال عوارض منفی و جبران ناپذیری مانند التهاب، قرمزی، عفونت و ... را ایجاد می کند.

بنابراین برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در شهرکرد با من تماس بگیرید تا شما را برای عضویت در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در شهرکرد راهنمایی کنم.



بعد از دوره مراقبت از چشم در شهرکرد چه باید کرد؟

اگر با دقت، حوصله و حوصله به نکات و توضیحات آموزش پاکسازی پوست در شهرکرد گوش دهید، بدون شک می توانید به سرعت وارد عرصه پاکسازی صورت و پوست شوید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 6 فروردين 1402 ساعت: 8:29
می پسندم نمی پسندم

فروش آپارتمان نوساز در مرکز شهر به متراژ 114 متر

به طور کلی ساختمان دو طبقه است که طبقه اول آن به متراژ 114 متر به فروش می رسد.

به جهت قرار گیری این واحد در مرکز شهر دسترسی به سطح شهر از جمله به کلیه مراکز خرید بسیار آسان است.

کف ساختمان از جنس سرامیک و نما نیز از جنس سنگ می باشد. سقف هال و پذیرایی این ساختمان بزرگ و ذلباز کناف کاری می باشد. هر دو اتاق خواب دارای کمد دیواری می باشد. کابینت های این آشپزخانه مدرن ار جنس های گلاس می باشد و گاز صفحه ای و هود نیز در آن قرار داده شده است. سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. ورودی این واحد به صورت جدا می باشد.

از دیگر امکانات این واحد می توان به موارد زیر اشاره کرد: https://amlakarman.com/property-location/shalman-villa/

درب ضد سرقت
آیفون تصویری
پنجره دوجداره
سرویس ایرانی و فرنگی
پارکینگ اختصاصی با ظرفیت گنجایش سه خودرو
بالکن
سقف کناف کاری و دارای نورپردازی

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات https://amlakarman.com/property-label/vast-land/
شناسه ملک: 4537                                                              مساحت ملک (مترمربع): 114 مترمربع

اتاق ها: 2                                                                           حمام ها: 1

قیمت کل (تومان): 4 میلیارد و 200 میلیون                                 سال ساخت: 1400

وضعیت: برای فروش                                                             تعداد کل طبقات: 2

 تعداد واحد در هر طبقه: 1                                                    موقعیت ملک: داخل کوچه

وضعیت سکونت: تخلیه                                                        قیمت هر متر مربع (تومان): 37000000

 

امکانات
آب

آیفون تصویری

اپن آشپزخانه

برق

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

 پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

کمد دیواری

گاز

گاز رومیزی

هود

املاک آرمان

نمای ساختمان
سنگ


تاریخ ارسال پست: جمعه 19 اسفند 1401 ساعت: 13:57
می پسندم نمی پسندم

قیمت، فواید و مراحل پاکسازی پوست

اگر تمیز کردن پوست هنوز یک عادت روزانه نیست، وقت آن رسیده که در مورد آن تجدید نظر کنید. جالب است بدانید که پوست هر 30 روز یکبار تجدید می شود. به این ترتیب سلول های فوقانی یا اپیدرمی از بین می روند و سلول های جدید جایگزین می شوند.


پاکسازی پوست یک محصول معجزه آسا است که به حذف سلول های مرده از روی پوست کمک می کند. بنابراین پوست تازه نفس می کشد و آماده دریافت مواد مغذی است. اما راه های پاکسازی پوست چیست؟ از مزایا و معایب پاکسازی پوست چه می دانید؟ هزینه پاکسازی پوست چقدر است؟
با پاکسازی پوست، پوستی شفاف و درخشان را تضمین می کنید. با ما همراه باشید تا هر آنچه را که در مورد لایه برداری باید بدانید را به شما می گوییم.


پاکسازی پوست چیست؟
قبل از پرداختن به موضوعات دیگر، بهتر است مفهوم اساسی پاکسازی پوست را درک کنید. پاکسازی به معنای پاک کردن یا پاک کردن آرایش، عرق، چربی، کثیفی و سلول های مرده از سطح پوست است.
پوست را شاداب می کند و به تنفس آن کمک می کند. پوست را می توان با کمک مواد و تکنیک های مختلف تمیز کرد. اما قبل از هر اقدامی باید نوع پوست خود را بشناسید. زیرا تمیز کردن انواع پوست با یکدیگر متفاوت است.
تکنیک های تمیز کردن باید بر اساس نوع و نیاز پوست تعیین شود. استفاده از مواد طبیعی، مواد شیمیایی، صابون ها و پاک کننده ها و ابزار و تجهیزات از جمله راه های درمان پوست است.


چرا پاکسازی پوست مهم است؟ https://fatemehhabashi.com/
شاید اولین سوال در ذهن شما این باشد که چرا باید پوستم را تمیز کنم؟ دلایل زیادی برای تمیز کردن پوست وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.


به بهبود وضعیت پوست کمک می کند
سلول های پوست هر روز در معرض آسیب های مختلفی قرار می گیرند، بنابراین پاکسازی باید در اولویت قرار گیرد تا پوست تمیز و درخشان بماند. با پاکسازی پوست، تمامی آلاینده ها، باکتری ها و میکروب ها از سطح پوست پاک می شوند.
بنابراین با از بین بردن میکروب ها و آلودگی ها به ندرت شاهد جوش و آکنه هستیم. از طرفی با محافظت از چربی های مفید پوست، درمان چین و چروک و خطوط ریز پوست امکان پذیر خواهد بود.
پوستی جدید و شاداب داشته باشید
با افزایش سن، سلول های پوست با سرعت کمتری بازسازی می شوند، به همین دلیل است که پوست مات و تیره تر به نظر می رسد. با کمک پاکسازی، حذف سلول های مرده سریعتر اتفاق می افتد. بنابراین با تحریک پوست برای تولید سلول های جدید، نه تنها شفافیت و شادابی به پوست باز می گردد، بلکه شاهد جوان شدن پوست نیز خواهیم بود.


پیشگیری بهتر از درمان است
با پاکسازی پوست و از بین بردن مواد محرک از تمام آسیب های پوستی مانند خارش، خشکی بیش از حد، تولید چربی بیش از حد و به دنبال آن لک و آکنه جلوگیری کرده ایم. یک تمیز کردن ساده پوست راه حل ایده آلی برای جلوگیری از هر گونه آسیب و مشکلات احتمالی است.


اعتماد به نفس افزایش خواهد یافت
در نهایت آیا می توان پوستی تمیز و درخشان داشت و از آن لذت نبرد؟ همه ما اعتماد به نفس بیشتری به دست می آوریم و با پوستی شفاف و بدون مشکل احساس بهتری پیدا می کنیم.
تمام موارد ذکر شده در بالا اولویت را به مراقبت از تمیز کردن پوست می دهد. اما راه های پاکسازی پوست چیست؟


اطلاعاتی در مورد روش های پاکسازی پوست
پاکسازی پوست با هدف حذف سلول های مرده و ناخالصی ها از سطح پوست انجام می شود با این حال، روش های توصیه شده برای انجام این کار بسیار متفاوت است اگر بخواهیم یک طبقه بندی کلی از این روش ها ارائه دهیم، باید آنها را به سه دسته کلی تقسیم کنیم:


پاکسازی پوست در خانه
پاکسازی پوست در آرایشگاه
مراقبت از پوست در سالن زیبایی
اگرچه تمام این روش ها برای تمیز کردن پوست به طور کلی در نظر گرفته شده است، روش های مراقبت از مو و خانه شامل تمیز کردن سطح می شود. اگر می خواهید پوست خود را عمیق تمیز کنید، باید روش های بالینی را انتخاب کنید. اما بهترین راه ها برای لایه برداری پوست در خانه و سالن ها چیست؟


مراقبت از پوست در منزل و سالن زیبایی
علاوه بر مواد شیمیایی، از ابزارها و تکنیک های فیزیکی نیز می توان برای تمیز کردن پوست استفاده کرد. اسکراب ها و اسکراب ها، که می توانند شیمیایی یا طبیعی باشند، معمولا برای تمیز کردن پوست استفاده می شوند. به طور کلی برخی از روش های مورد استفاده برای پاکسازی انواع پوست عبارتند از:
اسکراب پوست
رایج ترین راه برای پاکسازی پوست از سلول های مرده استفاده از اسکراب است. اسکراب های مختلفی با قند یا مواد معدنی وجود دارد که پوست را نرم می کند. اگرچه استفاده از اسکراب ها یک روش غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود، اما احتمال تحریک پوست به خصوص برای پوست های حساس وجود دارد. بنابراین، لایه برداری را به چند بار در هفته محدود کنید.
علاوه بر مواد شیمیایی مختلف، می توان از محصولات طبیعی نیز برای پاکسازی پوست استفاده کرد. آموزش فشیال


پوست خوشبو
یکی از راه های دیگر برای تمیز کردن پوست چه در خانه و چه در سالن، بو کردن آن است. خوب است بدانید که بخار منافذ پوست شما را باز می کند و ناخالصی ها را از عمق پوست شما پاک می کند. جوش های سرسیاه ناشی از بسته شدن منافذ پوست به راحتی با بخار از زیر پوست پاک می شوند. جریان خونی که در زیر پوست در گردش است مهمترین نتیجه برنزه شدن پوست است.
برای تهیه بخور چرمی در منزل کافی است یک قابلمه آب را بجوشانید و برگ نعناع، ​​گلبرگ یا کمی لیمو به آن اضافه کنید. برای خشک کردن پوست خود از حوله استفاده کنید. توجه داشته باشید که بخار آب آنقدر داغ نیست که به مویرگ های پوست آسیب برساند. ضدعفونی پوست نیز در آرایشگاه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 18 بهمن 1401 ساعت: 6:33
می پسندم نمی پسندم

چگونه با مدیر زورگو و قلدر مقابله کنیم و رفتار حرفه‌ای داشته باشیم؟

برخی از مدیران غیرمنطقی بوده و مدام در حال زور گفتن به همکاران خودشان هستند. حتی ممکن است مدیر یک شرکت و یا سازمان معتاد به کار بوده و از کارمندان خود تقاضا کند که بیشتر از ساعت کاری در اداره بمانند. اگر آن‌ها اداره را سر ساعت ترک کرده و قصد رفتن به منزل را داشته باشند، مدیر بسیار عصبانی می‌شود. افراد موجود در آن مجموعه احساس می‌کنند که اگر همیشه کوتاه بیایند کار درستی انجام داده‌اند، ولی باید بدانند که همیشه سکوت کار درستی نیست. در این مطلب از جوان ایرانی نحوه برخورد صحیح با مدیران زورگو را برای شما بیان می‌کنیم.

 

چگونگی رفتار صحیح با مدیران زورگو
مدیرانی که عصبانی هستند و به کارمندان خود زور می‌گویند، باعث کاهش بهره‌وری در کار می‌شوند. حتی ممکن است کارمندان دچار بیماری‌های روحی روانی شوند، مدام استرس و اضطراب داشته باشند و نتوانند توانایی‌های خود را در محل کار بروز دهند. در ادامه برای شما شرح می دهیم که چگونه با اینگونه مدیران رفتار درستی داشته باشید.

با مدیر خود همدردی کنید
شما عزیزان باید بدانید که مدیر قلدر با رفتارهای تندی که دارد باعث ایجاد استرس و اضطراب درون شما می شود. چه بسا بسیاری از رفتارهای او دست خودش نیست و ریشه در زندگی دوران کودکی دارد. ابتدا تا می توانید با او همدردی کنید و خودتان را جای رئیس زورگو بگذارید. در اکثر مواقع با همراهی و رفتار صحیح شما اوضاع کنترل شده و جو مناسبی برقرار خواهد شد.

رفتار بد مدیر را تشویق نکنید


هیچ‌وقت سعی نکنید که تمامی رفتارهای مدیر خود را تحسین کنید، درواقع خودشیرینی نکنید. اگر شما از وضع موجود ناراضی هستید، باید به این موضوع واقف باشید که واقعاً مدیر شما در حال زور گفتن است، بنابراین اگر مدیر خود را تشویق کنید، او نیز به رفتارهای خود ادامه می‌دهد و ممکن است حتی محل کار برای شما غیرقابل‌تحمل شود‌.

فراموش نکنید شما باید ساعت‌های زیادی را در طی روز در چنین محیط آسیب‌زایی قرار بگیرید، اگر نتوانستید مدیر خود را اصلاح کنید و محیط برای شما قابل تحمل نبود، حتماً تصمیم جدی‌تری گرفته و به فکر شغل جدید باشید.

مستقیماً با مدیر صحبت کنید
گاهی اوقات به دلیل اینکه مدیر معمولاً رفتارهای خشونت‌آمیزی دارد و به دنبال اثبات حرف خودش است، کارمندان از صحبت مستقیم با او دوری می‌کنند و ترجیح می‌دهند که در مورد مشکلات شرکت و یا رفتارهای اشتباه صحبتی نکنند. ولی شما عزیزان باید بدانید که اگر این توانایی را داشته باشید که با مدیر خود در کمال آرامش و ادب مستقیم صحبت کنید، اثر بسیار خوبی دارد و حتی ممکن است بتوانید شرایط را به خوبی تغییر دهید.

دلیل عصبانیت رئیس خود نشوید
به مرور زمان کارمندان با اخلاق مدیر اداره و شرایط محیط کار آشنایی پیدا می‌کنند‌. شما باید بدانید که محل کار شما همانند منزل شخصی نیست و دارای یک سری اصول و قوانین است که باید این قوانین را رعایت کنید تا باعث خشم رئیس خود نشوید. درواقع اگر احساس می‌کنید که شرکت از تأخیر شما، بسیار عصبانی می‌شود، حتی ۱۰ دقیقه یا یک ربع زودتر در محل کار حاضر شوید‌‌. به‌طورکلی بهانه دست مدیر خود ندهید تا زمینه‌ی زورگویی و قلدری برایش فراهم نشود‌.جوان ایرانی (irjavan.com)

روی وظایف خود تمرکز کنید
افراد زورگو و قلدر معمولاً درگذشته و دوران کودکی نیز همین‌طور بوده و به دیگران فشار وارد می‌کردند. در بسیاری از موارد باید حرف، حرف خودشان می‌شد و حتی دیگران را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. حال که به جایگاه مدیریت رسیده‌اند، نیز تمایل به ادامه این‌گونه رفتارهای غلط دارند. پیشنهاد مجله جوان ایرانی این است در کنار اصلاح مدیر خود، بر روی کار خود متمرکز شوید و تمام وقت خود را صرف تغییر دادن این‌گونه مدیرها نکنید، زیرا آن‌ها به سختی تغییر می‌کنند. اگر شما وظایف و نقش خود را به درستی انجام دهید کمتر نیاز به تأیید گرفتن رئیس خود دارید و درنتیجه در طی روز آرامش بیشتری خواهید داشت.

 

اعتماد به نفس داشته باشید

هنگام صحبت با مدیر خود سرتان را بالا بگیرید و ارتباط چشمی برقرار کنید. در این صورت مدیرتان به این نتیجه می‌رسد که شما از او قوی‌تر هستید و درنتیجه کمتر رفتارهای تهاجمی خواهد داشت. هرچقدر احساس شرم و تحقیر بیشتری کنید و حرکات بدن خود را طوری نشان دهید که ترسیده‌اید، مدیر زورگو دستورات غیرمنطقی بیشتری به شما وارد می‌کند‌.

شبکه‌سازی کنید
سعی کنید با همکاران دیگر که تحت تأثیر مدیر قلدر و زورگو قرار گرفته‌اند، مشورت کنید و با همدیگر ارتباط برقرار کنید. در این صورت باعث می‌شوید که به صورت جمعی راه حلی برای این مشکل پیدا کنید و حتی راحت‌تر بتوانید با مدیر خود در مورد رفتارهایش صحبت کنید. اما مراقب باشید وقت زیادی بابت این موضوع هدر ندهید، درواقع از مسیر کاری خود منحرف نشوید. اجازه ندهید که رفتار خشونت‌آمیز مدیرتان شما را از کارها عقب بیندازد.

به مدیریت منابع انسانی اطلاع دهید
به فردی که در سطح بالاتری از شما قرار دارد و یا به مدیر منابع انسانی، در مورد رفتارهای توهین‌آمیز مدیر خود و یا سوءاستفاده‌هایی که از شما می‌کند، کاملاً توضیح دهید. حتی اگر لازم است مرخصی بگیرید تا از سوءاستفاده‌های بیشتر پیشگیری شود. در هر صورت فعالیت و یا کارهایی انجام دهید که مدیر شما متوجه شود، شما از این نوع رفتارها ناراضی هستید. مدیران ممکن است همکاران خود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دهند و بر روی احساسات، عواطف و عملکرد کاری کارمندان تأثیر بسیار بدی می‌گذارند و باعث کاهش کیفیت زندگی و کار دیگران می‌شود. بنابراین شما عزیزان باید از این‌گونه رفتارها پیشگیری کنید و یا اگر در چنین موقعیتی قرار گرفته‌اید، سعی در اصلاح آن داشته باشید‌.

شتاب‌زده عمل نکنید
هیچ‌وقت فراموش نکنید که شما هیچ کنترلی بر روی رفتار دیگران و مدیر خود نمی‌توانید داشته باشید، اما می‌توانید صحبت‌ها و رفتار خودتان را مدیریت کرده و آن را کنترل کنید. شتاب‌زده عمل نکنید، صبر و حوصله به خرج داده و عصبانی طور پاسخ ندهید. بلکه آرامش خود را حفظ کرده و بسیار حرفه‌ای عمل کنید. حتی اگر احساس می‌کنید که از این موقعیت بسیار ناراحت و گاهی افسرده شده‌اید، از یک مشاور کمک بگیرید‌ ولی هیچ‌گاه سعی نکنید آتش را با آتش خاموش کنید.

مدیر زورگو چه آسیبی وارد می‌کند؟


♦ بسیاری از مدیران زورگو باعث تحقیر کارمندان می‌شوند. کارمندان در برخی از مواقع نیز به دلیل اینکه می‌ترسند که شغل خود را از دست بدهند، سکوت کرده و یا واکنش آن‌چنانی ندارند، ولی این رفتارها باعث آسیب‌های زیادی به آن‌ها می‌شود.

♦ به طور کلی محیط‌های پرتنش برای سلامتی بسیار مضر است‌. حتماً سعی کنید شرایط موجود را اصلاح کنید، اگر واقعاً نتوانستید و شرایط بسیار آزاردهنده شد، حتماً از شغل خود استعفا داده و قبل از آن به فکر موقعیت شغلی مناسب و جدید باشید.

♦ به ویژه اگر مدیر یک مجموعه قصد سو استفاده از کارمندانش را دارد، باید با او مقابله کنید‌‌. ولی شما کارمند عزیز باید بدانی که ممکن است این مقابله و گفتگو منجر به ترک کار شما شود، بنابراین قبل از صحبت در مورد زورگویی‌های مدیر خود، حتماً به عواقب احتمالی آن فکر کنید و یک شغل جدید در نظر داشته باشید.

♦ بسیاری از مدیران زورگو حتی مسئولیت رفتارهای بد خودشان را به عهده نمی‌گیرند و گردن شما می‌اندازند. همین مورد ممکن است باعث ناراحتی کارمندان شده و ذهن آن‌ها را آشفته کند. در این صورت نمی‌توانند در محیط کار از بازدهی مناسبی برخوردار شوند.

♦ اگر رئیس اداره قلدر باشد، کم‌کم کارمندان شوق و ذوق خود برای کار‌ کردن را از دست می‌دهند.

♦ رضایت کاری آن کاهش پیدا کرده و درنتیجه برای پیشرفت خودشان هیچ حرکتی انجام نمی‌دهند.

♦ کار کردن در چنین فضای آلوده‌ای، باعث ایجاد افسردگی می‌شود. شما همراهان گرامی مجله جوان ایرانی باید بدانید که افسردگی در محل کار حتی ممکن است باعث ایجاد افسردگی در خانه و زندگی شخصی شود.

♦ انقدر این فضا می‌تواند سمی شود که حتی کارمندان تمرکز کافی برای کار کردن ندارند.

 

سخن پایانی:
اگر هرچقدر تلاش کردید نتوانستید رفتار مدیر خود را تغییر دهید و همچنان عصبانی باقی ماند، دنبال یک شغل دیگر باشید. هرچند با این وضع اقتصاد و وضعیت کنونی بسیار سخت است که شغل خود را رها کنید، اما بهتر است زندگی شغلی متناسب با روحیه و علایق خود داشته باشید. در این صورت راحت‌تر می‌توانید به اهداف خود برسید. اگر شما عزیزان نیز در محیط کار با مدیران زورگو برخورد داشته‌اید، تجربه خود را در انتهای مقاله با ما و دیگر مخاطبان جوان ایرانی در میان بگذارید.

https://irjavan.com/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%b2%d9%88%d8%b1%da%af%d9%88/


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 8:8
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8