راز نهایی دبی مال

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 40
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 13
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 863
    بازدید ماه بازدید ماه : 9565
    بازدید سال بازدید سال : 51008
    بازدید کلی بازدید کلی : 269174

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.218.55.14
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

راز نهایی دبی مال

 

در شهربازی موشن گیت دبی هر روز برنامههای متنوعی برای سرگرنی تدارک داده شده است و میتوانید به تماشای آکادمی کونگ فو پاندا و عملیات پنگوئنها و بسیاری از سرگرمیهای دیگر بنشینید و شاهد سیر تکامل فیلمها و تبدیلشان از یک ایدهی ساده به یک بلاکباستر باشید. انتظار دیدار با برخی از مشهورترین کاراکترها از جمله کاراکترهای فیلمها و انیمیشنهای گوستباسترز، کونگ فو پاندا، هانگر گیمز، اسمورفها، شرک و ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی را در موشن گیت دبی داشته باشید. برخی از مشهورترین و به یاد ماندنی ترین فیلمهای بالیوودی از جمله شعله و لاگان سواری یا نمایش خاص خود را دارند. مشهورترین مرکز خرید دبی، دبی مال است که اکثر گرشگران را در سفر به دبی، به خود جذب میکند. این سایت با ارائه اطلاعات جامع و بهروز، شما را در انتخاب و برنامهریزی سفرتان به دبی یاری میکند.با لگولند و موشن گیت دبی، به دنیایی از هیجان، سرگرمی و تجربههای خیرهکننده خوش آمدید. شرایط لازم برای رزرو بسته:- این بسته برای کودکان زیر دو سال قابل خریداری نیست.- کالسکه یا ویلچر امکان دسترسی به این بخش را ندارند.- حداقل قد لازم برای بازدید از این بخش، ۱۴۰ سانتیمتر است.- بازدیدکنندگان باید توانایی بالا و پایین رفتن از پلهها را برای بازدید از سفره ماهیها داشته باشند.- بازدیدکنندگان باید از ۱۵ دقیقه قبل از زمان برنامهریزی شده در محل حضور پیدا کنند. پالم جمیرا یا نخل جمیرا (Palm Jumeirah) جزیرهای مصنوعی در دبی است که در آن جاذبههای توریستی متعددی برای گردشگران ایجاد شده است. این منطقه ترکیبی از خدمات بسیاری است که آن را به عنوان یک شهر مسکونی و توریستی برتر معرفی می کند. مرکز تجارت جهانی دبی دارای یک میلیون فوت مربع فضای نمایشگاهی مناسب و متنوع، ترکیبی از کافه ها و رستوران ها، به علاوه فضای آزاد باغ نخل (Palm Garden) است که می تواند برای جشن های شادی و یا به عنوان منطقه ی تفریحی غیر رسمی استفاده شود.

رستوران مورد نظر در طبقه هم کف واقع شده است. هتل آپارتمان فلورا کریک دلوکس در قلب مراکز خرید، رستوران ها و مراکز سرگرمی دبی و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. بسیاری از پکیج های تور دبی نیز هتل ها یا برنامه های تفریحی این منطقه را برای مسافرانشان در نظر می گیرند. مجموعه هورام گشت توانسته با مشاوره درست و اصولی، گردشگران را راهنمایی کند تا در بهترین زمان به دبی سفر کنند و توانایی معرفی بهترین هتل های دبی را به مسافرین نیز دارند. در اینجا همچنین یک سینمای اختصاصی برای کودکان وجود دارد که میتواند آنها را برای مدتها سرگرم نگهدارد تا والدین با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. و البته که نمیتوان فرصت دیدن نحوهی ساخت لگو در کارخانه و گشت و گذار در مینیلند، سرزمینی کوچک که بچهها در آن حکم غولها را دارند، از دست داد. چند زمین بازی مجهز برای بچهها و یک زمین فوتبال کوچک نیز در اینجا وجود دارد. اگر نمیخواهید يا نمىتوانيد غذايى تهیه كرده و همراه خود بیاورید نگران نباشيد چون کافهها و رستورانهایی نیز در داخل پارک وجود دارد. امامبارگاه ساتوا (صفوه) در سال 1981میلادی با نظارت حضرت آیتالله سیدمحسن حکیم، به منزله مرکز اصلی جماعت دوبی فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این مرکز خرید بیش از 120 فروشگاه دارد که محصولات متنوعی میفروشند. پارک آبی لگولند دبی بیش از بیست سرسره، سواری و تفریحات هیجانانگیز دارد. در کنار داشتن بیش از دو جین سواری مختلف در سراسر تم پارکهای اصلی، دبی پارک اند ریزورت گنجینهی بزرگی از نمایشها، جاذبهها و رستورانها را به شما پیشنهاد میدهد. این محوطه نه تنها سه تم پارک، پارک آبی و هتل داخل مجموعه را به هم متصل میکند، طیف وسیعی از گزینههای مختلف برای صرف غذا و خرید را در اختیار شما قرار میدهد.

کارکنان این ساحل خصوصی دبی تا لب دریا به شما سرویس ارائه میدهند. این پارک آبی در حدود سی سرسره و ساحل خصوصی دارد که می توانید از امکاناتی مانند موج سواری، جت اسکی و کایاک سواری لذت ببرید. توجه به جزئیات رنگارنگ و طراحی خارقالعاده این تلهکابین باعث شده تا تجربه سواری با آن در IMG دبی هیجانانگیز و به یاد ماندنی باشد. دنیای کاملا جدیدی از سرگرمی را در پارک آبی آتلانتیس، تجربه کنید! پارک دیگر مجموعه یعنی بالیوود پارک دبی ، عاشقان دنیای جادویی و سراسر رقص و آواز سینمای هند را مجذوب خود خواهد کرد. این پارک هیجانانگیز واقع در دبی پارک اند ریزورت، شور و حال سینمای هند و صنعت فعال بالیوود را از کیلومترها آن طرفتر به دبی میآورد. آیس لند در راس الخیمه واقع شده است و هیجانانگیزترین تفریحات آبی را بین پارک های آبی دبی در خود جای داده است. همانطور که اشاره شد در کشور ما سه پارت نامبر وجود دارد که عمدهترین تفاوت بین آنها دو مورد است. میتوان مطمئن بود که مغازهها در مورد ارائه قیمت درست سختگیر هستند و همیشه با نرخ طلای مصوب هماهنگ هستند. چطور میتوان به پارک اند ریزورت دبی رفت؟ بر خلاف پارکهای عمومی دبی، نمیتوانید غذا و نوشیدنی را به منطقه پارک بیاورید، اما 30 فروشگاه مختلف از جمله رستورانها، کافهها، کیوسکهای غذا، و مغازهها در آن وجود دارد، این پارک به صورت فصلى و تقریباً از نوامبر تا آوریل باز است. این پارک بزرگ، با وسعت 51 هکتار، در مرکز دبی، زمانی که گرمای طاقتفرسای ماههای تابستان از بین رفت، مقصد مورد علاقه خانوادههای محلی برای آخر هفته است.

پارک آبی لاگونا در منطقه لامر دبی واقع شده و بین پارک های آبی دبی جایگاه خوبی دارد. این بنای بی نظیر , اجاره خودرو در دبی بلندترین و مرتفع ترین زمین تنیس جهان را در خود جای داده است که در نزدیکی بالاترین طبقه برج واقع شده است . علاوه بر این، به سمت آکواریوم The Lost Chamber قدم بزنید تا آکواریوم غوطهوری را ببینید که بیش از 65,000 موجود دریایی را در خود جای داده است. بازدیدکنندگان میتوانند پیش از ورود به مجموعه پیرامون کنسرتها، نمایشها و سایر جشنهای خانوادگی تاریخ مورد نظر خود آگاهی کسب کنند. ساحل الصفوح به خاطر وجود آبهای کم عمق برای آب بازی کودکان بسیار مورد توجه قرار میگیرد. برای خانوادههایی که بچههای کوچک دارند، مناطق زیادی در سرتاسر پارک با تجهیزات زمین بازی وجود دارد. آتلانتیس آکواونچر دبی بزرگترین پارک آبی جهان است. در داخل مارینا دبی و نخل جمیرا، فضايى سبز محوطهسازی شده است که در اطراف دریاچهای ساخته دست بشر قرار دارد. سازهها و مجسمه های هنر معاصر در نقاط مختلف این تفرجگاه قرار دارند. این برج دارای انواع و اقسام رستورانها و امکانات رفاهی برای توریستها و مهمانان خود است که میتوانید در این قسمتها انواع غذاهای مختلف از سراسر جهان را سرو کنید و همچنین با چشماندازهای زیبایی که به بیرون هتل دارند آرامش را به ذهن خود هدیه دهید. پارکهای دبی در ماههای خنکتر (تقریباً از اکتبر تا آوریل) به شلوغترین حالت خود مىرسند، مخصوصا آخر هفتهها. در اين پارك تابلوهای تخت گل آراسته در اطراف زمینهای وسیع چمنی پراکنده شده است که خانوادهها، آخر هفتهها را برای پیکنیک به اينجا میآیند و در آن وقت میگذارنند. پارک صفا که بهخاطر امکانات ورزشی تیمی فوقالعادهاش شناخته میشود، دارای زمینهای تنیس، والیبال، بسکتبال و همچنین پیستی برای دوندگان است و میتوانید برای دوچرخهسواری در مسیرهای پارک در محل دوچرخه کرایه کنید. مشرف با امکانات ورزشی تیمی، از جمله زمین فوتبال، بسکتبال، و زمینهای والیبال، مقصد اصلی تیمهای محلی و همچنین گروههاى دوستانه است.

پارک برج همچنین یک مقصد محبوب برای بازديد از مناظر و عکاسى از آسمان خراشهای اطراف است. ریورلند دبی رو به عموم باز است و برای ورود به آن نیاز نیست هیچ هزینهای پرداخت کنید. چیزهای زیادی برای سرگرم کردن اعضای کوچکتر خانواده با یک پارک دایناسورها (با دایناسورهای متحرک و یک موزه کوچک اختصاصى دایناسورها) و یک باغ درخشان به نام دبی گاردن گلو وجود دارد که با نورهای چشمک زن روشن می شود و پس از تاریکی یک باغ افسانه ای ایجاد میکند. پس اگر کودک دارید و به دنبال بهترین پارک های دبی می گردید، فرصت دیدن این پارک مشهور را از کودکانتان دریغ نکنید. برای مردم محلی، چمنزارهای بزرگ و به خوبی نگهداری شده در اینجا بهترین نقطه برای رهاكردن بچهها برای صرف انرژی اضافی شان است. پارک مشرف درست در لبه شرقی شهر، 13 جریب زمين را پوشش میدهد و خانوادههایی که به دنبال فضای طبيعى هستند تا بچهها را از كسالت خارج كنند، مى توانند به اين محل بيايند. پنج نوار شنی در اين پارك وجود دارد: چهار عدد در ضلع شرقی پارک و یکی در غرب. این عدد حتی از مقدار آهن استفادهشده در برج ایفل هم بیشتر است؛ پس انتظار سازهای عظیمالجثه را داشته باشید. هر وسیله بازی محدوده سنی و قدی دارد پس قبل از استفاده به آن توجه کنید. پارک آبی آکوا وِنچِر دارای منطقه شبیه سازی دریا نیز می باشد، در این قسمت می توانید با دلفین ها بازی کنید، شیر های دریایی را از نزدیک ببینید و در تالاب کوسه ها شیرجه بزنید. سفر به دبی در این زمان، نه تنها فرصت تماشای زیبایی های این آکواریوم در آب و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه شانس شما برای تجربه فستیوال های گوناگون این شهر در ماه های دی، بهمن و اسفند را نیز افزایش خواهد داد.

تعلم قيادة السكوتر (للمبتدئين) how to ride a scooter بازدیدکنندگان میتوانند در پارکهای مجموعه یعنی موشنگیت دبی، پارک بالیوود دبی، لگولند دبی و پارک آبی لگولند جمعا بیش از ۱۰۰ سواری جذاب و هیجان انگیز سرپوشیده و روباز و بسیاری تفریحات دیگر را تجربه کنند. پس از ۴۰ سواری و نمایش سرگرمکنندهی پارک با تم لگو لذت ببرید و در نهایت برای رفع خستگی، به پارک آبی لگولند دبی بروید و تنی به آب بزنید، بازی کنید و قایق لگویی خود را بسازید. نمایش گلها محوطههای پیچیدهای از تختها ، یک دهکده كوچك ، قلعه گلها ، طرحهای سورئال سه بعدی و یک هواپیمای A380 عظیم گلدار (که بزرگترین مجسمه گلی جهان است) را شامل میشود. دروازهی هند، مدل بازسازی شدهی هند در دههی ۱۹۲۰ است. این پارک خود از پنج ناحیهی مختلف تشکیل شده است و هر ناحیه به بخش متفاوتی از صنعت سینمای هند اختصاص دارد. کیوسکهای غذای مختلف و چند کافه در داخل پارک، در صورتی که غذای خود را همراه خود نیاورده باشید، نوشیدنیهایی را ارائه میدهند. در این بخش انواع درمانهای متنوع بر طبق نیاز، به بازدیدکنندگان ارائه میشود.برخی از این درمانها عبارتاند از:حرکت درمانی: در این نوع درمان به مخاطبان نشان میدهند که چگونه با حرکت و گشتوگذار در اطراف، ذهن و بدن خود را جوان کنند.احساس درمانی: در این نوع درمان، بازدیدکنندگان دستهای خود را روی یک صفحه ارتعاشی میگذارند و امواج الکترومغناطیسی را که دارای خاصیت درمانی هستند، دریافت و تجربه میکنند. همچنین این یک تجربه سرگرمکننده و آموزشی در پیست دبی است که در آن هرکسی حقایق سرگرمکنندهای درباره پنگوئنها و نحوه محافظت از آنها را در طبیعت میآموزد و به همین علت هم گردشگران زیادی شیفته این بخش از تفریحات پیست اسکی دبی هستند. بخش حیوانات شب امارات با طراحی مناسب، فضای صحراگونه و خشکی را تداعی میکند که در طبیعت امارات مشاهده میشود. این بخش پر جنب و جوش از فضای دههی ۱۹۵۰ الهام گرفته است و برای تمام خانواده سرگرمکننده است.

مسیر دبی مال بسیار سر راست است. سر بخورید و بپرید در جهانی لبریز از سرگرمی! شما هم سعی کنید به تمام گزینهها سر بزنید تا تجربهای لذتبخش و هیجانانگیز داشته باشید. دهکده جهانی دبی با توجه به اینکه همه ساله در فضایی روباز برگزار می شود در ماه های گرم تابستان دبی تعطیل است و شما گردشگران می توانید با پایان روزهای گرم سال در تاریخ اول نوامبر ( در ماه آبان ) که دهکده جهانی بازگشایی می شود مراجعه کنید و اینکه تا هفتم آوریل ( در ماه فروردین ) سال بعد به مدت پنج ماه ادامه خواهد داشت . ضمن اینکه موزه آینده دبی جایزه بین المللی ساختمانی تیکیلا را در کارنامه خود به عنوان مدل معماری بی نظیر دارد. ناگفته پیداست برای اینکه گردشگری در دبی بیشتر به شما خوش بگذرد، باید بهترین زمان سفر به دبی را انتخاب کنید. یکی دیگر از محبوب ترین پارک های آبی ساخته شده در دبی می باشد که مختص کودکان ساخته شده می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای استراحت والدین و لذت بردن کودکان می باشد. تعداد فضاهاى سبز و پاركها در دبى بسيار است، موارد ذكر شده در ليست بالا جز بهترين ها هستند كه معمولا يا ورودى ندارند يا ورودى آن ها بسيار ناچيز است ؛ بنابراين، از همه لحاظ مناسب و بهصرفه هستند.اگر علاقهمند به پارك ساحلى هستيد قطعا الممزر مى تواند گزينه خوبى برايتان باشد، اگر هم از آن دسته آدم هايى هستيد كه به طبيعت بكر و جنگلى به سبك كشورهاى بيابانى علاقه داريد، بهتر از مشرف پيدا نخواهيد كرد.در غير اين صورت، ساير موارد نامبرده در ليست، فضاهايى بسيار سرسبز هستند كه روحتان را شاد خواهند كرد!

پس به کید پاور تاورز بروید و کل پارک را از بالای بالا تماشا کنید. پس به هیچ وجه اولین تم پارک بالیوودی در جهان را از دست ندهید! با جاذبههای تعاملی، سواریهای مفرح، نمایشهای مولتیمدیا و اجراهای زندهی شاهکار پنج بخش مجموعه با تم مجزا، در فانتزیهای بالیوودی خود غرق شوید. پارک آبی لگولند به عنوان یکی از بهترین پارکهای آبی امارات، پر از سرگرمیهای جورواجور است و سواریهای متنوعی دارد که در آنها میتوانید با دوستان خود مسابقه دهید یا اصلا گروهی تفریح کنید. منطقه دیره دبی در شرق شهر دبی واقع شده و از مناطق اصلی شهر میباشد.سابق بر این به علت مرکزیت تمامی فعالیت های تجاری و اقتصادی عمده شهر در این منطقه به عنوان مزکر شهر شناخته می شده. برای اقامت در این سوئیت ها باید شبی ۲۸ هزار دلار پرداخت کنید ستون های سفیدی که در این بنا به کار رفته است این برج را مجلل تر کرده است و در تمامی ابعاد این بنا معماری سلطنتی به چشم می خورد. در این پکیج تمامی امکانات از قبیل کیسه خواب، باربکیو، آتشبازی و . در این محل صدها کارگر با اصالت هندی، پاکستانی و بنگلادشی به تماشای کشتی محلی می پردازند. اگر به دنبال هیجان هستید یک شب شگفتانگیز در این آکواریوم که البته کمی ترسناک نیز است، را تجربه کنید. هستند. البته سوئیتهای فمیلی دو خوابه نیز وجود دارد که بسته به نیاز و تعداد مهمانان میتوانند هر کدام را که مایل هستند انتخاب کنند.اصولا در سفر یکی از دغدغههای والدین سرگرم کردن و مراقب از فرزندان است. همانطور که برج العرب یکی از بلندترین هتلهای دنیاست اما جالب است که در آن فقط 202 سوئیت وجود دارد؛ البته دلیل آن ساختن سوئیتهای بزرگ و لوکس است که قیمت آن ها تا شبی 28 هزار دلار نیز میرسد!

جز برج خلیفه، جزایر نخل نیز یکی از دیدنیهای ارزشمند در امارات است. دسترسى: راحتترین دسترسی به حملونقل عمومی با اتوبوس شهری محلی است. برای دوندگان محلی، این گزینه خوبی برای ورزش عصرگاهی است، زیرا پیست دوى آن پس از تاریکی هوا به شدت روشن میشود. مهمترين مزيت اين پارك ساحلى اختصاصدادن برخى روزهاى هفته به بانوان است كه باعث شده به شدت ميان آنها محبوب باشد، چرا كه بانوان مىتوانند با خيال راحت از ساحل لذت ببرند! ساحل فور بای فور، ساحلی عمومی درنزدیکی پارک ساحلی جمیرا قرارگرفته است.این ساحل هیچگونه امکانات رفاهی ندارد و مکان مناسبی برای گردشگران تور ارزان دبی است که به یوگای ساحلی و کمپ علاقه مند هستند. بازار مدینه جمیرا نسخهای از یک بازار سنتی عربی است و انواع مختلفی از اجناس کشورهای حوزه خلیجفارس را عرضه میکند. مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque) در خیابان جمیرا در نزدیکی ساحل خلیج فارس در شهر دبی واقع شده که از نظر خیلی ها، زیباترین مسجد دبی هست. این شهر در قسمت قدیمی شهر در جاده متقابل شارجه ، بر دبی و فرودگاه واقع شده است. طیف وسیع گزینههای موجود برای گذراندن وقت در ریورلند دبی، این قسمت دبی پارک اند ریزورت را به فضایی مطلوب برای خانوادهها و دوستان جهت دور هم جمع شدن و تجربهی فرهنگهای مختلف تبدیل میکند.

اما این نیست. بسیاری از نقاط دیدنی معتبر و منحصر به فرد دیگر امارات متحده عربی را به مکانی ضروری برای شما تبدیل کرده است. هماکنون بیش از ۶۰ هزار درخت در این پارک حضور دارد و همین امر این مکان را به خانه بزرگی برای حیات وحش تبدیل کرده است. پارکهایی که توسط شهرداری دبی اداره میشوند معمولاً هزینه ورودی کمی دارند که معمولاً بین 3 تا 5 درهم اماراتى است. فرودگاه بین المللی دبی با مساحتی در حدود 3 هزار هکتار بزرگترین فرودگاه حال حاضر در جهان است. امکانات رفاهی و تفریحی این پارک برفی سرپوشیده به قدری زیاد و کامل بوده که آرزوی بسیاری از مردم جهان برای تجربه آن شده است. غواصی در آکواریوم مال از جمله تفریحاتی است که شاید کمتر کسی در طول عمر تجربه کند و خاطرهای فراموشنشدنی از تور دبی را در ذهنتان ثبت میکند. درست در شرق دبی مارینا، این منطقه پارکی در منطقه مسکونی-تجاری ترکیبی برجهای دریاچه جمیرا، فضای سبزی با منظرهسازی منظمی است که توسط ساختمانهای مرتفع و دریاچههای کوچک دستساز احاطه شده است. در دو بلوک از ساحل جمیرا، فضای سبز بسیار محبوبی وجود دارد که نهر دبی از میان چمنزارها و باغهای آراسته آن عبور مىكند. ساحل مارینا هم به نسبت سواحل دیگری که نام برده شد، خیلی مفصل نیست؛ اما از ساحل قصر سیاه امکانات نسبتاً بیشتری دارد که عبارتند از: کافهها و رستورانها. وقتی ساخت قایق تکمیل شد، میتوانند قدرت آن را مقابل جریان آب امتحان کنند و حتی پیش از روانه کردنش در رود، با بلوکهای لگویی بزرگ و نرم تزئینش کنند.

اين پارك یکی از قدیمیترین فضاهای متعلق به سال 1975 است و زمانی که تاسيس شد، خارج از محدوده شهر قرار داشت. این مجموعهی تم پارک درست کنار بزرگراه E11 به سمت ابوظبی قرار گرفته است و برای پارکینگ نیز فضاهای خالی زیادی وجود دارد. اگر نمی خواهید غذای خود را همراه داشته باشید، یک کافه نیز در داخل پارک وجود دارد. سرسره های آبی مهیج، پارک آبی کوچکتر برای تفریح کودکان از خصوصیات این پارک آبی است که توجه گردشگران و توریستها را از سراسر جهان به خود جلب می کند و یکی از تفریحات جذاب دبی است. این موزه قرار است در نوع خود منحصر به فرد بوده و به یکی از جذابیت های شهر دوبی معرفی شود. در این فروشگاه میتوانید تجارت خود را در کنار سایر برندهای مد قابل تصور راهاندازی کنید. این پارک دارای یک فضای سبز محوطهسازیشده در پایه برج خلیفه و یک جزیره دست ساز در مقابل آن است که از طریق پل قابل دسترسی است. کلاه و دستکش به دلایل بهداشتی اجاره داده نمی شود٬ هر چند از طریق فروشگاه با قیمت های مناسب فروخته می شود. تاکسیهای آبی: در این شهر تاکسیهای آبی معروف به «ابراس» کار میکنند که از طریق آنها میتوانید از بخشهای قدیمی شهر به بخشهای جدید بروید. حدودا ۶ سال قبل به منظور ایجاد سرسبزی و همچنین تغییر دادن آب و هوای قسمتی از کویر دبی از سوی مسئول های این شهر و کشور اقدام مهمی صورت گرفت که یا صرف هزینه های بسیار همراه بود.

هزینه های جانبی این پارک آبی در دبی شامل حوله بصورت اختیاری به ارزش 29 درهم و کمد اختیاری سایز کوچک 39 درهم، متوسط 49 درهم و کمد 69 درهم می باشد. به پشت صحنه بروید و نحوهی ساخت فیلمهای بالیوودی را زنده تماشا کنید. با مجموعهی متنوعی از سواریها، نمایشها و جاذبههای پر زرق و برق، از نزدیک شاهد پروسهی فیلمسازی بالیوودی باشید. اگر شما هم فضای رنگارنگ و شاد بالیوود را با هیچ چیز عوض نمیکنید، عجله کنید که نخستین نمایش موزیکال بالیوودی منطقه یعنی “جان جگر” در تئاتر راجمحل را از دست ندهید. نمایش نور برج خلیفه، با استفاده از تکنولوژی LED و سیستم روشنایی پیشرفته، برج خلیفه را با نور و رنگهای مختلفی تزیین میکند. اگر دوست دارید روز آرامترى داشته باشید، فقط از فضای سبز لذت ببرید، چمنزار اینجا برای پیکنیکهای زیادی مناسب است و یک منطقه مخصوص باربیکیو هم در آن وجود دارد. آیا با بازار خرید و فروش زعفران در دبی آشنایی دارید و از قیمت زعفران در دبی مطلع هستید؟ هم در این بازار وجود دارند. برای افرادی که در هتل های دیگر اقامت دارند بهترین راه برای رفتن به آکواریوم لاست چمبرز استفاده از اتوبوس یا مونوریل است. زمان بندی: 24 ساعت باز است؛ بهترین زمان برای بازدید صبح و عصر است. این مجموعه خرید ، سرگرمی و تفریح با 2 سطح شناخته شده است . ریورلند، نقطهی اتصال این تم پارکهای موضوعی در دبی پارک اند ریزورت، فضایی مناسب برای سرگرمی و صرف بهترین غذاهای بینالمللی هنگام تماشای چشمانداز زیبای مناظر اطراف است. یکی از بهترین مراکز خرید در شهر دبی اوت لت مال نام دارد.




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 10 مهر 1402 ساعت: 19:51
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: