مزایای استفاده از جاروبرقی خانگی

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 80
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 757
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 76
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 252
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 758
    بازدید ماه بازدید ماه : 15035
    بازدید سال بازدید سال : 66265
    بازدید کلی بازدید کلی : 284431

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.17.165.168
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

مزایای استفاده از جاروبرقی خانگی


جاروبرقی یکی از دستگاه های نظافت صنعتی است که با تسریع و تسهیل فرآیند نظافت جایگاه ویژه ای در بین کاربران دارد و به دلیل کیفیت نظافتی بالاتر نسبت به روش های سنتی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. جاروبرقی های خانگی به لطف فناوری پیشرفته خود بسیار موثرتر از روش های نظافت سنتی هستند. و بهترین راه حل برای نظافت منازل، محل کار و صنایع هستند.

جاروبرقی خانگی اساس کار است

جاروبرقی های خانگی و جاروبرقی های تمیز کننده سطوح شامل یک موتور و یک پمپ مکنده است که با مکش هوای داخل مخزن خلاء را در مخزن ایجاد می کند. افت فشار هوا در داخل مخزن خلاء باعث می شود هوا با سرعت بالا از دهانه مخزن به داخل کشیده شود. سرعت جریان هوا باعث حذف و انتقال آلاینده ها در مخزن می شود. سیستم فیلتراسیون یکی دیگر از قطعات جاروبرقی است که بیشترین تاثیر را بر کیفیت هوای اطراف دارد و آلاینده ها را پخش نمی کند. هوای ورودی به مخزن به سطح فیلتر نفوذ می کند و ذرات آلوده کننده در الیاف و منافذ فیلتر محبوس می شوند. جریان هوا با عبور از سوراخ های فیلتر وارد محیط می شود و آلاینده ها را حذف می کند. کیسه پاکت مورد استفاده در جاروبرقی خانگی فیلتر این دستگاه می باشد. این کیسه دو لایه است و لایه داخلی وظیفه عبور آلاینده ها و هوا را بر عهده دارد.

رابطه بین قدرت مکش و سرعت مکش در جاروبرقی

قدرت مکش جاروبرقی خانگی و جاروبرقی، قدرت مکش جاروبرقی توانایی دستگاه در ایجاد جاروبرقی و وارد کردن جریان سریع به مخزن است، در حالی که سرعت مکش حجم هوای مکیده شده به مخزن در یک بازه زمانی معین است. این مقدار هوا باعث انتقال آلاینده ها به داخل مخزن می شود. نکته قابل توجه در مورد جاروبرقی این است که سرعت مکش و قدرت مکش دستگاه ارتباط مستقیمی با یکدیگر ندارند. به عبارت دیگر، در حداکثر قدرت مکش، سرعت مکش کمترین مقدار و در حداکثر سرعت مکش، قدرت مکش حداقل است. بنابراین یافتن قدرت و سرعت مکش ایده آل برای دستگاه های مکش تأثیر بسزایی در کارایی و بهره وری دستگاه دارد.

مزایای استفاده از جاروبرقی خانگی

استفاده از ماشین لباسشویی های اتوماتیک به جای روش های سنتی نظافت مزایایی دارد که در مقاله بعدی به طور خلاصه به بررسی آنها می پردازیم. نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران

تمیز کردن با جارو خانگی آسان تر و موثرتر است

 سرویس جاروبرقی بوش  و مزایای استفاده از جاروبرقی با کمک جاروبرقی جمع آوری انواع آلودگی ها بسیار آسان است. حتی نمونه های آب و خاک این ابزارها توانایی جمع آوری مایع ریخته شده روی سطح را دارند. جاروبرقی ها مجهز به ظرف هستند و گرد و غبار و آلاینده های انباشته شده را در داخل ظرف ذخیره می کنند که تخلیه و انتقال آلاینده ها را تسهیل می کند. جاروبرقی ها مجهز به سیستم فیلتر هستند و از پخش گرد و غبار در محیط جلوگیری می کنند.

با جاروبرقی خانگی در زمان صرفه جویی کنید

پاک کننده ها در زمان صرفه جویی می کنند پاک کننده ها مکانیکی هستند و بر خلاف روش های سنتی زمان کمتری برای تمیز کردن نیاز دارند. جاروبرقی ها به لطف موتورهای قدرتمند به کار رفته در طراحی خود، با جذب سریع ذرات و آلاینده ها، مناطق را در مدت کوتاهی تمیز می کنند.

ارتقاء سطح بهداشت و سلامت

جاروبرقی خانگی و صرفه جویی در هزینه آلودگی هوا تنها به فضاهای بیرونی محدود نمی شود، بلکه باعث آلودگی هوای داخل خانه نیز می شود. جاروبرقی علاوه بر تمیز کردن کف و جمع آوری آلاینده ها، کیفیت هوای محیط را بهبود می بخشد. سیستم فیلتراسیون مورد استفاده در جاروبرقی ها با جذب هرچه بیشتر آلاینده ها و بهبود کیفیت هوای محیط با عبور هوای تمیز و بدون آلودگی از بازگشت جاروبرقی به محیط جلوگیری می کند.

با استفاده از جاروبرقی خانگی در پول خود صرفه جویی کنید

جاروبرقی های صنعتی و کاهش زمان نظافت علاوه بر راحتی و اقتصادی بودن بسیار بیشتر از روش های سنتی، استفاده از جاروبرقی باعث افزایش دفعات نظافت و جاروبرقی می شود که تفاوت زیادی ایجاد می کند. عمر فرش را افزایش می دهد. و فرش.




تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 13 مهر 1402 ساعت: 16:26
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: