لوازم برقی هیوندای

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1399
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1455
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 140
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 146
    آي پي امروز آي پي امروز : 466
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 485
    بازدید هفته بازدید هفته : 2987
    بازدید ماه بازدید ماه : 2854
    بازدید سال بازدید سال : 54084
    بازدید کلی بازدید کلی : 272250

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 200.193.26.186
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

لوازم برقی هیوندای


هیوندای الکتریک حضوری جهانی دارد و به دلیل رضایت مشتری، ایمنی، قابلیت اطمینان و مسئولیت پذیری محیط زیست شناخته شده است. این شرکت محصولات و خدمات متنوعی مانند ترانسفورماتور، تابلو برق، موتور، ژنراتور، کابل، سیستم های اتوماسیون، سیستم های انرژی تجدیدپذیر و غیره را ارائه می دهد. در ادامه به بررسی چهار محصول هیوندای یعنی کلید مینیاتوری هیوندای، کلید اتوماتیک هیوندای، اینورتر هیوندای و هیوندای بی متال می پردازیم. با ما بمان.

کلید مینی هیوندای

کلیدهای مینیاتوری هیوندای وسایلی هستند که از مدارهای الکتریکی در برابر جریان های اضافی ناشی از اتصال کوتاه یا اضافه بار محافظت می کنند. این تجهیزات الکتریکی هیوندای به گونه ای طراحی شده اند که جریان جریان را زمانی که از مقدار از پیش تعیین شده فراتر می رود، قطع می کند، بنابراین از آسیب به مدار و تجهیزات متصل جلوگیری می کند.

شکل 1

مینی سوئیچ های هیوندای برای کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی ایده آل هستند زیرا قابلیت اطمینان بالا، نصب و نگهداری آسان و طیف وسیعی از ویژگی ها و لوازم جانبی را ارائه می دهند. کلیدهای مینیاتوری هیوندای بسته به مکانیسم عملکرد و ویژگی های امنیتی در انواع مختلفی مانند ترمو مغناطیسی، الکترونیکی و هیبریدی موجود هستند. این لوازم برقی هیوندای را نیز می توان به صورت زیر دسته بندی کرد.

ممکن است شکست بخورد

تعداد کلاس ها

حالت نصب

ویژگی های تعمیر

کلید مینی هیوندای چگونه کار می کند؟

مینی سوئیچ های HYUNDAI دستگاه هایی هستند که مدارهای الکتریکی را از تخلیه بیش از حد ناشی از اتصال کوتاه یا اضافه بار محافظت می کنند. کلیدهای کوچک هیوندای با تشخیص جریان در مدار و مقایسه آن با یک مقدار از پیش تعیین شده، که با اندازه قطع کننده تعیین می شود، کار می کنند.

هنگامی که جریان از این مقدار بیشتر شود، یک کلید مینیاتوری مدرن قطع می شود و مدار را از منبع تغذیه جدا می کند و از آسیب به مدار و تجهیزات متصل جلوگیری می کند.

هیوندای اتوماتنیکل

کلیدهای اتوماتیک هیوندای از قطع شدن جریان الکتریکی در صورت بروز خطا، اضافه بار جلوگیری می کند، دستگاهی است که از اتصال کوتاه و نشت به زمین محافظت می کند.

این تجهیزات الکتریکی هیوندای برای کاربردهای صنعتی و دریایی طراحی شده اند و ایمنی و قابلیت اطمینان تجهیزات و سیستم های الکتریکی را تضمین می کنند. قفل های اتوماتیک هیوندای در انواع مختلفی مانند وکیوم، هوا، جعبه قالبی و سری مینیاتوری تولید می شوند.

مرد جوان

انواع کلید اتوماتیک مدرن

هر یک از کلیدهای اتوماتیک هیوندای ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال،

مدارشکن های وکیوم هیوندای دارای عمر طولانی، هزینه نگهداری کم و عملکرد بالا برای مدارهای ولتاژ متوسط ​​و بالا هستند.

کلیدهای مدار باز دارای طراحی خلاقانه، عملکردهای حفاظتی مختلف و عملکرد قابل اعتماد برای کابل های ولتاژ پایین هستند.

کلیدهای مدار قطع کننده کلیدهای اتوماتیک قالبی هیوندای طراحی بهینه شده ای هستند که نصب آسان، تطبیق پذیری و عملکرد بالا را برای مدارهای ولتاژ پایین و متوسط ​​این لوازم الکتریکی هیوندای فراهم می کند.

کلید اتوماتیک با برد کوچک امروزی راه حلی عالی برای محافظت در برابر اضافه بار الکتریکی، اتصال کوتاه و اتصال کوتاه در تاسیسات خانگی و تجاری با قابلیت اطمینان، ظاهر خوب و انتخاب گسترده است.

کلیدهای هیوندای که مطابق با استانداردهای بین المللی مانند IEC و UL ساخته شده اند، به طور گسترده در نیروگاه ها، تاسیسات صنعتی و کشتی های دریایی در سراسر جهان استفاده می شوند و کیفیت و شهرت خود را به اثبات رسانده اند.

اینورتر هیوندای

اینورتر هیوندای دستگاهی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) برای کاربردهای متنوعی مانند انرژی های تجدیدپذیر، درایوهای صنعتی، راه حل های دریایی و سیستم های ذخیره انرژی تبدیل می کند. ترانسفورماتور هیوندای برای ارائه راندمان، قابلیت اطمینان و دوام بالا و همچنین سهولت نصب و نگهداری طراحی شده است. هیوندای اینورتر بخشی از برند Greentrick است که مخفف محصولات سازگار با محیط زیست است که آینده زمین و محیط زیست را در نظر می گیرند. یکی دیگر از بهترین اینورترهای موجود در بازار ایران اینورتر اینوت است.

محصولات Greentric مبتنی بر فناوری‌های سازگار با محیط زیست هستند که انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند، از آلودگی محیط زیست جلوگیری می‌کنند و باعث رشد همه صنایع می‌شوند. اینورتر هیوندای یکی از محصولات پیشرو قدرت الکتریکی هیوندای است که به تحول سبز صنعت برق کمک می کند.

خوشحال

هیوندای فلز ندارد

Hyundai Bimetal یا Hyundai Electric Thermal Overload Relay دستگاهی است که از موتورهای الکتریکی در برابر گرمای بیش از حد و آسیب محافظت می کند. با اندازه گیری جریان عبوری از موتور و مقایسه آن با مقدار از پیش تعیین شده کار می کند.

اگر جریان در یک زمان معین از مقدار از پیش تعیین شده بیشتر شود، هیوندای بی متال مدار را باز می کند و موتور را متوقف می کند. این امر از کشیدن جریان بیش از حد مدار و ایجاد گرمای بیش از حد جلوگیری می کند.

رله اضافه بار حرارتی الکتریکی هیوندای نسبت به سایر انواع دستگاه های حفاظت اضافه بار مزایای متعددی دارد. راه اندازی و نصب آن آسان است زیرا نیازی به سنسورهای خارجی یا سیم کشی ندارد. همچنین قابل اعتماد و دقیق است زیرا به سرعت به تغییرات جریان و دما پاسخ می دهد.

این تجهیزات الکتریکی هیوندای را می توان با موتورهای تک فاز یا سه فاز استفاده کرد و دارای طیف گسترده ای از تنظیمات قدرت و کلاس های سفر است. رله اضافه بار حرارتی بی متالیک یا هیوندای الکتریکی برای کاربردهای مختلف مانند پمپ، فن، کمپرسور، نوار نقاله و سایر تجهیزات صنعتی مناسب است.

حرف پایانی

تجهیزات الکتریکی هیوندای تامین کننده تجهیزات و راه حل های الکتریکی است که می تواند نیازهای مشتریان و بازارهای متنوع و متغیر را برآورده کند. این شرکت متعهد به ارائه محصولات و خدمات با ارزش افزوده است که کارایی سیستم ها و برنامه های الکتریکی را بهبود می بخشد. هیوندای مارکت محصولات هیوندای را در بازار عرضه می کند. هیوندای الکتریک متعهد به ایجاد آینده ای پایدار از طریق فناوری پیشرفته و ابتکارات زیست محیطی است.

لینک مقاله:  https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44688-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 19 تير 1402 ساعت: 12:6
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: