مجله خبری تیتر ناب

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.119.105.239
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

با انواع پرینترهای hp آشنا شوید


امروزه انواع مختلفی از چاپگرهای hp در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. فناوری چاپگر در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی کرده است. چاپگرها اکنون می توانند کارهای بسیار پیچیده تری را نسبت به چند سال پیش انجام دهند. اگر بخواهیم از مثالی برای نشان دادن تفاوت چاپگرهای نسل جدید استفاده کنیم، باید به ظهور فناوری چاپ سه بعدی اشاره کرد. صنایع هنر، ساخت و ساز، خودروسازی، پزشکی و هوافضا به لطف توسعه و تولید چاپگرهای سه بعدی، انفجار عظیمی از نوآوری را تجربه کرده اند. اگرچه چاپگرهای کوچک که اغلب توسط خانواده ها استفاده می شود، در آن زمان راه طولانی را پیموده اند. در این میان پرینتر اچ پی یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای شما در انتخاب بهترین چاپگر بازار است. در این مقاله شما را با انواع پرینترهای hp آشنا می کنیم و با انواع تکنولوژی های چاپگر این شرکت آشنا می شویم. اگر می خواهید از قیمت چاپگر مطلع شوید یا می خواهید چاپگر خود را تعمیر کنید، می توانید از خدمات تخصصی و سریع فالنیک در این زمینه استفاده کنید.

لیست پرینترهای HP موجود در بازار

چه به دنبال خرید پرینتر hp چند منظوره باشید، چه به دنبال چاپگر با حجم بالا برای کار و چه به دنبال چاپگر سه بعدی هستید، می توانید از پرینترهای مختلف اچ پی دیدن کنید و با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. زمانی که می خواهید نوع چاپگر HP را انتخاب کنید، اولین تصمیمی که باید بگیرید نوع فناوری چاپ آن دستگاه است. پرینترهای لیزری و پرینترهای رنگی دو نوع اصلی پرینتر HP هستند که در بازار پیدا خواهید کرد. البته، باید در نظر داشته باشید که بهترین نوع چاپگر برای شما بستگی به این دارد که از چاپگر برای چه استفاده می کنید، چند نفر با آن کار می کنند و اینکه مدل چاپگر برای استفاده خانگی، تجاری یا سازمانی است. . .

چاپگرهای جوهر اچ پی

چاپگرهای جوهرافشان HP می توانند کارهای مختلفی مانند چاپ اسناد و عکس ها، کپی، اسکن و فکس را برای شما انجام دهند. این چاپگرها با فشار دادن جوهر به سوراخ هایی در سر چاپگر کار می کنند. آنها می توانند چاپ عکس با کیفیت بالا و همچنین چاپ سیاه و سفید و رنگی را برای شما تولید کنند. می توانید تصور کنید که چاپگرهای جوهرافشان بهترین نوع برای ترکیب رنگ ها در عکس ها هستند. به همین دلیل، چاپگرهای جوهرافشان برای صنایع گرافیک ایده آل هستند.

چاپگرهای رنگی فقط یک گزینه برای خانواده ها یا کسانی که دفتر کار سیار دارند نیستند. همچنین می توانید از این چاپگر برای کارهای باکیفیت با حجم چاپ زیاد استفاده کنید. مدل های تجاری پرینترهای رنگی دارای سرعت چاپ بسیار بالایی هستند و می توانید آنها را با حجم کاری روزانه دفتر تطبیق دهید.

مزایای استفاده از چاپگرهای جوهر hp

با کمک پرینترهای جوهرافشان می توانید روی سطوح مختلف مانند کاغذ عکس براق، پارچه و لوازم التحریر چاپ کنید.

در بین انواع پرینترهای اچ پی، شرکت اچ پی نوع جدیدی از چاپگر جوهرافشان را با نام HP Pagewide تولید کرده است. این مدل برخلاف چاپگرهای سنتی دارای هدی است که تمام عرض کاغذ را می پوشاند و با کمک آن می توانید کیفیت بهتر، چاپ سریعتر و مصرف انرژی بهتری داشته باشید. با استفاده از چاپگرهای جوهرافشان می توانید کارهای زیر را به بهترین نحو انجام دهید:

چاپ گرافیکی سنگین

چاپ عکس

کسب و کارهای کوچک و متوسط

استفاده خانگی و اداری

پرینترهای لیزری اچ پی

در میان انواع پرینترهای اچ پی مبتنی بر فناوری چاپ، پرینترهای لیزری جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. چاپگرهای لیزری در واقع دستگاه های کپی اصلاح شده هستند و از همین فناوری استفاده می کنند. چاپگرهای لیزری به لطف الکتریسیته ساکن کار می کنند و عنصر اصلی در آنها گیرنده نوری است که به شکل یک درام یا سیلندر چرخان با بار الکتریکی مثبت است. در میان انواع پرینترهای HP، پرینترهای لیزری سریعتر از پرینترهای جوهرافشان هستند.

کاربردها و مزایای پرینترهای لیزری اچ پی

این نوع پرینترهای HP آوافرهنگ در چاپ خطوط و فونت های کوچک در مقایسه با چاپگرهای جوهری بهتر عمل می کنند. اگر کار چاپی شما بیشتر متن است و تصاویر زیاد نیست، چاپگر لیزری ممکن است یکی از بهترین گزینه های شما باشد. پرینترهای لیزری اچ پی با استفاده از نوع خاصی از فناوری لیزری می توانند به مشاغل حرفه ای، دفاتر کوچک و مشاغل بزرگ با نیازهای چند رسانه ای خدمات رسانی کنند.

پرینترهای تک کاره چند منظوره Kapena

سوال بعدی که باید از خود بپرسید این است که آیا لازم است علاوه بر چاپ کاری با چاپگر خود انجام دهید؟ علاوه بر قابلیت های اولیه چاپ سیاه و سفید، چاپگرهای چند منظوره نیز وجود دارند که می توانند محل کار یا دفتر کار شما را اجرا کنند. به عنوان مثال، برخی از چاپگرها می توانند بدون چاپ اسکن، کپی و فکس کنند.

پرینترهای ویژه

برای چاپ با چاپگر HP خارج از پارامترهای عادی؛ شما به چاپگری نیاز دارید که برای نیازهای خاص و غیرعادی شما طراحی شده باشد. چاپگر عکس HP Sprocket; چاپگرهای فرمت عریض مانند سری HP DesignJet و انواع چاپگرهای سه بعدی مانند چاپگر سه بعدی HP Jet Fusion به شما کمک می کنند تفاوت را احساس کنید و چاپگر مورد نیاز خود را برای کارهای خاص خود تهیه کنید.

پرینترهای اچ پی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

اگر می‌خواهید یکی از انواع پرینترهای HP را خریداری کنید، اما مطمئن نیستید که کدام مدل برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید به طبقه‌بندی پرینترها بر اساس خطوط مختلف تولید HP نگاهی بیندازید. DeskJet، ENVY و Tango پرینترهایی هستند که می توان از آنها در خانه استفاده کرد. در همین حال، مدل های OfficeJet و LaserJet پرینترهای مفیدی در دفتر شما هستند. اگر برای دفتر کار خانگی خود نیز به چاپگر نیاز دارید، یک مدل Smart Tank Plus وجود دارد.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 20 آذر 1402 ساعت: 13:46
می پسندم نمی پسندم

سورفکتانت چیست و چه کاربردی دارد؟


کلمه "سورفکتانت" از کلمه "سورفکتانت" گرفته شده است و به ماده ای اطلاق می شود که کشش سطحی بین مواد و فازهای مختلف را کاهش می دهد. این مواد معمولاً در شوینده ها، مرطوب کننده ها، عوامل کف کننده، امولسیفایرها و پخش کننده ها یافت می شوند. سورفکتانت یکی از مواد مهم در مواد شوینده است که به تمیز کردن لباس، پوست و ظروف حمام و آشپزخانه کمک می کند. سورفکتانت ها کاربردهای گسترده ای دارند و در این مقاله سعی می کنیم خواص و کاربردهای آنها را بررسی کنیم.

سورفکتانت چیست؟

سورفکتانت ماده ای است که برای کاهش کشش سطحی بین مواد مختلف مانند دو مایع گاز و مایع یا بین مایع و جامد استفاده می شود. این ماده در ماهیت آلی و آمفیفیلیک طبقه بندی می شود. یعنی این ماده دارای گروه های آبگریز و آب دوست است. به عبارت دیگر، یک سورفکتانت دارای یک جزء نامحلول در آب و یک جزء محلول در آب است. یکی از خواص رایج سورفکتانت این است که در آب پراکنده شده و در سطح مشترک بین هوا و آب جذب می شود. همچنین می‌تواند در سطح مشترک بین روغن و آب، جایی که آب با نفت برخورد می‌کند، جذب شود.

در این زمان، گروه نمی تواند آب را از فاز آبی خشک کند و به فاز هوا یا روغن منتقل شود. از سوی دیگر، ترکیبات محلول در آب آن به طور کلی در بقیه آب ضروری هستند.

سورفکتانت یکی از اجزای مهم مواد شوینده است که صابون ها معروف ترین آنها هستند و عمدتاً از چربی هایی به نام گلیسرید به دست می آیند. گلیسریدها نیز از استرهایی با زنجیره بلند کربوکسیلیک اسیدها مشتق می شوند. گلیسریدها ترکیباتی از استرها هستند که از الکل سه ظرفیتی، گلیسرول، با اسیدهای چرب که دارای اسیدهای کربوکسیلیک با زنجیره بلند هستند، تشکیل می شوند. گلیسریدها با حرارت دادن در حضور محلول هیدروکسید سدیم هیدرولیز می شوند و صابون، نمک سدیم و غیره تولید می کنند.

کاربرد سورفکتانت

امروزه برحسب نیاز از سورفکتانت های پیشگامان شیمی مختلفی مانند امولسیفایرها، مواد کف کننده و مرطوب کننده ها استفاده می شود. یک سورفکتانت کشش سطحی را در مرز عمومی بین دو فاز کاهش می دهد، به همین دلیل است که استفاده از آن در بسیاری از موارد عملی است. این ماده نقش مهمی در تمیز کردن، مرطوب کردن، پخش کردن ذرات بین دو فاز، امولسیون کردن تشکیل کف و غیره دارد. از دیگر کاربردهای سورفکتانت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده در فرمولاسیون مواد شیمیایی کشاورزی مانند علف کش ها، حشره کش ها، بیوسیدها (ضدعفونی کننده ها) و...

در محصولات مراقبت شخصی مانند لوازم آرایشی، شامپو، ژل دوش، نرم کننده مو و خمیر دندان.

برای هضم اعمال می شود.

استفاده از پلیمرهای سورفکتانت قلیایی در خطوط لوله نفت و همچنین برای انتقال نفت در چاه های نفت.

روان کننده هایی به موتور خودروها اضافه می شود تا از چسبیدن ذرات به قطعات موتور جلوگیری شود.

برای جلوگیری از خوردگی در شناورسازی معدن و سایر صنایع استفاده می شود.

ذرات معلق در هوا را معلق می کند.

انواع سورفکتانت

سورفکتانت ها انواع مختلفی دارند که بر اساس گروه سر قطبی آنها طبقه بندی می شوند. زیرا دم های آبگریز این ماده اغلب موازی هستند. انواع مختلف سورفکتانت ها را می توان به گروه های زیر طبقه بندی کرد:

منفی

اگر بار سر آبدوست این ماده منفی باشد به آن سورفکتانت آنیونی می گویند. وجود گروه های آنیونی مانند سولفات، سولفونات، فسفات و کربوکسیلات شامل سورفکتانت های این گروه می شود.

کاتیون

به همین ترتیب، اگر گروه انتهایی آبدوست این ماده دارای بار مثبت باشد، سورفکتانت کاتیونی خواهد بود. آلکیل آمونیوم کلرید یک نمونه رایج از یک سورفکتانت کاتیونی است.

یخی ها

یک سورفکتانت زوئیترونیک به نام آمفوتریک دارای بارهای مثبت و منفی در قسمت آبدوست خود است. در واقع این مولکول ها دارای هر دو گروه آنیونی و کاتیونی هستند، بنابراین بار خالص مولکول صفر است. بتائین و آمین اکسید نمونه هایی از این نوع سورفکتانت هستند.

غیر یونی

یک سورفکتانت غیریونی عمدتاً خنثی است و در انتهای آبدوست خود هیچ باری ندارد. از این مواد می توان برای امولسیون کردن روغن ها استفاده کرد. به نظر می رسد سورفکتانت های غیریونی نسبت به انواع آنیونی حساسیت کمتری نسبت به سختی آب دارند و فوم های با شدت کمتری دارند. نمونه‌های رایج سورفکتانت‌های غیریونی شامل اتوکسیلات، آلکوکسیلات و کوکامید است.

 


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 15 آذر 1402 ساعت: 16:20
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام منی که گرگ بارون دیده بودم

متن آهنگ منی که گرگ بارون دیده بودم مرتضی پاشایی

منی که گرگ بارون دیده بودم!♫!!♫!
تموم لحظه های این عذابو!♫!
از آشوب نگات فهمیده بودم!♫!
از آشوب نگات فهمیده بودم!♫!

 

 آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام منی که گرگ بارون دیده بودم


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 12 آذر 1402 ساعت: 3:35
می پسندم نمی پسندم

پیشگیری از انسداد عروق با ورزش

 

ورزش منظم و فعالیت بدنی مناسب می تواند به پیشگیری از انسداد عروق کمک کند. انسداد عروق به طور عمومی به تجمع چربی و رسوبات در دیواره های عروقی که خون را به قلب و اعضا می برند، اشاره دارد. این مسئله می تواند منجر به بروز بیماری هایی مانند بیماری عروق کرونری قلب (که عروق قلبی انسداد می شوند) یا بیماری عروق ساق پا (که عروق پا انسداد می شوند) شود.

ورزش و فعالیت بدنی منظم در پیشگیری و کاهش خطر انسداد عروق موثر است. این فعالیت ها به چند روش مختلف تأثیر می گذارند که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

 

افزایش جریان خون:

ورزش باعث افزایش ضربان قلب و گشاد شدن عروق می شود. این امر باعث افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به اعضا و بافت ها می شود و به عروق کمک می کند تا سالم و باز بمانند.

کاهش چربی خون:

ورزش و تمرینات بدنی باعث کاهش سطح چربی خون می شود. این موضوع می تواند به کاهش تجمع چربی و رسوبات در دیواره های عروق کمک کند و برای پیشگیری از انسداد آنها مؤثر باشد.

کنترل فشار خون:

ورزش منظم می تواند به کنترل فشار خون کمک کند. فشار خون بالا می تواند باعث آسیب به عروق شود و ریسک انسداد آنها را افزایش دهد. با تمرین منظم، فشار خون کنترل می شود و ریسک انسداد عروق کاهش می یابد.

کاهش وزن:

ورزش و فعالیت بدنی منظم می تواند به کاهش وزن کمک کند. چاقی یکی از عوامل خطر برای بیماری های قلبی و عروقی است. با کاهش وزن، ریسک انسداد عروق کاهش می یابد.

 

راه های موثر در پیشگیری از انسداد عروق

ورزش هایی که به طور خاص می توانند در پیشگیری از انسداد عروق مؤثر باشند عبارتند از:

  • ورزش های هوازی مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی و انواع رقص.
  • ورزش های مقاومتی مانند بدن سازی و استفاده از وزنه ها.

مهم است که قبل از شروع هر برنامه ورزشی، با پزشک خود مشورت کنید، به خصوص اگر شما یا خانواده تان سابقه بیماری قلبی یا عروقی دارید. پزشک می تواند برنامه ورزشی مناسبی را برای شما تعیین کند و توصیه های لازم را به شما بدهد.

تغذیه سالم:

تغذیه مناسب و سالم با مصرف میزان مناسبی از مواد مغذی از جمله میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، ماهی، مواد غذایی حاوی فیبر و محدود کردن مصرف چربی‌های اشباع شده و نمک، می‌تواند به کاهش ریسک انسداد عروق کمک کند.

قطع سیگار:

سیگار کشیدن یکی از عوامل خطر بزرگ برای بیماری‌های قلبی و عروقی است. قطع سیگار و جلوگیری از معرض شدن به دود سیگار، به طور قابل توجهی ریسک انسداد عروق را کاهش می‌دهد.

کنترل فشار خون:

فشار خون بالا می‌تواند عوارض جدی برای عروق ایجاد کند. بررسی و کنترل دقیق فشار خون و در صورت لزوم مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک، می‌تواند به پیشگیری از انسداد عروق کمک کند.

مدیریت استرس:

 استرس مزمن می‌تواند عوارض منفی برای سلامت عروق داشته باشد. تمرینات آرامشی مانند مدیتیشن، یوگا، تمرین تنفس عمیق و همچنین فعالیت‌هایی که به شما لذت می‌بخشد مانند قرار گرفتن در محیط طبیعی، خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم، می‌توانند به کاهش استرس و پیشگیری از انسداد عروق کمک کنند.

منبع: https://ghalbmagazine.ir/

 


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 7 آذر 1402 ساعت: 3:30
می پسندم نمی پسندم

مبادله کالای ایرانی و قبرسی و بالعکس


شرکت euromy معروف ترین و معروف ترین شرکت ایرانی قبرس در کنار فعالیت های گسترده اقدام به ترخیص املاک در قبرس و ایران کرده است. کلیه مراحل تسویه حساب زیر نظر وکلای رسمی ایران و قبرس انجام خواهد شد و کارشناسان فروش کلیه مراحل را رعایت خواهند کرد.


معنی تطهیر

مبادله به معنای معامله ای است که از طریق مبادله دو کالا صورت می گیرد. هنگامی که یک معامله تسویه می شود، هر دو طرف به جای استفاده از پول، کالاها یا خدمات خود را با یکدیگر مبادله می کنند که شواهد می تواند بدهی ها یا مطالبات را کاهش دهد.

الزامات تایید ملک قبرس

ترخیص املاک در دو کشور مختلف امکان پذیر است اما طبق قوانین و مقررات دو کشور ممکن است شرایط و محدودیت هایی برای این نوع معاملات وجود داشته باشد. با توجه به اینکه شرکت Euromai در ایران به مشتریان خود نمایندگان رسمی این شرکت را به عنوان نماینده و عضو این شرکت ارائه می دهد و در قبرس شمالی نماینده رسمی این شرکت یکی از وکلای قبرس می باشد، این کار انجام خواهد شد. . با دقت و دقت تمام مراحل انجام خواهد شد. گام به گام تحت کنترل قوانین ایران و قبرس شمالی انجام می شود.

شرایط لازم برای انجام این خرید

تساوی ارزش دو دارایی: همانطور که گفته شد برای تحقق اجازه باید دو دارایی مورد معامله از نظر ارزش با یکدیگر برابر باشند. این تساوی ارزش را می توان با توافق طرفین معامله و یا توسط کارشناس رسمی دادگاه تعیین کرد.

قانون اموال: اموال مورد استفاده در عملیات تهاتر ملک قبرس یورومای باید قانونی، سالم و قابل انتقال باشد. به عنوان مثال، ملک نباید دارای حق حبس یا حق التزام باشد.

اموال شما توسط کارشناسان فروش مستقر در ایران و قبرس شمالی ارزیابی می شود و وکلا قانونی بودن ملک را بررسی می کنند.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 1 آذر 1402 ساعت: 13:12
می پسندم نمی پسندم

6 جنبه مهم در انتخاب قالب وردپرس قبل از طراحی وب سایت

 طبق تحقیقات و بررسی ها، 34 درصد از وب سایت های دنیا با پلتفرم وردپرس راه اندازی شده اند. توسعه دهندگان وردپرس با طراحی انواع تم های وردپرس به صورت دمو نظر بسیاری از کاربران را به این پلتفرم جلب می کنند. ایجاد یک وب سایت و طراحی آن در یک ساعت برای همه کاربران هیجان انگیز است.

تاکنون 11000 قالب آماده وردپرس با چیدمان های مختلف در فضاهای کاری مختلف طراحی و در اختیار کاربران آنلاین قرار گرفته است. منابع معتبر زیادی در اینترنت وجود دارد که کاربران می توانند تم های رایگان و پولی وردپرس را از آنها دریافت کنند.

یکی از مواردی که کاربران در تهیه قالب وردپرس به آن توجه می کنند جذابیت بصری پوسته وردپرس است. زیبایی طراحی وب سایت شما یکی از مهم ترین عوامل در افزایش تعداد بازدیدکنندگان و رضایت کاربران است. اما ناگفته نماند که ویژگی های فنی پوسته وردپرس مهمتر از طراحی آن است و در هنگام تهیه آن بهتر است تمام ویژگی های مهم در قالب انتخابی وجود داشته باشد.

در این مقاله توسط آژانس نوآوری Rossum به معرفی و بررسی ویژگی های کلیدی قالب های وردپرس می پردازیم. ما به شما اطمینان می دهیم که پس از مطالعه این مقاله می توانید بهترین موضوع را برای سایت خود انتخاب کنید. بنابراین از شما دعوت می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پاسخ؛ مهمترین ویژگی قالب های وردپرس ژاکت

طراحی ریسپانسیو یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است. در سال 2013 با گسترش گوشی های هوشمند و تبلت ها و همچنین محبوبیت جستجوهای اینترنتی در این دستگاه ها، پاسخ گویی به اولین ویژگی مهم قالب وردپرس تبدیل شد.

قبل از سال 2013، طراحان سایت طراحی و محتوای سایت را بر اساس اندازه مانیتور کامپیوتر و لپ تاپ اعمال می کردند. بنابراین نمایش سایت بر روی صفحه نمایش بسیار عالی و بدون نقص بود. اما با ظهور گوشی های هوشمند و تبلت ها، مشاهده سایت ها در این دستگاه ها با مشکلات زیادی از جمله سردرگمی طراحی و محتوا مواجه شده است.

برای حل این مشکل، توسعه دهندگان یک ویژگی واکنش گرا به قالب های وردپرس اضافه کرده اند. با افزودن این قابلیت به قالب وردپرس می توان انواع مختلف صفحات را به خوبی در گوشی های موبایل و تبلت ها نمایش داد. بنابراین، امروزه می توانید به راحتی بدون ایجاد مزاحمت، صفحات مختلف را با ترتیب مناسب در دستگاه های هوشمند مشاهده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو در وردپرس

بهینه سازی موتور جستجو یکی دیگر از جنبه های مهم در انتخاب قالب وردپرس است. در واقع بعد از طراحی و پیاده سازی یک وب سایت، قدم مهم بعدی بهینه سازی آن است. بدون رعایت اصول و قوانین سئو نمی توان در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل رتبه خوبی کسب کرد. به همین دلیل، توسعه دهندگان با در نظر گرفتن این موضوع از تم های وردپرس استفاده می کنند.

خوشبختانه خوانایی متون، URL ها و لینک ها در اکثر موضوعات به خوبی پیاده سازی شده است، بنابراین دارای ساختار مناسبی برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. همچنین افزونه Yoest Seo برای تمامی فرمت ها به راحتی نصب می شود و گزینه های زیادی برای سئو در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید در گوگل رتبه اول را کسب کنید، یک قالب بهینه دریافت کنید.

پشتیبانی از شبکه های اجتماعی، جالب ترین ویژگی قالب آماده وردپرس



امروزه اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام یکی از مهم ترین گزینه ها برای بازاریابی کسب و کار آنلاین است. به همین دلیل سیستم تمامی سایت ها باید از انواع شبکه های اجتماعی پشتیبانی کند.

اهمیت این موضوع نیز تیم توسعه را مجبور به پیاده سازی شبکه های اجتماعی در موضوع سایت کرد. بد نیست بدانید که قالب های حرفه ای وردپرس این قابلیت را بدون افزودن افزونه دارند. ارتباط دو طرفه بین شبکه های اجتماعی و سایت باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش درآمد می شود.

به روز رسانی خودکار توسط تیم توسعه قالب وردپرس

یک قالب وردپرس خوب و حرفه ای قطعا یک تیم با تجربه از توسعه دهندگان خواهد داشت. یک قالب وردپرس یک مدل حرفه ای در نظر گرفته می شود اگر کد به طور مداوم بهبود یابد تا ویژگی های بیشتری در اختیار طراحان قرار دهد. یکی دیگر از جنبه هایی که در این شرایط بسیار مهم است افزایش امنیت وب سایت از طریق به روز رسانی است. به همین دلیل در این شرایط پیام های فروش را نادیده نگیرید و به محض ورود وب سایت جدید به روز رسانی کنید تا مشکلات به حداقل برسد. شما می توانید از طریق 10 مرحله برای افزایش امنیت وردپرس به روشی بسیار ساده از وب سایت و محتوای آن محافظت کنید.

به روز رسانی قالب های وردپرس توسط تیم توسعه باید حداقل هر 6 ماه یکبار انجام شود. در غیر این صورت از خرید تم خودداری کنید.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت: 13:58
می پسندم نمی پسندم

همه چیز درباره وانت KMC T9 [+ عکس]


خودروی KMC T9 یکی از محصولات کارخانه خودروسازی چین است. KMC T9 توسط کرمان موتور وارد ایران شد. KMC T9 شباهت هایی با KMC T8 دارد. KMC T9 بر اساس جک T9 چینی ساخته خواهد شد اما با برند کرمان موتور یا KMC در بازار ایران به فروش می رسد. در زیر به بررسی کامل این خودرو در سایت کارمادیو می پردازیم.

KMC T9 کرمان ظاهر و نمای بدنه موتور

اگرچه اکثر تجهیزات فنی جک T9 با T8 مشترک است، اما این ماشین ها از نظر ظاهری تفاوت اساسی دارند. از طرفی Jac T9 کاملاً تحت تأثیر GMC Canyon 2023 است.

یک جلوپنجره بزرگ JAC در کروم توجه را به جلوی T9 جلب می کند و نور LED را فراهم می کند. با وجود وجود لوازم جانبی پلاستیکی مشکی در ظاهر اصلی، جلوپنجره و شکل S جلوه جذابی به جک T9 داده است. به نظر می رسد اندازه بزرگ جلوپنجره و قرارگیری چراغ های مه شکن با بقیه اجزا همخوانی دارد.

از نمای جانبی خطوط بدنه روی دستگیره ها و نزدیک پدال ها دیده می شود. از سوی دیگر، پنجره های کوچک و آینه های جانبی بزرگ کمی کوچک به نظر می رسند. 18 رینگ، لاستیک های عاج، حفاظ فضای بار و قفسه های بار از دیگر لوازم جانبی T9 هستند که در تصاویر رسمی این خودرو قابل مشاهده است.

نمای بیرونی و بدنه کابین موتور KMC T9 کرمان - رنگ مشکی

از نمای عقب، چراغ های مستطیلی مشابه سایر پیکاپ تراک ها برای T9 استفاده می شود، اما سازنده سعی کرده با حالت محبوب و LED های عمودی، خلاقیت کمتری نسبت به رقبا داشته باشد. سپر و قاب گلگیرها همه پلاستیکی هستند و به نظر نمی رسد استحکام لازم برای عبور از جاده های سخت را فراهم کند.

جک KMC T9 بدون شک یک وانت زیبا از یک گروه پیکاپ چینی است که در ایران مونتاژ می شود، اما دارای نکات منفی مانند فراوانی مواد پلاستیکی روی سپرها و سایر قسمت های بدنه است. طول بدنه این مدل 5330 میلی متر، عرض 1965 میلی متر، ارتفاع سقف 1920 میلی متر و فاصله بین دو محور 3110 میلی متر است.

طراحی داخلی و نمای کابین  ماشین جک موتور کرمان KMC T9

ساده سازی و بد سلیقه بودن ترکیب تخته یکی از بزرگترین نکات منفی جک تی 9 است. صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی و پنل دیجیتالی پشت فرمان، ابزار مدرن خودرو هستند، اما خروجی تهویه مطبوع و قاب هشت ضلعی با قاب نقره ای با بقیه اجزا هماهنگ نیست.

طراحی داخلی و نمای کابین جرثقیل موتوری KMC T9 کرمان

فرمان و اهرم دنده مشابه آنچه در خودروهای شاسی بلند جک مانند K7 دیده می شود. قسمت کوچکی از داشبورد از چرم و سایر قسمت ها از پلاستیک سخت ساخته شده است. مواد به کار رفته در سوکت ها و کلیدهای کنترل نیز از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. خریدار جک T9 می تواند از یک صندلی با شکل زیبا با چرم مصنوعی و دوخت های دیدنی لذت ببرد.

ماشین آلات و تجهیزات فنی جک کی ام سی تی 9 کرمان موتور

موتور 2 لیتری توربو T9 221 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر گشتاور در 1900 دور در دقیقه به دست می آید و یک جعبه دنده 8 سرعته ZF با گیربکس اتوماتیک وجود دارد. این خودرو با حداکثر وزن 2300 کیلوگرم به سرعت 150 کیلومتر در ساعت می رسد و مصرف سوخت 10 لیتر در هر صد کیلومتر را ارائه می دهد.

موتور جک CMC T9 کرمان

جک T9 از تزریق مستقیم (GDi) استفاده می کند. در حالت عادی رانندگی، این خودرو دیفرانسیل عقب است و به درخواست راننده دو دیفرانسیل سبک یا سنگین را فعال می کند. زمان مورد نیاز برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت جک T9 اعلام نشده است، اما طبق اطلاعات موجود، احتمالاً همان زمان KMC T8 حدود 15 تا 16 ثانیه خواهد بود. خودروی دیگری از کرمان موتور به نام جک T8 مجهز به موتور 2 لیتری توربو با 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر وزن 1965 کیلوگرم است.

تجهیزات رفاهی و ایمنی موتور سیکلت KMC T9 کرمان

نسخه های کاملا مجهز دارای هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، ترمز دیسکی با ABS و EBD، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل برای کاهش و افزایش سرعت، هشدار برخورد از جلو، راهنمایی راداری بین خطوط رانندگی، نقطه کور راداری هستند. ، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه، شارژر بی سیم، گرمکن برقی صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی و گرمکن داخلی، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف.

رقبا به جای KMC T9 کرمان موتور در ایران

فوتون تونلند G7 اتوماتیک و آمیکو آسنا رقبای اصلی جک KMC T9 در ایران هستند. نکته جالب شباهت Tunland G7 به پلاگین T9 در بحث فنی است. یعنی محصول مونتاژ ایران خودرو با همان گیربکس کمی قدرت بیشتر و گشتاور کمتری ارائه می دهد. از سوی دیگر آمیکو آسنا اتوماتیک 218 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را از یک موتور 2.4 لیتری توربو دریافت می کند که روی کاغذ از جک T9 ضعیف تر است.

قیمت جک KMC T9 در کرمان موتور در بازار جهانی و ایران

در استرالیا، نسخه 2WD، مجهز به موتور بنزینی توربوشارژ و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با امکانات کامل، بین 27000 تا 30000 دلار آمریکا قیمت دارد. از اطلاعات موجود می توان نتیجه گرفت که قیمت خرید جک KMC T9 برای بازار ایران حدود 2.5 میلیارد تومان است. به لطف آپشن های پیشرفته وانت KMC T9، این خودرو می تواند نیازهای بخش بازار پیکاپ های لوکس را برآورده کند.


تاریخ ارسال پست: شنبه 13 آبان 1402 ساعت: 7:3
می پسندم نمی پسندم

مضرات استفاده از کرم پودر حقایق سختی است که باید بدانید


در مقالات قبلی وبلاگ بارها و بارها در مورد اهمیت خرید بهترین فونداسیون برای خودتان صحبت کرده ایم. همه شما می دانید که پوست صورت بسیار حساس است و استفاده از هر نوع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی یا تقلبی به سلامت آن آسیب می رساند. گاهی آسیبی که این محصولات به پوست شما وارد می کنند بسیار جدی و گاهی غیر قابل جبران است. مهم ترین نکته در اینجا این است که گاهی حتی بهترین مارک کرم پودر به دلیل سهل انگاری به پوست آسیب می رساند. در این مقاله شما را با عوارض استفاده از کرم پودر آشنا می کنیم. منتظر حقایق سخت در مورد این محصول باشید.

بثورات پوستی

بثورات پوستی ناشی از استفاده از کرم پودر

یکی از عوارض استفاده از کرم پودر که افراد دارای پوست چرب را درگیر می کند، جوش زدن پوست است، حتی پس از استفاده از بهترین نوع کرم پودر. همانطور که می دانید از کرم پودر برای پوشاندن عیوب و یکنواخت شدن رنگ آن استفاده می شود. به همین دلیل معمولا چندین ساعت و گاهی تمام روز روی پوست باقی می ماند. افراد دارای صورت چرب که از فونداسیون نامناسب یا حتی تقلبی استفاده می کنند، منافذ پوست را با رنگ بیشتر و مواد شیمیایی دیگر پر می کنند.

جوش ها به دلیل انسداد منافذ پوست ایجاد می شوند از طرفی این افراد باید به استفاده از کرم پودر ضد آکنه توجه کنند این محصولات فاقد چربی و الکل هستند و احساس سنگینی، چربی و حساسیت به پوست نمی دهند به این ترتیب می توان آن را به راحتی برای چندین ساعت روی پوست تحمل کرد برای اطلاعات بیشتر، مقاله زیر را مطالعه کنید

پیری و چین و چروک پوست

پیری پوست و چین و چروک

پیری و چین و چروک پوست یکی دیگر از عوارض استفاده طولانی مدت از پودر است. در واقع بهترین حالت استفاده از پودر به صورت موقت و کوتاه است. حقیقت تلخ در مورد فونداسیون این است که هر چه محصول بیشتر دوام بیاورد، سنگین‌تر می‌شود. اگر این مواد سنگین برای مدت طولانی روی پوست باقی بمانند از تنفس طبیعی آن جلوگیری می کنند. پوستی که نمی تواند در طول روز خوب نفس بکشد به مرور زمان دچار کمبود اکسیژن می شود.

شکنندگی اکسیژن پوست منجر به تخریب کلاژن و تخریب ساختار آن می شود. همه این عوامل با هم کار می کنند، بنابراین پوست نمی تواند فرآیندهای بازسازی طبیعی خود را به خوبی انجام دهد. اختلال در عملکرد بازسازی و ترمیم پوست منجر به چین و چروک پوست می شود. اگر می خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید، استفاده از کرم پودر را کاهش دهید و از ماندگاری کرم پودر خودداری کنید. مگر اینکه شرایط اضطراری وجود داشته باشد.

تغییر رنگ پوست

ایجاد لکه در پوست به دلیل استفاده از کرم پودر

جالب است که هدف بسیاری از افراد از استفاده از بهترین مارک کرم پودر، پوشاندن لک ها است. مشخص نیست که با استفاده مکرر و مکرر از این محصول، پوست ممکن است در مدت طولانی لکه های مختلفی ایجاد کند. در واقع یکی از عوارض استفاده از کرم پودرها تغییر رنگ پوست به مرور زمان است. این مشکل زمینه ساز ایجاد لکه های مختلف روی پوست است.

از طرفی برخی از افراد از میزان SPF موجود در کرم پودر راضی هستند و قبل از شروع آرایش از ضد آفتاب استفاده نمی کنند. به یاد داشته باشید که کرم پودرها دارای میانگین SPF 15 هستند در ضمن یک فرد خوب با پوست معمولی باید از ضد آفتاب با حداقل SPF30 استفاده کند و هر 2 ساعت یکبار آن را تجدید کند.با این اطلاعات بهتر است بدون آرایش و فقط با نور آفتاب بیرون برود. برای پوستی شفاف و یکدست اگر رنگ پوست یکدست برایتان مهم است، از کرم ضد آفتاب رنگی استفاده کنید.

پوست خشک

پوست خشک

تصور کنید برای یک مهمانی آماده می شوید و وقتی بیرون می روید، صورتتان خشک و خیس است. احساس منفی ناشی از رویداد را می توان درک کرد و به آن فکر کرد. جالب است بدانید که این پدیده ناخوشایند می تواند یکی از عوارض استفاده از کرم پودر باشد. به عبارت دیگر افرادی که به طور طبیعی پوست خشک و حساس دارند با استفاده از کرم پودر نادرست مشکل خود را افزایش خواهند داد. البته راه هایی برای حل این مشکل وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

یکی از بهترین راه ها خرید بهترین مارک مرطوب کننده پودری است. خوشبختانه این محصولات از برندهای معتبر در بازار موجود هستند. البته فراموش نکنید که مرطوب کردن پوست نیز نقش مهمی در کاهش عوارض استفاده از کرم پودر دارد. قبل از آرایش، بهتر است پوست را با مقدار کافی مرطوب کننده یا سایر کرم های مرطوب کننده مرطوب کنید. حتی برای پوست های خیلی خشک توصیه می کنیم یک ساعت قبل از آرایش صورت را مرطوب و آماده کنید. به این ترتیب پوست بهتر می تواند مواد تشکیل دهنده کرم پودر را بپذیرد و با آرایش نتیجه بهتری را متوجه شود.

پوست درخشان

پوست به دلیل استفاده از کرم پودر براق می شود

یکی از عوارض استفاده از پودر پودر براق شدن پوست بعد از استفاده از آن است. این به دو دلیل اتفاق می افتد. اول اینکه پوست انسان بسیار چرب است و در گرمترین فصل از کرم پودر سبک استفاده می کرد. دوم اینکه کرم پودر از روغن درست می شود. البته در گرم ترین فصل، نمی توانید از کرم پودر روغنی یا کرم پودر شفاف استفاده کنید. هر دوی این محصولات در نهایت چهره را براق و مصنوعی نشان می دهند. برای کسانی که پوست چرب دارند، توصیه می کنیم برای جلوگیری از این مشکل، یک کرم پودر مات خوب یا یک کرم پودر خوب بخرند.

اخرین حرف

در این مقاله در مورد عوارض استفاده از کرم پودر صحبت کردیم. البته این مشکلات بیشتر برای افرادی پیش می آید که محصول مناسبی با نوع پوست خود انتخاب نمی کنند. با مطالعه سایر مقالات در مورد کرم پودر در این وبلاگ می توانید بهترین مارک کرم پودر را برای خود بیابید. همچنین کارشناسان پوست و زیبایی فروشگاه اینترنتی اردمی در کنار شما هستند تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. چه مشکلات دیگری با این محصول دارید؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

 

رجوع به مقاله: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/


تاریخ ارسال پست: جمعه 5 آبان 1402 ساعت: 15:29
می پسندم نمی پسندم

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل سال ۱۴۰۲

 

البته همانطور که گفته شد زودتر به فکر کلاس باشید چرا که در ایام امتحانات قیمتها بیشتر شده و گرفتن وقت از مدرسین خوب سخت تر خواهد شد. پایینتر است. البته مدرسین با سابقه و دبیران و معلمین با سابقه آموزش و پرورش ممکن است هزینه های بالاتری را مطالبه نمایند. استادبانک به عنوان یکی از برترین موسسات تدریس خصوصی ایران میتواند با توجه به مزایای ویژه خود، مرجعی قابل اطمینان برای معلمین باشد تا به عنوان معلم خصوصی ابتدایی در آن مشغول به تدریس شوند. همچنین یک معلم خصوصی ممکن است برای ارائه آموزش به دانش آموزی که امکان حضور در مدرسه ندارد تعیین شود. در صورت امکان از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید. درست است که هزینه کلاس خصوصی سوم ابتدایی مثلا در مقایسه با کتاب کمک آموزشی بالاتر است، اما بازدهی کلاس خصوصی بسیار بیشتر است. معلم خصوصی ریاضی در اصفهان برای پایه ششم در منزل، معلم خصوصی ریاضی چهارم دبستان، معلم خصوصی ریاضی سوم و معلم های پایه های دیگر با تلاش و کوشش با بهترین شیوه های تدریس خصوصی ریاضی هفتم اصفهان و آموزش های مفهومی توانستند اعتماد خانواده ها را جلب کنند . فراموش نکنید برای شغل معلم خصوصی اصل بر صبر و حوصله مدرس است.

در این مرحله اصلا به قیمت درخواستی مدرسین توجه نکنید. برای زبان انگلیسی کنکور که کسب درصد بالا در آن سرنوشت ساز است ریسک نکنید و قیمت را در اولویت دوم قرار دهید. برای مثال یکی از این سایتها دارای بیش از ۳۴۰۰۰ آموزگار ثبت شده در کالیفرنیا همراه با نرخ تدریس آنهاست. بنابراین، به جای اینکه تمام تلاش شما انتخاب یک معلم خصوصی با نرخ ارزان باشد تلاش کنید با یک استاد حرفه ای، متخصص و با تجربه کلاس داشته باشید. بعد از انجام این کار، در مرحله بعد از بین مدرسینی که انتخاب کرده اید با معلمی که مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت را پیشنهاد داده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. برای تمامی اساتید سوابق تدریس، رزومه کاری، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است. بر روی عبارت لیست کامل اساتید تدریس خصوصی کلیک نمائید تا مدرسین خانم و آقا، شماره تماس ایشان و هزینه درخواستی هر استاد برای تدریس خصوصی در منزل در سال 1402 و 1403 یا هر زمان دیگری را مشاهده نمائید.

تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان در یک مرکز یادگیری ریاضی که به بچه ها می آموزد ریاضی را به روشی که برای آنها معنا دارد آموزش می دهد. شاید مرحله اول ثبتنام استادبانک برای ساخت پروفایل به دلیل طی کردن پروسه ثبتنام و مصاحبه، وقتگیر باشد، اما در همان ابتدای فرآیند تدریس، به شما میکند به عنوان بهترین معلم ابتدایی، رزومه جامعتر و دقیقتری از خود بر روی سایت تدریس خصوصی استادبانک، ایجاد کنید. این امکان به شما کمک میکند تا به راحتی با دانشجویان و علاقهمندان به زمینه تدریس شما در ارتباط باشید و از آنها برای پیشرفت کسب و کار خود بهره ببرید. آگهی تدریس خصوصی در تمامی زمینه ها و همه درس های دانش آموزان و همه رشته های دانشگاهی برای دانشجویان در این سایت قرار می گیرد معلمان، اساتید، مربیان و همه مدرسان که به هر نحوی در زمینه تدریس خصوصی فعال بوده امکان انتشار آگهی را در این سایت خواهند داشت. رزومه و سوابق تدریس معلم های خصوصی را ببینید و با توجه به هزینه درخواستی هر مدرس یک معلم خصوصی عالی دبستان با قیمت مناسب و منصفانه برای خودتان انتخاب کنید.

اگر در جستجوی معلم خصوصی ریاضی چهارم دبستان و یا اساتید ریاضی پنجم در منزل هستید باز هم در همین سایت اساتید بسیار خوبی را می توانید مشاهده و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در سایت دیگری هم ذکر شده است، نرخ تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان و سایر مقاطع از ایالت به ایالت و موضوع موضوع متفاوت است، اما به طور متوسط، هزینه یک معلم خصوصی تقریبا بین 15 تا 80 دلار در ساعت (750 هزار تومان تا 4 میلیون تومان برای هر ساعت تدریس خصوصی) است. دوستان عزیزی سوال کرده اند قیمت کلاس خصوصی ریاضی ساعتی چند، پاسخ به این سوال برای مراکز آموزشی مختلف متفاوت است و بستگی به سابقه آموزشگاه و سابقه تدریس معلم دارد. در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران از ابتدایی تا دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد. در این بخش در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و نحوه هماهنگی کلاسهای ریاضی با قیمت مناسب و ارزان توضیحاتی ارائه شده است. در ادامه بدون توجه به قیمت درخواستی مدرسین، سعی کنید ۶ معلم خوب را با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان انتخاب نمایید.

پیشنهاد می شود برای انتخاب معلم خصوصی کلاس اول و ابتدایی یا هر استاد دیگری در ابتدای کار قیمت را مد نظر قرار ندهید و فقط به سوابق تدریس و رزومه کاری مدرس توجه نمائید. می توانید با آموزشگاههای مختلف در ارتباط باشید و یا در شبکه های اجتماعی برای خودتان تبلیغ کنید. بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس هم ارائه کرده اند و می توانید نحوه تدریس خصوصی ریاضی هر استاد را ببینید و معلم ریاضی مد نظر خودتان را انتخاب نمائید. معیار مناسب برای انتخاب قیمت این است: نه آنقدر قیمت کلاس های خصوصی خودتان را کم در نظر بگیرید که حتی با جذب شاگرد زیاد درامد خوبی بدست نیاید و نه آنقدر نرخ کلاس ها را بالا در نظر بگیرید که جذب شاگرد سخت شود. به منظور انتخاب بهترین معلم دوم ابتدایی با قیمت منصفانه و مناسب به این ترتیب عمل نمایید: در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود عبارت دوم ابتدایی و یا دوم دبستان را وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک کنید.

این گروه از اساتید جروه بهترینها در زمینه تدریس خصوصی هستند و به دلیل داشتن سوابق بالای تدریس در مدارس، آموزشگاهها، موفقیتهای عالی علمی و تحصیلی و همچنین تدریس در مدارس تیزهوشان و برتر کشور، امتیاز و عملکرد بالایی در استادبانک دارند. گاه در برخی از مدارس، دانش آموزان از کلاس میگریزند یا در کلاس به دلیل خستگی پس از مدرسه به خواب میروند. با هزینه 50 تا 100 هزار تومان هم می توانید یک معلم خوب کلاس اول یا سایر مقاطع ابتدایی را داشته باشید. هفتم پرش پکیج کامل هفتم موسسه معلم خصوصی پرش - وبسایت . در بسیاری از کشورها افراد میتواند بدون دیدن آموزش خاصی تبدیل به معلم خصوصی شوند. نکته دیگری که باید مد نظر قرار گیرد این است که والدین در همکاری با معلم خصوصی باید بر روند برگزاری کلاس ها و انجام تکالیف و تمرینات نظارت داشته باشند. و همه اینها منجر به موفقیت بزرگتر در کلاس ، در زمان تکالیف و زندگی می شود.

مسابقات اسب سواری وارابه رانی همه برنا مه ورزشی رومیان را در جشن ها تشکیل می داد. تدریس خصوصی ریاضی هفتم اصفهان توسط معلم با سابقه ریاضی خانم شفیع زداه، در این مجموعه دوستانی گرد هم آمده اند تا با تشکیل کلاس خصوصی ریاضی در اصفهان،شکل نوینی از ارتباط بین معلم و دانش آموز را رقم بزنند. راهکارهای متنوعی برای کاهش هزینه های کلاس با بهترین معلم خصوصی ابتدایی وجود دارد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان در این آموزشگاه، برای مقطع دبستان ساعتی 40 هزار تومان و برای دبیرستان ساعتی 50 هزار تومان میباشد. این دسته از معلمان بابت شهرت و اسمی که در بین کادر آموزشی و دانشآموزان به دست آورده، مبالغ بسیار بالایی را برای کلاس خصوصی ریاضی خود تعیین میکنند. برای مشاهدۀ نرخ کلاس خصوصی، به سایت استادلینک (همین سایت) سر بزنید. با توجه به اعتبار سایت تدریس خصوصی استادبانک، هزینه تدریس خصوصی ریاضی در این سایت چقدر است؟

برای درخواست معلم خصوصی ریاضی چقدر باید هزینه کرد؟ برخی از معلم ها در همین سایت ایران مدرس در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند که برای اطلاع از نرخ دقیق کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. مدرسان با تجربه، ریاضی را با استفاده از مواد و فنون تدریس اختصاصی که یک برنامه یادگیری طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای هر دانش آموز ارائه می دهند ، خواه آنها خیلی ضعیف باشند یا در ریاضیات از قبل جلوتر باشند. خصوصا اینکه در شرایط حال حاضر در کلاس های آنلاین مدرسه ممکن است انتقال مطالب خیلی خوب اتفاق نیفتد. همانطور که گفته شد، در مراحل اولیه کار ممکن است تعداد شاگردهای شما خیلی زیاد نباشد. البته در شهرهای کوچک شاید قیمت متوسط گفته شده زیاد به نظر برسد و در کل قیمت کلاسهای ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با قطعیت نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد. البته تعدادی از مدرسین نرخ بیشتری را مد نظر دارند که در پایین قابل مشاهده است.

از دانشجویان سال اول دانشگاههای معتبر تا کسانی که مؤلف کتابهای برتر کمک آموزشی هستند، تدریس خصوصی انجام میدهند و همین امر باعث شدهاست قیمت تدریس خصوصی از قیمتهای بسیار پایین در حد ساعتی ۲۰ هزار تومان تا ساعتی ۲ میلیون تومان متغیر باشد. چون به هر حال وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و به همین دلیل با هزینه پایین تری تدریس را انجام خواهد داد. رویکرد آموزش ما فراتر از تدریس ریاضی سنتی است تا درک و ایجاد عشق به ریاضی را توسعه دهد. علوی: یکی از روشها این است که الفبا را در ابتدای سال تحصیلی آموزش دهیم که رویکرد قبلی این کار را انجام میداد اما این موضوع دانش آموز را در خواندن دچار مشکل میکرد اما در رویکرد جدید که ارتباطی است الفبا را از طریق مکالمه و محیط واقعی آموزش میدهیم. بهطور معمول یک مدرس خصوصی به دانش آموزی که در یک یا چند موضوع درسی ضعیف است کمک میکند. نرخ ها ممکن است بسته به عوامل مختلفی از جمله سطح تحصیلات، تخصص و دشواری موضوع متفاوت باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل لطفا از صفحه ما بخواهید.


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت: 9:58
می پسندم نمی پسندم

آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «پناه آخر من باش شده رویات همه چیزم»

متن آهنگ پناه آخر من باش شده رویات همه چیزم سامان جلیلی

پناه آخر من باش شده رویات همه چیزم دارم ترسامو هر لحظه تو آغوش تو میریزم
یه باور تو جهان من با احساس تو در میره به عمق باورم میرم چقد حست نفس گیره
نمیخوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها تو که ناجیم نباشی من همون بهتر بشم تنها
همیشه درد تنهاییم یه باری شد روی دوشت تو این دنیای بیرحمی نذار کم شم از آغوشت

 

آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «پناه آخر من باش شده رویات همه چیزم»


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 30 مهر 1402 ساعت: 5:7
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 8